Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    [​IMG]
    met dank aan Tript! en mezelf!


    Een nieuw jaar, en natuurlijk weer een nieuwe PES! In navolging van de FIFA 09 thread, tijd voor een nieuw PES deeltje...

    Vorig deeltje:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=118747

    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport
    Release: 16 Oktober 2009
    Platform: Multi

    Dit jaar is Konami alweer druk bezig met de nieuwe PES, zijn een hoop verbeteringen in aantocht! Ze weten dat PES2008 matig werd ontvangen, wat begrijpelijk is en de meeste PES aanhangers zullen nu het gevoel hebben dat deze PES een alles-of-niets Game gaat worden. Wordt het weer een matige game, zullen de meeste toch echt gaan overstappen naar FIFA of lost Konami al zijn problemen op?

    [​IMG]

    [​IMG]

    Er zijn al meerdere punten bekend gemaakt over hoe het spel zijn oude garde weer terug kan verdienen:

    - Er zal een compleet gelicenceerde Champions League mode zijn
    - Er komen vele nieuwe stadions
    - de Be a Legend mode, het lijkt op Be A Pro, je bootst complete seizoenen na als 1 speler.
    - De licenties blijven een hekel punt maar we kunnen je garanderen dat Liverpool en Manchester United in ieder geval gelicenseerd zijn.

    [​IMG]

    [​IMG]


    Tip:http://www.winningelevenblog.com

    heeft vaak als eerste nieuwe informatie op het forum, of via een podcast.


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2008
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    I love hanterp!
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zijn er mensen die zowel pes als fifa gaan kopen?
     
  4. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    ik had fifa gekocht, tijdje gespeelt en gelijk weer teruggebracht (had gelukkig die mogelijkheid). Echt als je ze allebei speelt zijn er zoveel verschillen, dat ik toch maar voor pes koopt. Is iedere keer weer een opluchting als je die demo speelt van pes. Niet dat balkje volkrijgen voordat je eens redelijk kan overspelen, normaal wegdraaien. Ja misschien is het allemaal te arcade, maar dat boeit me niet. Pes gaat het dit jaar gewoon weer worden, en aangezien die lobby's er nu uitzien als pes6 op de pc/ps2 denk ik toch dat het allemaal wat beter wordt. Bij die lobby's was het in het begin ook 1 grote ellende om online games mogelijk te maken, maar daar was binnen een week gigantische verandering in gekomen waardoor het gewoon super liep. Nu maar afwachten.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    LOL bedankt :b:
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Han, jij bent gewoon 'the last man standing' :)
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Yep, als iedereen is overgestapt naar FIFA sluit ik de deur :D
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf altijd aan je zijde! :D
     
  10. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    PES blijft voor mij nummer 1 heb er zoveel zin in weer..fifa verveelt na 1 week al en pes speel ik het hele jaar.
     
  11. Achillias

    Achillias Guest

    Jammer dat Fifa 09 nu echt PES van de troon heeft weten te stoten, maar dit filmpje ondanks het er erg arcade uitziet het wel tof in elkaar zit.

    Hopelijk neemt Seabass met PES 2010 wel de moeite om de engine van de grond af aan opnieuw te bouwen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2008
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hmmm.. ben er niet zeker van dat je dit arcade kan noemen. Er zijn een hele hoop acties achter elkaar geplakt, waardoor het arcade lijkt. Je ziet natuurlijk weinig van de bekende langzame opbouw. Wat je in dit filmpje ziet is typische PES-gameplay
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Arcade... zucht...
     
  14. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vanmiddag even een eerste potje online gespeeld en opzich liep het best goed. Je hebt nog wel af en toe momenten dat je de bal ziet verspringen, maar het is geen morse code meer..... Kan het beter? Ja, het had beter gekunt, maar ik vond het niet heel erg storend....
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Da's goed nieuws :)
    Is er verschil tussen hosten en joinen en verwisselt de server van host bij rust?
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Niets van gemerkt eigenlijk.....
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik hoorde zojuist van iemand van PESfan inderdaad ook dat er weinig verschil tussen hosten en joinen is, gelukkig maar!
    Ik ga morgen alvast maar eens rondkijken of-ie te koop is :)
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    net met vrienden de demo 1vs 1 gespeeld. En dat is een goede manier om pes echt te testen.
    Het eerste wat opvalt is dat de steekpass helemaal niet zo goed meer werkt. Je geeft een steekpass en hij geeft hem vaak richting de tegenstander. Of als je hem diept wilt spelen, dus de knop ingedrukt houd, kiest hij de verkeerde uit. In het vorige deel was dit beter uitgewerkt.

    Verder maken de keepers nog steeds ongelofelijke blunders zeg. Ze reageren niet goed, klemmen de bal niet, laten hem uit hun handen vallen of tikken hem zelf het goal in. Echt slecht.
    Als ik dit vergelijk met de ps2 versie, bijv pes2008 dan speelt die gewoon veel lekkerder. Soepeltjes en heerlijk. Dat wil ik gewoon zien in de ps3 versie. Kom op zeg zo moeilijk is dat toch niet. Desnoods hadden ze gewoon een HD versie gemaakt van de ps2 versie, zoals wipeout HD, dan was ik al blij geweest.

    En volgens mij pusht pes echt alles uit de next gen consoles, want tijdens set pieces zijn de graphics oppeens een hoopje pixels en lijkt het wel als op de ps2 :/
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2008
  20. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Tzou mooi zijn maar denk het niet Hanterp, tenzij ze ze zaterdag binnen gehad hebben. Ach ja, wie weet. Ik hoop het wel, laat het me dan iig weten, dan ga ik hem zelf ook halen \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina