Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @bovenstaande
    Mensen die een REVIEW lezen VOORDAT ze het spel kopen? :p
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook. Punten die Jows aanhaalt zijn inderdaad een must.
    Tevens wat puntjes om Be A Legend nog beter te maken :

    Mogelijkheid om punten aan attributen te geven aan het begin.

    Match Experience duidelijker, speel je goed dan krijg je meer, speel je drama dan krijg je niks of minder.

    Relaties tussen medespelers en coach; bijvoorbeeld dat je relatie met speler A goed is en met speler B minder. Speler B gaat dan eerder voor eigen succes omdat hij toch geen vertrouwen in je heeft. Daarnaast zou het mooi zijn als je bij de coach kon vragen om tips om het beter te doen, vragen wat er van je te verwachten is en of je op een andere positie mag spelen.

    CL modus in voegen, wat een kick zou dat zijn!
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Beiden. Had het zelf door, tijdens het spelen. En na de wedstrijd stond het netjes tussen de nieuws-items uitgelegd in het Be a Legend menu.
     
  4. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal echt van het spel, vond het spel vorig jaar nog beter... Ik kan niet springen en een bal aannemen, comp kan dit wel.... comp neemt alle ballen goed aan, als ik een bal probeer aan te nemen heeft de comp hem altijd meteen, wat een klets zeg
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb zojuist Konami Nederland gebeld en die zeiden me dat er over ongeveer twee weken een patch uitkomt voor de Xbox. Toen ik vroeg of hij niet in de war was met de transfer-update die voor begin november op de lijst stond, was hij zeer stellig dat hij het daar niet over had.
    Nou, ben benieuwd of het wat oplost. Laten we het hopen, al is het alleen maar vanwege de toernooien.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ik verwacht niks, maar als het zo is en het lost alles op ben ik van de partij!
    :D


    En Iers88, dat ligt toch echt aan jezelf...
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, ik denk alleen niet dat die patch iets op gaat lossen. Net als vorig jaar zou het zogenaamd de oplossing bieden.... Mooi niet dus.

    Ik vind het gewoon schandalig dat ze het spel wederom uitbrengen met een brakke online modus (wat ik hoor tenminste). Mijn eerste potjes waren redelijk goed te spelen, maar toen was het nog niet zo druk.
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ze hadden hem mid-price kunnen uitbrengen (zeg 40E), nu spelen ze met vuur
     
  9. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand nu eigenlijk wat je kan doen met die salary points die je krijgt? Je begint met 150 ofzo en krijg daarna biedingen tegen de 300 of 400 (eerste transfer periode).

    Maar wtf moet ik in godsnaam met die punte?
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    Ik speelde op de gemiddelde moeilijkheidsgraad, dus niveau 3 vd 5, omdat ik eerst nog even moest wennen aan de nieuwe controls in dit deel.

    Na jouw post even wat potjes gespeelt op het hoogste niveau om te kijken of die kritiek blijft staan, en je hebt gelijk dat het dan wat minder storend lijkt. Scoren uit corners is nu wat moeilijker (sowieso moeilijker om corners af te dwingen), en het erlangs glijden lijkt nu ook wat moeilijker. Dus dat is goed nieuws.
    Wel nog steeds moeilijk om echt goed te verdedigen tegen corners van de tegenstander, vanwege het wisselen van mannetjes die je bestuurt.
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja weet ik ook wel dat afstand in principe niks zegt. Maar als je allebei in nl woont maakt het niet uit. Van amsterdam naar den haag is niks. Online play zou pas invloed moeten hebben van NL naar Australië bij wijze van spreken.
     
  12. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0

    Inderdaad dit zou ik ook wel willen weten...
    iemand?
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij is er een lijstje met de belangrijkste 6 skills die je kunt instellen hoeveel er op getrained kan worden. Mogelijk kan je de punten daar gebruiken om extra te trainen...
     
  14. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk keeper zijn bij be a legend?
     
  15. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik heb pes 2009 verkocht en fifa 09 gekocht. Moet heel erg wennen aan fifa. Maar het speelt online tenminste lagvrij zelfs bij 10 tegen 10. Zodra konami het online gedeelte weer op orde heeft in 2020 koop ik hem weer. Ben echt verschrikkelijk teleurgesteld :mad:.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, ook geen verdediger.
     
  17. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ok raar
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het is even wennen, maar ik denk dat je hem na verloop van tijd erg gaat waarderen.... Deed ik ook namelijk :D
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ja, hoe jammer voor Konami ook, maar ik ga daarin met Jows mee (en dat terwijl ikzelf alleen nog maar OFFLINE exhibition heb gespeeld) de game zit gewoon goed in elkaar (goaltje, goal2, goal3)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  20. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben er al redelijk aan gewend en begin het te waarderen ;). Ik zal hier niet meer posten. Ik ga verder in de fifa topic :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina