Sorry, maar hier moet ik toch even op reageren. Ten eerste ben jij waarschijnlijk nog infantiel en is dat de reden dat je je op dusdanige wijze uit. Ik ben niet de enige die het niet direct doorhad. Er zijn meerdere reviewers geweest die hier op gewezen werden. Ik heb het ook gewoon gewijzigd in de review. Vele andere sites NIET!
Ten tweede, ik een FIFA fanboy? Jongen, ik ben PES speler van het eerste uur, maar ik moet een realistische en objectieve review schrijven. Zeg ik in de review dat de gameplay kut is? Geef ik PES een onvoldoende of matig? Nee, ik geef het een goed, omdat het de beste PES ooit is, maar veel irritatiepuntjes gewoon nog steeds niet aangepakt zijn. Mag ik meer verwachten na een jaar ontwikkeltijd? Een CL modus die niet volledig is? Een (vind ik) karig uitgewerkte Be a Legend modus? Konami kan zoveel meer doen, maar doet het niet. En op een gegeven moment is mijn geduld op.
Dat jij dusdanig in het leven staat, dat PES het allerbelangrijkste in je leven is en je enige kritiek op dat spel niet kunt hebben, dat is JOUW probleem. Niet het mijne en ga al helemaal niet kinderachtig lopen doen op een forum, waar ik ALTIJD objectief en met keurige argumenten mijn mening verkondig. Ik heb direct gezegd dat ik het fout heb en ik heb het ook direct aangepast. Geloof me, dat zie ik veel reviewers niet doen.
Ik hoop dat je voortaan met wat meer respect over mij praat en op een normale manier verwoord wat je dwars zit. Je had mij gewoon een PBtje kunnen sturen met de mededeling "hey, over je review... Het kan wel door twee keer blabla...". Net als KWDTJE, die mij er ook al op wees. Gewoon op een nette manier. Je mag best je mening geven, maar doe dat ff op normale wijze.
Just my few cents......
Laatst bewerkt: 18 okt 2008