1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom kan dit youtube filmpje dan wel normaal zijn kwa snelheid?

[yt]Ul_aHLoGlhQ[/yt]

2. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    woow, zalig filmpje, de snelheid is goed, vergeet niet dat sommige videocoderingen het beeld versnellen....je moet maar eens filmpjes van 2008 bekijken, das gewoon flipperkast.

De AI is inderdaad sterk verbeterd... ik zie een aantal nieuwe acties die de cpu in vorige versies nooit zou doen.
    Deze PES beloofd wat te worden, ik heb er een goed gevoel bij, back to the good old days! fingers crossed! :)

3. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Anders gecodeerd... laten we ons vooral niet baseren op filmpjes voor de speelsnelheid aub.

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ok, maar laten we pes dan ook niet zalig prijzen als er wel goede gameplay naar buiten komt. Dan moeten we consequent zijn.

5. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat de AI verbeterd is kunnen we toch stellen uit de filmpjes, en het gras is lekker groen, de netten zijn weer fantastisch...
    Het presenteerd wel leuk met dat champions league gedoe in beeld...
    Gameplay ziet er in ieder geval goed uit, is ook altijd zo geweest, behalve in PesBugs 2008.

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Klopt. Alleen de snelheid klopt niet. Verder ziet het er wel goed uit :)

7. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Samenvatting spaanse review uit magazine "Hobby Consolas"
    Voor screens zie onderstaande link.

- 8 different cameras, and each of them at 3 heights
    - It also mentions that all 32 CL teams have full kits and names
    - Players change facial expression when they lose the ball, they scream
    - A.I. has improved very much according to the article
    - The players are very much like the real counterparts
    - Great illumination and weather effects
    - 19 Stadiums
    - 8 Players, 4 Online for regular match
    - 7 players, 8 online for Become a Legend
    - The Spanish commentators are great
    - For kit editing, add images for Logos AND sponsors
    - Share replays with friends through the Internet

The good:
    “The Saga has reached a level of simulation that is hard to improve on”
    “Smoother animations but Mechanical”

Conclusion:
    “The Saga has made a huge step forward, although it has not yet found the ’sweet spot’ on the new consoles”
    The Bad:
    “The game engine is stuck on last year’s, with improvements”
    “Fewer Licenses”

The general feeling of the reviewer is that aside the graphics and Licenses which are better in FIFA, the ‘legendary’ playability of PES remains.
    It would be nice to have the review of FIFA that is in the same magazine.

Graphics: 90
    Sound: 91
    Longevity: 95
    Fun: 92

Overall: 92

Bron http://www.winningelevenblog.com/news/pes-2009-reviewed-in-spain/

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik van de filmpjes zie en wat me echt stoort is dat spelers naar mijn gevoel maar 8 kanten op kunnen. boven, rechts, onder, links en over ertussen. Rondjes lopen worden dan vierkantjes. Hoop dat de demo snel komt en dat het me dan niet stoort tijdens het spelen zelf.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Klopt. Het is moeilijk om een youtube-filmpje goed te maken qua snelheid. Hangt er vanaf waar je het filmpje mee comprimeert. De een doet dat beter dan de andere. Om een goed beeeld van een filmpje te hebben, moet die in full HD zijn of niet gecomprimeerd, wat in veel gevallen tot een veel groter bestand leidt.

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    NICE NICE NICE! Alleen die 32 champions league full kits and names geloof ik niet, volgens mij alleen Arsenal, Chelsea, Bayern Munich en Werder Bremen zijn niet gelicencieerd...

11. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah hierover heb ik wel een dubbele gedachten omdat de 8-way movement wel een groot deel van de totale gameplay beinvloed. Als de spelers 360 graden op zouden kunnen bewegen zou het wel realistischer zijn maar dan moet het wel zo getweaked zijn dat de omliggende gameplay elementen er niet verstoord door worden.

Bij de fifa 09 demo heb je bijvoorbeeld dat de animatie van het aannemen van de bal en het door passen iets te lang duurt. Naar mijn gevoel dan. Dit komt misschien hierdoor maar ik kan het ook helemaal verkeerd hebben. Dus pin me er niet op vast :D

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    na het zien van deze beelden ga ik toch wel even twijfelen.. dit is ook mooi hoor. De bal verdwijnt netjes in de netten.. en het gaat lekker vloeiend. ik hoop dat ze een goede demo online zetten.

Zeker even Checken alvorens ik de concurrent ga kopen.

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 19 stadions toch maar weinig.Maar oke het zijn er toch weer iets meer

14. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van 32 clubs klopt niet.

15. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    ziet er idd goed uit. Filmpje is overigens PS3 versie. Het lijkt erop dat die dit jaar dus ook in orde is qua framerate etc.

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Als ik die gameplayvideo bekijk, Man Utd - Real Madrid, dan gaat het toch wel weer kriebelen hoor. De acties die gemaakt worden zijn gewoon zoveel realistischer dan FIFA09! Het hele spelbeeld, het combineren van de A.I., het zoeken van gaatjes, of te wel de speldynamiek zoals ik dat altijd noem is veel en veel realistischer.

Ik dacht voor FIFA09 te gaan, maar na deze filmpjes gezien te hebben ga ik toch weer voor PES09. Licenties... Tjah, dat moet dan maar... Als de gameplay maar vet is! Ik vind het er prima uitzien, al hoop ik volgend jaar op 360 graden bewegingsvrijheid en een compleet nieuw animatiesysteem. Gameplay intact houden en op enkele punten wijzigen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een heelijke aanval bij 2:25, dat heb ik altijd leuk aan pes gevonden dat je helemaal wel gespeeld kan worden door de CPU, an dan vies met een counter scoren.

Edit: sorry voor dubbelpost zie het nu pas. :)

Laatst bewerkt: 20 sep 2008
  19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    hier ben ik het mee eens. Ik denk niet dat een 360graden bewegingsvrijheid veel goed zal doen aan de gameplay. Die 8 richtingen hoort gewoon bij de gameplay. Als dat weg valt dan veranderd heel de pes gameplay. Alhoewel ik het liever iets minder hoekig had gezien als de mannetjes van richting veranderen.
    Bovendien heeft fifa ook geen 360graden bewegingsvrijheid, ook 8 richtingen als in pes. Alleen is het daar minder duidelijk omdat er iets meer animaties zijn als een speler draait waardoor het minder hoekig lijkt. 360graden werkt gewoon niet in een voetbalspel, denk ik.

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina