1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja ik was gewoon rustig begonnen, t was de eerste keer dat ik Be A Player deed. Moest wennen aan alles eigenlijk, dus ik doe t gewoon op regular. Dan is t wat makkelijker. En speel gewoon in de Eredivisie, met 2 extra clubs, want je moet er 20 hebben.
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ook dat de middenlijn niet recht is maar ineens onderbroken wordt.Ook reageren spelers niet als de bal vrij is...vind het nog niet top.Maar offline speelt hij echt veel beter als de demo hoor.En Be a legend is echt lachen.
     
  3. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Er komt vandaag toch een patch waarvan men niet weet wat ie toevoegt cq verbetert ?
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo?? Bron?
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  6. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Op digitaalgras heeft iemand 'm al gedownload las ik.
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk is dat hem niet... Lees dat er niks veranderd is op WENB (op het eerste gezicht)...
     
  8. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer weet die zich er uit te lullen hoor.
     
  9. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel jammer is trouwens is dat niet alle tranfers juist verwerkt zijn..

    Perez nog bij Ajax, Robinhio bij Real, Berbatov nog niet bij Manchester... Jammer..

    Voor de rest vind ik het een toffe game... speelt wat lekkerder en vooral de diepe passes en hoge ballen zijn om van te smullen :p
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    AC/DC laat Hanterp eens met rust! :) Het enige wat je de laatste tijd in dit topic doet is posts van Han quoten en hem bashen.

    Han die informeert zich ook gewoon op forums zoals WENB en PESFAN en post hier zijn ontdekkingen etc. Misschien moet hij het wat anders verwoorden, maar het zijn niet zijn bevindingen.

    Het is in ieder geval wel zo, de final is wat anders dan de demo.
     
  11. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]LWSjUe0FyxQ[/yt]
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ACDC, hoe oud ben jij eigenlijk?
     
  13. miessos

    miessos New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    TE KOOP - wegens wanprestatie online - PES2009!

    Oke, oke, ik probeer het vanmiddag na 13:00 (officiele launch van het online gedeelte) nog even, maar als mijn scherm in 2-en gedeeld blijft en als ik het idee blijf houden dat ze vuurwerk het veld opgooien (lag van balcontact geluiden kort achter elkaar), dan gaat 'ie of vandaag nog terug naar de winkel of is 'ie binnenkort hier op 't forum te koop voor 45 euro!

    Desalniettemin: hij speelt offline wel erg lekker snel - zeker in vergelijking met fifa09 -, kent zeker verbeteringen ten opzichte van pes2008 en over de vooruitgang van de keeper ben ik errug te spreken! Is het eindelijk eens afgelopen met die frommelgoals van de eXster hier onder.
    Bring it on dude! _0/

     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Daar blijf ik nog steeds verbaasd over, aangezien ik daar niets van merk. Maargoed ;)
     
  15. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk het vooralsnog alleen aan de keepers, die zijn godzijdank wat beter geworden. Voor de rest voelt t wel tzelfde, maar goed, ik heb de demo ook weer niet zoveel gedaan.
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelers lopen in de demo minder vloeiend dan in de volledige versie, ik heb de Demo aardag wat gespeeld en gisteren ook na de volledige versie...is echt een stuk beter.In de volledige versie heb je het gevoel dat op elk moment tijdens een dribbel controle hebt over de speler in de demo is dat niet zo
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    bron is PESFAN.

    Dit is heel mooi, jammer nog 3 weken wachten maar toch mooi dat Atletico toch nog gelicencieerd is(waren al geruchten over) en dat er roster updates komen :D
     
  18. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister alles lopen editten, hoop wel dat die dingen gewoon blijven, dat ik niet weer opnieuw moet beginnen -_-.
     
  19. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke update! Al hoort zoiets al in de full game te zitten natuurlijk.

    @AC/DC: Blijf dan weg uit dit topic als je je zo loopt te ergeren. Het is alleen maar irritant.
     
  20. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is hij al te krijgen in Amsterdam
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina