1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Sorry, maar hoevaak kijk jij die goals terug? Vind het 10x relaxter om ze gelijk te uploaden want wie heeft er nou geen computer in huis?? En dan kun je ze ook nog hier op het forum planten..Anders moet je met je telefoon voor de TV gaan hangen en hem op youtube dumpen..weet nou niet wat relaxter is...
     
  2. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal mooier zijn om ze alle 2 te hebben;)
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Schaam je niet hoor. Er zijn er je velen voor gegaan. Fifa is gewoon een ijzer sterke footy. Zowel off en helaam online.
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Het zou extreem handig zijn als je er een filmpje van wil maken bv, want die uplaod is wel aardig, maar cinematografisch stelt het weinig voor (een paar seconden in slechte kwaliteit) ... verder is er helemaal geen replay, de 'hoogtepunten' van de wedstrijd zijn erg karig (volgens mij max 3-4 aanvallen of zo) ... dus ik vind die replay functie van Fifa maar matig (terwijl de camerastandpunten wel dik in orde zijn), jammer dus
     
  5. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat krijgen we nou ???

    Ik mocht geen Fifa kopen van je en nou krijgen we dit ?? :9
     
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    Weet je het zeker?Ik meen toch de keuzes van SB en CB gezien te hebben bij BAL.
     
  7. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    @vakeM
    ..ik w8 wel eff op een pets die de lag wegwerkt...want als het blijft zoals in pes2008 dan is er geen haar op mijn hoofd die geld voor die game gaat neertellen. Dan speel ik gewoon on-line verder met pes6......maar fifa...no-way gosee
     
  8. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2

    Het is niet zo slecht als PES2008 maar slecht genoeg om niet goed te zijn :lol:

    Ik denk niet dat de patch die over 2 weken komt het online gedeelte verbetert.

    We'll see....veel plezier op de LAN :)
     
  9. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor maar ik heb met mijn pes2009 helemaal tot niks lag ik speel legends elke dag met mensen uit UK en Duitsland en loopt extreem soepel.
     
  10. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus er is nog hoop.
     
  11. Kasper_

    Kasper_ Hmm

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat afhankelijk van jezelf hoor. Op PES2008 had ik ook niet zoveel lag, terwijl andere mensen bijna een kruistocht tegen Konami begonnen.

    09 heb ik nog niet getest, misschien maar eens doen.
     
  12. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ..thanks voor de tip, zal in het vervolg mijn downloads van dirtysluts.com stoppen als ik aan het gamen gaat:lol:
     
  13. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog totaal geen lag gehad, en met die legends mode verbaasde me dat ook echt. Alleen de laadtijden zijn soms wel iets te lang. Maar voor de rest vind ik het online toch dik in orde:).
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kasper, vertel mij eens hoe het komt dat hier allerlei mensen klagen over lag?
    Zouden die nu allemaal zo dom zijn om hun PC vol met internet-activiteiten aan te laten, inclusief allerlei vette downloads?
    Of zou het misschien zo kunnen zijn dat het zo gebrekkig is geprogrammeerd dat alleen uitzonderingen lag-loos on-line kunnen spelen?
    Probeer maar eens in een room te gaan waar je de andere laat hosten.
    Bij voorkeur bij iemand die geen groene verbinding heeft, maar geel, zoals 90% van de gebruikers heeft. Dan ben ik zeer benieuwd naar je verslag van die wedstrijd.

    @ Bartje: Juist die legends mode werkt beter dan gewoon 1 vs 1. Als je die dus steeds speelt zal je inderdaad geen lag hebben.

    Heeft iedereen met on-line klachten mijn petitie al ondertekend, waar de ondertekenden vragen om een patch tegen de lag....
    http://www.petitiononline.com/Leyen65b/petition.html
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja die heb ik getekend hanterp. En de lag ligt niet aan de eindgebruiker. Tuurlijk zullen er sommige mensen zijn die hun internet helemaal verkeerd hebben geconfigureerd. Maar ik denk dat het gross het wel op orde heeft. Ik heb zelf wel verstand van zaken en heb me ps3 in een dmz gezet, dus alle poorten staan open voor communicatie. Ps3 geeft aan NAT type2 equivalent aan open NAT bij de xbox en toch heb ik nooit 1x gehad dat ik twee groene stippen heb gekregen.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt gewoon aan de netcode van het spel die is nog steeds ongewijzigd en nog steeds bagger. Al vullen ze heel Tokyo met servers voor PES, het maakt geen barst uit.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, bij mij staat NAT bij beide consoles ook goed.
    Zal wel kloppen wat kwdtje zegt.
     
  18. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    he wat kan je bij become a legend mode met salaris kan je punte kope ofzo ?
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij kan je training kopen:
    Ga bij be a legend naar Plyr info/settings
    Dan ga je naar Strengthen.
    Daar kan je dan extra training kopen.
     
  20. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al die scout functie gebruikt? hoe werkt dat precies??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina