1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0

    Ook mij hoor je absoluut niet klagen maar ik vraag me aleen af waarom ik geen achiemevents kan halen....??
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    waar woord (en niet meer dan terecht, lazy sea-ass)
     
  3. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    He guys ben met de franse competitie bezig en gaat echt bagger 4 gewonnen en 4 gelijk .
    Heeft 1 van jullie nog tips voor het scoren want heb genoeg kansen maar maak ze niet zelfs niet alleen op de keeper afkomend.
    Alvast bedankt Budje
     
  4. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0

    Fail.

    Doe eens ff wat moeite en lees de thread door. =(
     
  5. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoi held.
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dit spel heeft dringend een patch nodig voor de ai. Het kan aan mij liggen maar als ik online speel dan reageren de spelers voor geen meter. Ze laten ballen door gaan, ze staan stil 5cm van de bal. Denk niet dat het aan de lag ligt hoor, maar gewoon een brakke ai.
    Verder komen steekpassen bijna altijd aan, ook op de meest onmogelijke manieren, waarvan ik zelf niet eens verwachte dat hij aankwam. Maar dat komt omdat de mannetjes een poort maken en de bal gewoon laten gaan. Ze doen niet eens moeite om de bal te onderscheppen, integendeel ze gaan uit de weg.
    Ik heb zelfs meerdere keren gehad dat ik naar de bal probeerde te rennen, maar alsof er een force field omheen hing kon mijn speler NIET naar de bal hij bleef maar rare rondjes rennen totdat de tegenstander de bal pakte.
    Verder is het kappen weer zon ongeloofelijk sterk wapen. Het ziet er ook zo onrealistisch uit en dat is het ook, want in het echt kan je niet in volle sprint en dan oppeens 90graden draaien zonder evenwichtsverlies. Vooral messi is helemaal onrealistisch hoe snel hij draait en kapt. Wanneer je met hem dit mastered kan je een hele verdediging dol spelen.
    Het verdedigen is gewoon weer zwaar irritant. Constant dat erlangs glijden. Zet je een tackle in dan tackled hij doodleuk weer tussen de bal en verdediger en huppa mis en aanvaller loopt doodleuk door. Ren je zij aan zij met de aanvaller dan is het realistisch dat er enigszins wat vertraging komt in zijn sprint. Nee in pes niet hoor. Je kan gewoon met volle snelheid doorsprinten terwijl er 3 verdedigers aan je zij hangen. Waarom veranderen ze dit niet, want dan is het sprinten meteen niet meer zo overpowered en dan houd het tenminsten een x op met dat sprintgeweld online en wordt het weer een leuke passing game!! Bijna iedereen gebruikt dezelfde taktiek, kappen, sprinten, kappen. Het is gewoon niet leuk meer.
     
  7. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welke knop liet je ookalweer een mede-speler ( CPU ) naar voren sprinten?
     
  8. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vreemd, ik heb toch echt meerdere potjes gewonnen in de ML, CL en be a Legend maar geen achievement hoor.
    Zal wel een bug zijn.
     
  9. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    LB ingedruk wanneer je passed (ook wel een één - tweetje genoemd)
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk niet dat hij dmv een 1-2 bedoelt, op de ps3 is het met de R2, zal op de xbox wel de rb2 zijn?
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.782
    Leuk Bevonden:
    2.031

    Ik had het zelf nog niet door, want speel de game pas sinds gistermiddag/avond op de PC, maar inderdaad. Probeerde het net even tegen de CPU en Aissati gleed overal doorheen en legt de bal in de verre hoek. Nog een paar keer geprobeert, en je scoort niet altijd, en het lukt niet iedere keer, maar echt veels te powerfull, die move =(

    Je vraagt je af of Konami aan play-testing doet =(

    De steekballen enzo vind ik wel prima. Ik weet niet hoe dat online is enzo, maar tegen de CPU is het precies goed. De ene keer wordt ie inderschept en de andere keer niet, maar de ballen worden in ieder geval op maat gegeven, wat in 2009 echt zelden gebeurde. Het is gewoon fijn dat wanneer je een opening ziet, of je ziet iemand gaan, dat je hem dan meteen goed in de diepte kunt geven.

    Het schieten vond ik in het begin helemaal niks, maar is denk ik gewoon een kwestie van timing, want gaat nu steeds beter.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    zit de spaanse competitie er nou in? hoe is het grafisch ten opzichte van 2008?
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.782
    Leuk Bevonden:
    2.031
    Spaanse competitie zit er in, maar net als de Premier League, maar 2 gelicenseerde teams. De rest zul je dus zelf moeten aanpassen.

    Grafisch, en ik heb het alleen op de PC gespeeld, vind ik het weinig verschillen van 2008. Wat nieuwe animaties.

    Ik vind de spelers er ook iets beter uitzien dan in 2008, en de gezichten vind ik beter dan die bij FIFA, maar verder is het allemaal maar matigjes.
     
  14. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je spelers van club naar een andere kan zetten?
    Bijv Berbatov gewoon bij Man Utd. zetten?

    Heb het nu wel beetje voor elkaar maar dan moet ik ze steeds ruilen met een ander, dus moet ik een reserve van MU bij de Spurs zetten.
     
  15. MartinOBL

    MartinOBL TheDutchDuck

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of je dat aan kunt passen. In de vorige delen wel toch?
    Ik meot zeggen dat ik me best een beetje stoor aan de AI tijdens de legend mode. Wanneer verdedigers (lees:backs) de bal weg kunnen peren doen ze dat vrijwel altijd over de zijlijn. Zo vaak dat het zelfs storend wordt.

    Ik vermaak me prima met de legend mode. Zit nu in het 2e seizoen met een middenvelder bij Boca Juniors na een jaartje Sparta. Heb inmiddels een basisplaats.
    Wat ik wat lastig vond was dat ik een CM heb gekozen. Bij Sparta speelde ik echter overal op het middenveld (DMF, CM, RM, LM, AM), dat maakt t niet makkelijker.

    Zijn anderen al begonnen?
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.782
    Leuk Bevonden:
    2.031
    Gewoon 'add player'. Is de eerste optie in het rijtje.

    Dus eerst naar Man Utd >>> add player >>> Berbatov bij Tottenham selecteren >>> voila.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Sorry, maar hier moet ik toch even op reageren. Ten eerste ben jij waarschijnlijk nog infantiel en is dat de reden dat je je op dusdanige wijze uit. Ik ben niet de enige die het niet direct doorhad. Er zijn meerdere reviewers geweest die hier op gewezen werden. Ik heb het ook gewoon gewijzigd in de review. Vele andere sites NIET!

    Ten tweede, ik een FIFA fanboy? Jongen, ik ben PES speler van het eerste uur, maar ik moet een realistische en objectieve review schrijven. Zeg ik in de review dat de gameplay kut is? Geef ik PES een onvoldoende of matig? Nee, ik geef het een goed, omdat het de beste PES ooit is, maar veel irritatiepuntjes gewoon nog steeds niet aangepakt zijn. Mag ik meer verwachten na een jaar ontwikkeltijd? Een CL modus die niet volledig is? Een (vind ik) karig uitgewerkte Be a Legend modus? Konami kan zoveel meer doen, maar doet het niet. En op een gegeven moment is mijn geduld op.

    Dat jij dusdanig in het leven staat, dat PES het allerbelangrijkste in je leven is en je enige kritiek op dat spel niet kunt hebben, dat is JOUW probleem. Niet het mijne en ga al helemaal niet kinderachtig lopen doen op een forum, waar ik ALTIJD objectief en met keurige argumenten mijn mening verkondig. Ik heb direct gezegd dat ik het fout heb en ik heb het ook direct aangepast. Geloof me, dat zie ik veel reviewers niet doen.

    Ik hoop dat je voortaan met wat meer respect over mij praat en op een normale manier verwoord wat je dwars zit. Je had mij gewoon een PBtje kunnen sturen met de mededeling "hey, over je review... Het kan wel door twee keer blabla...". Net als KWDTJE, die mij er ook al op wees. Gewoon op een nette manier. Je mag best je mening geven, maar doe dat ff op normale wijze.

    Just my few cents......
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Yuck.
     
  19. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je nou precies, ga er even rustig voor zitten.
     
  20. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies dezelfde kritieken, ik vind het online tot nu toe gewoon echt bagger, wat een klotezooi zeg! en heel veel mensen pakken de topclubs online en kappen en kappen en kappen en scoren, ongelofelijk hoe makkelijk dit gaat. KUTPES!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina