net met vrienden de demo 1vs 1 gespeeld. En dat is een goede manier om pes echt te testen.
Het eerste wat opvalt is dat de steekpass helemaal niet zo goed meer werkt. Je geeft een steekpass en hij geeft hem vaak richting de tegenstander. Of als je hem diept wilt spelen, dus de knop ingedrukt houd, kiest hij de verkeerde uit. In het vorige deel was dit beter uitgewerkt.
Verder maken de keepers nog steeds ongelofelijke blunders zeg. Ze reageren niet goed, klemmen de bal niet, laten hem uit hun handen vallen of tikken hem zelf het goal in. Echt slecht.
Als ik dit vergelijk met de ps2 versie, bijv pes2008 dan speelt die gewoon veel lekkerder. Soepeltjes en heerlijk. Dat wil ik gewoon zien in de ps3 versie. Kom op zeg zo moeilijk is dat toch niet. Desnoods hadden ze gewoon een HD versie gemaakt van de ps2 versie, zoals wipeout HD, dan was ik al blij geweest.
En volgens mij pusht pes echt alles uit de next gen consoles, want tijdens set pieces zijn de graphics oppeens een hoopje pixels en lijkt het wel als op de ps2 :/
Laatst bewerkt: 12 okt 2008