1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel het Adidas Live Season, en dat is wel vet. Iedere week worden de stats van je spelers geupdate, al is dat alleen voor de Engelse, Spaanse, Italiaanse, Duitse en Mexicaanse comp. Je moet ook betalen voor alle, maar je krijgt 1 comp 1 jaar gratis. Heel vet. Vooral omdat bij PES talenten en nieuwe aankopen slecht worden gerate en de gevestigde namen worden overrate is dit een welkome verandering.

    En ik weet dat van die kickers, maar ik had Juninho gewisseld voor Fred, vandaar.
     
  2. spiny

    spiny hoi

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister pes 2009 aangeschaft , maar ik kan niet online

    hij geeft aan dat de server niet bereikbaar is op het moment

    hebben jullie dit ook?? ik had dit gister en vandaag weer
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, misschien staat je Xbox niet goed ingesteld.
    Ga in het dashboard van Xbox en ga dan naar het system-tabblad.
    Ga dan naar Network settings an doe de Xbox LIVE test.
    Dan is vooral de NAT-setting ( onderaan na de test ) het belangrijkste; die moet op OPEN staan, NIET op strict of intermediate.

    Staat-ie niet op open dan mist Xbox wat port settings, die je met behulp van http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm kan instellen. Dan moet je op die site zoeken naar jouw router en dan die instructies opvolgen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Keepers blijven lastig te maken. Ik vind het daarentegen eenvoudiger om bij PES te scoren, dan bij FIFA. Vooral op de lijn is de keeper van FIFA09 beter.

    Opzich logisch, maar soms is het idd wel irritant. Zelf gebeurd het bij mij daarentegen vaak op het middenveld, dus dan heb ik niet zo heel erg veel kans op direct door te stormen naar de goal.

    Linker schouderknop ingedrukt houden en dan schieten. Let wel dat je speler op de juiste manier voor de bal staat. Dus niet voor zijn verkeerde been. Is érg belangrijk. Verder vind ik de balphysics bij FIFA09 niet heel erg onderdoen voor die van PES 2009. Bij PES heb ik daarentegen nog wel het gevoel dat de bal iets zwaarder is en iets minder zweeft.

    Je kan het NL-elftal gewoon voorzien van de juiste spelers hoor. Gewoon even naar de team editor gaan en dan gooi je de nepnamen eruit en de echte namen erin. Mijn NL-elftal is gewoon met Huntelaar, Sneijder, VdV, Van Persie, Marcellis, etc.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je dan ook de echte gezichten en zo?
    Nooit geprobeerd namelijk...
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Is dat niet de knop zodat de truucen doos opengaat met het rechterpookje? Dan zou ik deze dus moeten inklikken, waardoor ik niet meer kan rennen. En dan zou ik een schuiver kunnen maken.

    Okee dat wordt even proberen, maar het klinkt niet al te relax. Vind het toch relaxter om dat met de pijltjes te moeten doen zoals bij PES (ik speel elk voetbal spel met de D-PAD, omdat je dan sneller kan draaien met een kleinere duimbeweging. Ook ben ik zo'n ding gewent vanaf toen ik 8 was op me Mega Drive. Pookjes zijn niet voor mij, ik ben te oud voor die rotzooi ;)). Maar misschien is het wel relax.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jepz, maar kan gewoon tijdens het rennen hoor ;)
     
  8. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te horen ben ik niet de enige..............

    Iemand al eventueel een antwoord???? :'-(
    Ik zit echt nagels te bijten hier :x
     
  9. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    bsystem settings..
     
  10. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan mag je mij vertellen waar.....
    Via System Settings kun je niet je button configuration terug zetten naar hoe hij was in 2008 (en al zijn voorgaande delen)

    Het gaat mij echt puur om die rechter analoog wat nu pass'en is.
    Dat wil ik gewoon terug hebben naar beweging kunnen maken.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom? Enige bewegingen die daar mee kon maken was de marseille roulette en het balletje opliften. Dit kan je nu gewoon met je linkerstick doen.
     
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook in de bal aanname werkte de rechter analoog anders....

    En nog n's wat... hebben jullie ook problemen met het passeren van de tegenstander en de bal afpakken?
    Vooral bij de bal afpakken irriteer ik me nog wel eens.
    Als je druk zet lijkt het wel of je speler 1 sec. stil staat voor je tegenstander,
    waardoor je machteloos toe kijkt hoe je voorbij gelopen wordt.
     
  13. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    kan wel...
     
  14. Dexterity

    Dexterity Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Analoge rechter stick als passen zat er al in voor pes gehyped was zoals bijna elke pes op ps2 was manual passen met rechter stick. iig blijkbaar zien jullie die diepgang niet van het manual passen ... mannetjes zelf de diepte/ruimte in sturen, vind het iig wel beter dan bij fifa daar staan ze meestal op autopilot al te rennen :confused:
     
  15. Th3 Click3r

    Th3 Click3r Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fifa 09 al maar ga binnenkort pes09 ook halen:p

    Kan iemand mij trouwens helpen met de Ultimate Player achievement van pes08?

    Hoe kan je uefa cup en championsleague bereiken?

    Khoop dat iemand het weet!
     
  16. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    is de patch voor de xbox aluit?
     
  17. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    oeps verkeerde topic :p
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  18. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Heel slecht dat dit pas met een patch moet komen. Ik ben konami echt helemaal zat. En online is weer net zo'n drama als voorheen. Kunnen ze dan nooit van hun fouten leren? en weer geen 2vs2 met iemand naast je op de bank, dat kon bij pes 5 al. En online kan je zo iedereen voorbij lopen met ronaldo en messi en kaka. Het realisme is weer ver te zoeken bij deze game. Echt jammer.
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand in de Master league al ''Wolf'' en/of ''Ramon'' gekocht? zoja, hoe ziet hun ''groeicurve'' eruit?

    Beide keepers en beide in de PES Guide bij de talenten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina