1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    die lag online is nog steeds klote hoor, het ziet er niet meer zo erg uit dat de bal opeens verplaatst maar er verdwijnen wel spelers... en er zijn overtredingen waarbij de speler helemaal niet geraakt wordt maar het spel nog denkt dat de speler daar staat door de lag enzo... net een penalty tegen gehad daardoor, lekker konami!!! Keepers reageren trouwens inderdaad veel beter, eindelijk!
     
  2. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb die optie dan denk ik over het hoofd gezien:confused:. Zo ff kijken. Had je dat bij Edit gedaan? Of aan t begin van de BaL mode?
     
  3. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Konami zei in een officieel persbericht dat de servers pas na de 17e optimaal functioneren omdat het spel dan officieel is gelanceerd
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja dat hebben ze vaker gezegt...
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is wel normaal, dat gebeurt bij alle spellen eigenlijk, ik had bij Fifa ook de eerste dagen voor de release een mindere verbinding.
     
  6. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen ( 16 oktober ) 1300 ( GT+0 ) dacht ik gaan ze ''open'' en zouden ze het optimaal moeten doen

    blijft afwachten
     
  7. Dexterity

    Dexterity Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, heb net pes 2009 gespeeld heeft iemand ook last van strepen tijdens het spelen online over het veld (horizontale strepen op lcd), bezit over een elite een lcd 40 inch full hd en aangesloten via hdmi.

    Ik heb het met name het online gedeelte, offline gaat het spel als een speer en nergens strepen over het veld te bekennen. PES 2008, had er ook last van strepen over het veld maar toen offline en ook online. Is dit een verbetering in pes 2009 ??? want online zijn die strepen de grootste irritatie wat er op een voetbalveld kan afspelen Laters
     
  8. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb dit ook en alleen online. Vrij irritant. Het is niet continu maar toch matig.....
     
  9. Dexterity

    Dexterity Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar minder heb net me elite weer op me andere samsung syncmaster 226cw aangesloten en ook hier weer strepen online, hoop maar dat dit de komende dagen word gefixed door konami updates anders heeft fifa hier toch weer een dikke + punt gescoord. heel jammer aangezien ik pes al speelde vanaf de snes zijn ze er weer niet ingeslaagd om een degelijke online spel uit te brengen en weer geen toernooien en leagues online.....

    lobby's zijn zo outdated begrijpen ze dat dan nog niet, verder speelt pes wel heel erg fijn offline waardoor ook de moeilijkheidsgraad verdwijnt offline zelfs op de hoogste niveau. drop maar weer effe saints row 2 er in kijken als ze die servers fixen deze dagen.
     
  10. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja da's echt zwaar irritant. Kheb net een potje tegen een maat van me online gespeelt, en nou viel de lag wel mee ten opzichte van pes 2008 maar tering, die strepen! Dan nog liever wat meer lag dan deze ellende. Maar ja, konami komt volgend jaar oktober waarschijnlijk met de nieuwe patch uit : pes 2010 :mad:
     
  11. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Die dan vervolgens nog is niet goed werkt ook!
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    lol strepen? Ik heb pes nog niet, maar ik denk dat dit konamis oplossing is om lag te verminderen. De graphics omlaag schroeven. In pes2008 was dit ook. Kon je lekker op een half gerenderde veld spelen _O_
     
  13. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    En jij had geen lag met pes2008 :lol:
     
  14. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb effe paar uurtjes online gespeeld perfect hoor nergens last van zeer snelle verbinding en vooral die nieuwe mode legends is top ik ben helemaal weer happy hij speelt ook heerlijk en de keepers zijn dit keer ook perfect gewoon!
     
  15. bezem

    bezem Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke game zeg. Ik was enigszins pessimistisch na alle wat minder positieve berichten, maar ik ben zeer tevreden. Online speelde vooralsnog behoorlijk fijn en de servers moeten volgens de verhalen nog vol open gegooid worden.
    Daarnaast vond ik de Become a Legend mode ook wel vermakelijk, deze heb ik echter nog niet al te lang gespeeld. Ook ben ik altijd een fanatieke Master League gamer geweest en zal deze mode dan ook z.s.m. gaan proberen.
    Ik ben verder erg benieuwd naar de beloofde update, maar zal ook zonder weer vele uren aan deze game besteden.
     
  16. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kocht het boek gisteren bij de free record shop(15 euro), maar ik lees hem nooit haha, gewoon om te hebben.Ach, misschien toch eens doen voor de verandering, want er staat echt alles in...zelfs de naam van de koe die het leer vd bal heeft geleverd :)

    Gisteren heel even twee potjes online (2VS2) gespeeld.
    Leuk, mooi en gezellig, maar iets teveel hinder van lag, maar dat zal vanzelf wel weer goed komen.
     
  17. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, hoor ik daar mijn voetbal vijand Miessos ? :)
    Online was traag ja en verloor daardoor zelfs es met 7-1... bal ging door de spelers heen of dook ineens elders op.

    ... is gewoon ff druk op die servers, moeten nu soms met emmers water overgoten worden om af te koelen...komt allemaal goed
     
  18. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    2vs2 is dat met 2 man op een xbox? Of moeten jij en je teamgenoot allebei thuis zitten achter hun eigen xbox?
     
  19. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister de hele dag pes2009 gedaan, alleen maar Be A Legend. Is toch wel erg leuk, veel leuker dan ik had verwacht. Het begin moet je ff doorheen met die gortdroge trainingswedstrijden maar als je eenmaal je debuut maakt is t leuk. Ik maakte trouwens mijn debuut tijden NAC-Sparta (ik speel bij NAC). Kom er de 2e helft in en scoor meteen bij mijn 1e balcontact, daarna uitgebreid tot een raszuivere hattrick en kreeg na afloop meteen 3 Achievements. FTW 3 achievements in me 1e wedstrijd. Blijft toch wel erg leuk, hoop snel naar Ajax te gaan.
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel be a legend op top player in een competitie waarin Ajax de minst sterke club is, het is werkelijk waar afzien! Maar wel leuk als je dan toch een MIP award krijgt voor een wedstrijd. Had gister na 20 weken eindelijk mijn eerste basis plaats!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina