Ik snap echt niet dat iedereen zo zit te lullen dat het grafisch kut is. Het zal dan wel aan mij liggen, maar feyenoord ziet er in PES een stuk beter uit dan in Fifa. Makaay is Makaay bijvoorbeeld. Hij lijkt echt en je herkent het gewoon. In Fifa is zelfs Gio niet herkenbaar.
Hoewel ik tot dit jaar enkel PES speelde heb ik Fifa 09 nu ook(eerste fifa game weer sinds fifa 98 rtwc). Fifa is leuk, speelt niet slecht, ziet er aardig goed uit en heeft leuke extra's. Echter vind ik dat PES beter speelt, beter herkenbare spelers heeft(ook bij bekende teams als Man UTD of Real), leukere be a legend en meer sfeer.
Het enige wat iets minder is, is online. AL had ik bij Fifa ook al een paar keer dat de 10 vs 10 totaal vastliep en alles resette.
PES heeft voor mij de hoogste funfactor EN ziet er beter uit. Ik weet dat het een gewaagde uitspraak is, maar ik snap niet dat iedereen zo geilt op de graphics van Fifa. Die zijn zeer in orde, maar qua spelerherkenbaarheid vind ik het niet sterk.
En 1 laatste ding: De schwalbe zit wel in PES, altijd leuk(vraag maar aan MartinOBL waar ik vaker mee speel, hij is schwalbekoning
)
Klik om te vergroten...