1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, is puur dreiging heh. Sterk staan ze echter niet en dan nog, dan is het niet Konami dat een rechtzaak aan zijn broek kan krijgen.

    Konami doet in dat geval niets verkeerd. Ze zorgen ervoor dat mensen hun eigen clubs kunnen maken en shirts/logo's kunnen editen met een pixel editor. Dat kan inderdaad geshared worden, maar Konami is niet verantwoordelijk voor hetgeen de consument onderling uitwisselt. Het is net als MP3's. Je mag ze downloaden, je mag ze onderling uitwisselen, je mag alleen geen website maken waar je ze publiekelijk tentoonspreidt. En dan heb je het nog over echte werken van mensen. Een logo zal nooit 100% overeenkomen. Is gewoon onmogelijk met de editor die erbij zit, al kun je wel een end komen.

    Daar moet Konami dus gewoon iets op vinden en bovendien werkt mom reclame het beste. Option files uitwisselen is gewoon toegestaan. Het zijn gewoon binary gegevens, ook plaatjes e.d. Dat is het probleem dus niet. Technisch is het eenvoudig, ik denk alleen niet dat Konami daar zelf over nadenkt en of ze kennis in huis hebben om te weten dat je op deze manier heel erg eenvoudig gegevens kunt uitwisselen.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in de edit mode nu zelf de sponser op het truitje zetten ? Want dat kon in pes2008 niet
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wannneer komt die option file voor de ps3, en wat zit er precies in behalve nieuwe kits en transferupdates (toch?). Worden spelers ook aangepast qua uiterlijk?
     
  4. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou eerst wachten op de officiele update
     
  5. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch het spel gekocht. Bloed kruipt waar het niet gaan kan ;)

    Maar jezus he... wat zijn de transfers SLECHT doorgevoerd. Even uit mijn hoofd...

    Perez nog bij Ajax
    Sno nog bij Celtic
    Hofs nog bij Feyenoord
    Wilkshire nog bij Twente
    Luque nog bij Ajax
    Ogararu nog bij Ajax
    Aisatti nog bij PSV
    Colin nog bij Ajax
    Donk nog bij AZ
    Agustien nog bij AZ
    Oleguer nog bij Barcelona
    Enoh bestaat niet
    Silvestre nog bij Man Utd

    En nog veel meer...

    Hopelijk heb ik in de vluchtigheid goed gelezen dat er een update komt via Live om dit op te lossen...


    De animatie van de spelers is echt volkomen ruk. Blijf ik vinden. Stelletje houten klazen. Dat moet toch mooier kunnen (Fifa).

    De Champions League vind ik fantastisch. Mooi vormgegeven net als op tv. Ook 'become a legend' vind ik superleuk. Gister veel lol mee gehad.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    shevchenko nog bij chelsea
    robinho nog bij real madrid
    berbatov nog niet bij men U

    Live update mag wel het minste zijn dat moet komen :)
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    update komt over 3 weken
     
  8. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    bron

    Met schema's bedoelen ze rosters?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  9. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Is te hopen, en dan is het ongeveer alweer tijd van de transfers en klopt het daarna alweer niet..
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zijn rosters. Redelijk slecht vertaald :+
     
  11. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem op de 360 maar ik heb nog een gewone TV waardoor ik het niet optimaal vind. Gelukkig wordt hier binnenkort verbouwd en haal ik me ook een grote plasma scherm.

    Ik heb hem nu dus ook op de PC (Xboxcontroller voor PC meteen gehaald.. zodat ik niet in de war kom met knopjes.. en er goed aan wen) en ik heb een widescreen 19 inch scherm. Ik vind het heel goed ogen op de PC en ik ben dik tevreden over het spel.

    Ik verheug me wel op de 1e patch of option file voor de PC want dat is toch een musthave als Evertonian. Ik denk ook dat ik het spel voornamelijk op de PC ga spelen offline maar als ik een nieuwe TV heb dat ik het online op de 360 speel. Erg jammer dat er 'in theorie' niets valt te patchen bij de 360.

    Weet iemand toevallig of er al een option file uit is (voor PC)?

    Groet.
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Become A Legend is geweldig, mijn eigen rotkop via Live Vision camera toegevoegd...ik zie mezelf gewoon lopen met mijn eigen naam op mijn shirt...echt geweldig!!!!!
     
  13. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt het ook echt met die live vision camera...? Lijkt me echt lachen!
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt echt wel!!!In mijn geval dan.Er is ook ergens een filmpje dat het laat zien,is wel de PS3 versie maar werkt hetzelfde.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb zojuist nog een paar reviews gelezen en allemaal zeggen ze dat ze de Be A Legend modus minder vinden, omdat ze niet om de bal kunnen vragen.

    Ik was de eerste die een review had geschreven in Nederland en schreef dit dan ook op. Mensen zeiden tegen mij "lees de handleiding dan".

    Ik kan niet anders concluderen dat het Konami's fout is, dat ik het niet direct snapte. Het staat ook nog eens op een lullige plek in de handleiding....

    De reviews beginnen tegen te vallen inmiddels:

    7/10
    75%
    Ik gaf het dus een goed (is 7.5 á 8).
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu nog een xbox live vision cam goedkoop op de kop tikken :)
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Of even een dagje lenen van een maatje!!;)
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk dat konami dit gewoonweg niet kan doen, omdat ze dan problemen krijgen met de voetbalbonden, clubs, EA etc.
    Konami biedt het platform voor het sharen. Ik weet nog dat er veel filesharing programmas/sites ten onder zijn gegaan, napster, kazzaa, torrentspy etc.. Een mp3 mag je ook niet sharen of in bezit hebben tenzij je de echte cd in bezit hebt.
    Daarnaast hoef je een tenue of logo niet een 100% na te maken voordat het gezien wordt als copyright. Likeness is al genoeg om "ge-sued" te worden
    Konami zou ook iets sharen dat niet 100% legaal is. Namelijk licenties van teams. Konami mag ze dan wel niet gemaakt hebben, maar ze hosten wel die niet 100% legale files.
    Ik weet niet of ze al dan niet zullen winnen in een rechtzaak, maar ik denk dat ze het risico niet durven nemen. Het optionfile gebeuren zit in een grijs gebied.
     
  19. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat inderdaad erg verstopt in de handleiding. Staat er als volgt:

    Druk 2x op de RT toets wanneer je met slechts één speler speelt om een van je medespelers om een pass te vragen. (Het cursoricoon boven de speler die om de pass vraagt zal knipperen.)

    :)
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    Staat ook gewoon in het menu als je become a legend speelt.Ik heb de handleiding nog niet open gehad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina