1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Bij FIFA kan je uitstekend one-touch football spelen en snel rondtikken, het spel wat Barca speelt en AZ in hun goeie jaren. Bij PES gaat dit veel moeilijker.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dacht dat het hier al gevraagd is maar ik kan het niet terug vinden. Wat betekenen de blauwe cijfers in Be a Legend mode? Waar normaal "a" "b" " x" of "y" staat voor je tacktiek?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is door de CPU automatische strategie.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok, toch wel :) Dacht ik al maar wilde het even zeker weten ;) Dank.
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik snap je uitleg Han, duidelijk. Kan mij voorstellen dat veel mensen er zo over denken. Ik wist trouwens helemaal niet dat jij FIFA09 had? Voeg mij even toe, Mister Jows. Doe ik een potje PES09 en FIFA09 tegen je ;)
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn broer heeft Fifa 09 en heb het gisteren ongeveer de hele dag tegen en met hem zitten spelen. Online is het allemaal goed geregeld. Maar ik snap niet dat niemand grote kritiek heeft over de scheidsrechter. Dingen die gewoon donkerrood moeten zijn krijgen niks en overtredingen die niks zijn krijgen donker rood. En niet 1x ofzo, nee bijna 50% van de potjes heeft wel 1 beslissing die totaal niet klopt.

    Ook heb ik het idee dat de poppetjes op stroop lopen, wat duur het lang voordat ze reageren. Zelfde geld voor schieten. Nee de demo had me goed aan het twijfelen, maar het volledige spel vind ik echt teveel fouten bevatten.

    Het ziet er mooi uit, maar het is geen voetbal.
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    je kan je eigen muziek erin zetten. Op de ps3 versie tenminste. Gewoon je mp3s op de ps3 zetten en een playlist maken en die hernoemen naar KONAMI_PES. Alle tracks die je wilt in die playlist zetten. En dan pes opstarten > Gallery > Playlist editor. Alle konami songs weghalen en je eigen muziek inladen.
    Echt heerlijk genieten van je eigen muziek tijdens menu screens. Weet niet of het op de xbox ook zo werkt.


    BTW heeft iemand al option files geprobeerd. Er zijn er al wat uit. Ik gebruik op dit moment de VON OPTION FILE. http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=64749
    Daar zitten alle tenues en transfers in. Het maakt het spel een stuk mooier zeg :)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik probeer nog geen option files totdat de Konami-update is geweest.

    @Jows, wij spelen zeker eens, alleen nu heb ik het erg druk met het toernooi op digitaalgras, dus eventjes geduld :)
     
  9. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat zijn nog eens volwassen en goed onderbouwde reacties hiero..:thumbs:
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Welke camera gebruiken jullie bij Be A Legend?
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wide, speelt toch het fijnst vind ik! Al geeft Player een hele coole ervaring, met Wide speel ik een stuk beter ;)
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ja, ik was ook op "Player" begonnen en dat is in het begin best koel.
    Alleen werd het na verloop van tijd ietwat vervelend.

    Straks even de "Wide" proberen! :)
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik gebruik ook wide.
     
  14. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nogmaals Fifa09 gespeeld, heb nu wel wat vergelijkingsmateriaal ;) Vind dat PES toch aardig wat kan opsteken van fifa, andersom ook natuurlijk.
    Maar met FIFA09 is het toch wel ideaal dat de keeper ook naar de spelers op het middenveld kan gooien. Bij PES is het ook erg onrealistisch dat de speler bijna elke bal kan aannemen met een speler in zijn rug, terwijl die probeert te koppen. Bij FIFA zit dit ook beter in elkaar vind ik. Ook vind ik dat de cursor nu eigenlijk wel heel snel wisselt bij PES09, best irritant. Bij 2008 kon ik nog dat balkje helemaal naar links instellen, dit kan helaas niet meer, alleen assisted, semi-assisted etc.
    De steekpass knop werkt helemaal niet meer naar behoren, bij fifa werkt deze perfect en kun je af en toe echt hele lekkere steekpassjes geven. Ook kun je niet mee zo lekker doorpassen, het gaat allemaal ietwat te traag (spelsnelheid is goed, maar de pasjes zijn te traag) en ik wordt helemaal gek van de CHEATENDE CPU!!!! Als hun een sliding maken, en ze raken de bal... hebben ze de bal daarna altijd.... als ik een sliding maak en ik raak de bal heb ik hem bijna nooit! ga m toch maar misschien tegen FIFA ruilen want vind dit de slechtste versie tot nu toe, commentaar dat niet/nauwelijks gebruikt wordt .
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  15. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt er iemand al bij een topclub in Become a Legend? Ben wel benieuwd:). Zelf heb ik net transfer naar PSV gekregen, en sta net basis. Voor de rest ook nog 1e spits van Nederlands Elftal omdat Van Nisterooij is gestopt bij Oranje:).

    Alleen met de camera zie je met Wide niet de bal en de speler toch?(teminste als jij in de spits staat en de bal is in je eigen verdediging) Want dat vind ik altijd chill aan de normale camera je ziet de bal en je eigen speler.
     
  16. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt de camera je speler laten volgen of de bal.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar dan zie je je speler weer niet.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb ik geen moeite mee, als de tegenstander in de aanval is houd ik de radar goed in de gaten. Soms verdedig ook mee :)
     
  19. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er nog een update van konami van transfers enz?
     
  20. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel leuk zijn Scheva bij milan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina