1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    omg
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Zo, dat is egr goed nieuws voor degenen die hem gekocht hebben. Niet verkeerd van Konami (alhoewel ik nog steeds van mening ben dat de game gewoon voor 40 euro verkocht moet worden)
     
  3. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hijs volgens mij nu al overal wel te krijgen denk k? E-plaza zou em ook al moeten verkopen, Saturn deed t ook al. De meeste toko's hebben em al binnen en zullen vaak meteen beginnen met verkopen.
     
  4. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef even mijn eigen vraag een schopje hoor, ben erg benieuwd.
    Wie kan mij hier antwoord op geven? :)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk maar dat had er gewoon vanaf het begin in moeten zitten.
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Spel is af en toe nog wel frustrerend, merk dat ik er nog in moet komen Met name door het midden kom ik vaak nauwelijks doorheen, hoe doen jullie dat?. 2 vragen:

    - Hoe koppen jullie verdedigend, met lange ballen en corners? Ik verlies hierbij regelmatig duels of is dit een kwestie van timing?

    - Ik schiet wel eens met mijn keeper uit richting bijvoorbeeld Adebayor, niet de kleinste, maar is er ook nog een knop waarmee je lichaam kunt gebruiken om de bal te controleren (blok zetten), wil namelijk niet altijd doorkoppen.

    Gisteren trouwens voor het eerst de CPU een schwalbe zien maken, werd gelukkig en terecht bestrafd met geel! AI is erg goed.
     
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam 2 spelers op 1 xbox op live kan. Heb alles al geprobeert en het ziet erna uit dat je allebei achter een eigen xbox moet gaan zitten met een aparte tv. Nogal erg omslachtig als je naast elkaar op de bank zit.

    Ik kan nergens inloggen met een guest account, kan nergens de 2de controller toewijzen. Heb zelfs 2 gold accounts en kan de ene niet uitnodigen want dan bestaat de game van de eerste natuurlijk niet meer.

    Hoe werkt dat kut gebeuren. Ze hebben zo te zien weer eens niet nagedacht daar in tokio, of hebben die gasten geen reallife vrienden?
     
  8. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn eerste inval beurt gehad tegen De Graafschap (speel zelf bij vitesse ) en das echt cool was meteen man of the match met 2 assist . Be a legend mode is echt top nooit gedacht toch gebeurt pes is weer toppie ga zo door konami
     
  9. Sn4rf

    Sn4rf Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil van dit forum toch even gebruik maken om mensen te vertellen dat Konami de online shizzle weer flink ver***** heeft.

    Na het kopen van PES2008 had ik me voorgenomen pas weer een nieuwe PES te kopen als het online gedeelte goed op orde zou zijn...door de lekkere demo(= persoonlijk natuurlijk) en de posts dat PES09 online beter zou zijn dan PES6 heb ik de game toch gekocht. (achteraf dom |:-...of er moet iets drastisch veranderen)

    De afgelopen 2 jaar heb ik heel veel gespeeld PES6 en daar online geen enkel probleem mee. (alleen in het begin na release) Als ik dit vergelijk met PES09 is het een wereld van verschil! Buttonlag, gekke strepen door je beeld, ballen en spelers die af en toe ineens ergens anders naartoe flitsen....

    Aan mijn verbinding ligt het absoluut niet want die is dik in orde, ook heb ik meerdere potjes gespeeld (na vrijgeven server) en veel NL'ers opgezocht....maakt niet uit.
    Ik sprak met een aantal mensen over wat zij van het online gebeuren vonden en dan zijn er flink veel mensen die mijn mening bevestigen maar nog meer die met dit soort antwoorden komen:

    'Sja het is niet optimaal maarre toch alweer ietsje beter dan 2008'

    'Ik ben er al aan gewend want ik heb PES 2008 ook heel veel online gespeeld'

    'Ach het valt wel mee'

    'Er komt wel een patch'

    'Offline is hij wel goed'
    (Klopt, gameplay vind ik zelf ook lekker al zijn ook slecht uitgewerkt, transfers die totaal niet bijgewerkt zijn - Patch over 3 weken daarvoor haha)

    Na geschrokken te zijn van deze antwoorden bedacht ik me dat dit ook niet zo vreemd is..... vrijwel iedereen die de game nu al heeft is natuurlijk een echte PESfan, die zelfs voordat zeker is dat online goed werkt de game koopt.

    Ik hoop ECHT dat er nog iets gaat veranderen waardoor het online lekker gaat lopen....maar ik vind het moeilijk om daarin te geloven. Ik geef het nog zo'n 2 weekjes...mocht er niets verbeteren gaat hij de deur uit.

    Konami SCHAAM JE :mad:
     
  10. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem net ook gehaald, ga hem zo is even proberen of het wat is..ik hoorde juist van mensen dat online beetje lag heeft maar niet storent .
     
  11. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop dan gewoon FIFA. [​IMG]
     
  12. Sn4rf

    Sn4rf Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de core-gameplay van PES lekkerder. (Directer passen en schieten)

    Mensen die zeggen dat het online goed is hebben gewoon een heel laag verwachtigspatroon. (PES 2008 in achterhoofd)
     
  13. Sn4rf

    Sn4rf Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet constant maar vaak genoeg om heeel irritant te zijn. Daarnaast is er ook vrijwel altijd een streep over je beeld en kunnen die veel voorkomende lag moment bepalend zijn in een wedstrijd.
    Eigenlijk triest dat mensen al genoegen nemen met 'een beetje lag'
     
  14. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat snap ik ook niet, omdat het maar weer Konami is en ze zo blind achter PES aanlopen proberen sommigen het toch goed te praten en ga je maar de volle pond betalen voor een spel dat online toch WEER niet goed is..belachelijk.
    En patch komt wel etc. nou, ik zit nog op die van PES2008 te wachten..echt belachelijk dit..hij moet gewoon goed en klaar zijn op het moment dat je hem verkoopt!
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Wat wil je dan? Zolang je een game speelt over internet kun je ten alle tijden met lag te maken krijgen, en dat gaat buiten een bedrijf om.


    Niet dat ik het online gedeelte van Konami zit goed te praten, verre van zelf.

    Maar dit zijn gewoon feiten waar je rekening mee moet houden.
     
  16. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het weer een fantastische game hoor:), ik was eerst wat aan het twijfelen maar het is weer als van ouds. Master Leaque is en blijft altijd het leukste aan PES. Maar de Become a Legend mode is zeker een goede toegevoegde, sta nu vast basis bij Willem II en het is echt heel vermakelijk. En online is ook wel verbetert, heb nu 1 potje gedaan en compleet geen last gehad van lagg enzo, dus kon gewoon mijn spel spellen en 5-2 winnen (AC Milan speelt echt heerlijk:)). Deze PES doet zeker niet onder voor Fifa naar mijn mening.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Of die mensen hebben dat probleem niet! Ik weet echt van geen streep af over mijn scherm. Dat kan toch van systeem tot systeem verschillen? Zeker als het om on-line gaat waar er zoveel soorten verbindingen en verschillende routers zijn.
    Daarbij kan je te maken hebben met onwetende ( of valsspelende ) tegenstanders die allerlei on-line belastende dingen aan het doen zijn. Als jij speelt en iemand anders in je huis is bijvoorbeeld aan het downloaden, of zelfs naar on-line filmpjes aan het kijken is, kan dat invloed op je verbinding hebben.

    Na al deze klachten: Doe je nog wel mee aan het toernooi?
    We zullen op de site wel een topic aanmaken op welke manier je de on-line verstoringen tot het minimum kunt verminderen. Als beide partijen zich daar aan houden scheelt dat stukken is de ervaring in onze toernooien.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  18. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5

    Zeg mr PES himself. Hoe kan ik met 2 spelers op 1 xbox online?
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat kan niet... aannemende dat je mij bedoelt :D
     
  20. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    WTF dat kan niet?

    Waar is konami nu echt mee bezig? Denken ze nu echt dat ik zin heb om 2 tv's naast elkaar te zetten? De online optie is nog steeds om te huilen dan. Offline is PES vet relax, maar online is dr niks veranderd. PES 5 had tenminste 2vs2 online. Waarom dat eruit gooien? en vervolgens net doen alsof het er weer in zit en dan iedereen uitlachen dat het niet kan.

    Blije apen dat het zijn..................

    Kutzooi
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina