1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Wat is het super frustrerend als je een vrije-trap neemt dat dan degene die de vrije-trap genomen heeft vervolgens een paar seconden helemaal stil blijft staan.
    Als je dan een keer in de muur schiet en de bal rolt terug kun je nooit nog een schot proberen, simpelweg omdat je die speler niet kan bewegen..
    Aaargh. :mad:
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja bij een verkeerde corner ook. Staat ie stokstijf een paar seconden bij de cornervlag. Supercancel werkt niet eens. Ook bij een foute pass willen ze wel eens te lang stil staan. :mad:

    weet iemand trouwens ook of er een update komt voor de wintertransfers en voor de lag?
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Voor de wintertransfer wel, voor de lag vraag ik me af...
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    net pes geruild voor fifa (jaja hanterp:+) en speel nu mijn 1e potjes be a legend, maar hoe vraag ik de bal precies?

    laat maar al gevonden ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zoals je het stelt lijkt het net dat je eerst PES had en nu FIFA, maar uit de rest van je post maak ik op dat het net andersom is :)
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ooh god zie nu dat ik het heb omgedraaid 8)

    vind trouwens be a legend niet echt lekker werken. Het is natuurlijk wel realistischer dan be a pro , maar vind het toch leuker als je de bal gewoon krijgt als je erom vraagt. Voor de rest speelt pes gewoon lekkerder dan fifa trouwens ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Gisteren een prachtgoal gemaakt in een online match met Ruud. Ruud kreeg de bal aangespeeld op randje stafschot gebied, maar het was ontzettend druk daar. Dus Ruud dribbelt naar de zijkant. Vervolgens ziet hij Robben vrij staan en hij bedenkt zich geen moment en geeft de voorzet. Ruud ziet dat de bal een prachtige curve heeft, misschien iets teveel want het lijkt een mislukte voorzet te gaan worden. De bal krult maar door en lijkt over te gaan. Tot zijn verbazing gaat de bal met een prachtige boog over de keeper die er net niet bij kan en eindigt in het net. \o/
     
  8. etienn0vic

    etienn0vic Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn nog de kwalificatiepoules, je word later ingedeeld.:)
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dat ik be a pro in fifa heb gespeelt maar ik vind het juist lekker spelen dat je niet altijd de bal krijgt als je erom vraagt. Dit geeft mij echt het gevoel dat je in een team speelt en het om het teambelang draait. Ik zit dan ook echt te juigen als een teammaat heeft gescoord. Wel fijn is natuurlijk dat je een lichte voorkeur krijgt als je om de bal vraagt.
    Petje af voor Konami dat je het gevoel krijgt dat je deel uitmaakt van een team.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ben het nu ook met je eens, vond het eerst niet geweldig omat ik het nog niet lang speelde (met die trainingen enzo..) maar nu speel ik in de basis en ben ik van nec naar sunderland gegaan en is het echt heel vet.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ook wel oppassen dat je niet constant om de bal vraagt, hierdoor probeert je medespeler in de meeste gevallen je te bereiken terwijl een medespeler er beter voor staat en zodoende de aanval in de soep loopt!

    Toen ik nog veel BaL speelde had ik ook wel eens het gevoel dat de relatie met je medespelers een rol speelde. Kreeg van Janssen(NEC) bijvoorbeeld nooit een bal aangespeeld, hij ging altijd maar voor eigen succes :D

    Ik hoop dat ze hier in de toekomst meer naar toe gaan, evenals een relatie met je coach. Maakt het allemaal nog mooier.
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond weer eens online geprobeerd, en zowaar amper tot geen lag.
    Kwam wat moeilijk om gang, daarna toch mijn potjes gewonnen! :cool:

    Jammer dat het toch weer Barcelona en Manchester United zijn waar je voornamelijk tegen voetbalt.
     
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    nu je het zegt. Ik vind het fantastisch dat Man Utd gelicenseerd is, maar waarom is de coach dan zo'n neger? Juist omdat de gezichten zo mooi zijn en de shirtjes nu echt zijn kijk ik graag naar een wissel, maar dan opeens wordt de prachtig gedetailleerde speler omarmt door zo'n grote neger, daar waar ik graag Sir Alex Ferguson had gezien. Dit vind ik wel zonde want dat maakt het niet af. Als je de licenties hebt van een club, maak het dan ook af.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klinkt me nogal racistisch in de oren, moet ik zeggen.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Valt toch wel mee? Ik begrijp het ten dele wel, ik kijk daar echter totaal niet naar. Ik bedoelde meer een andere kant, dat hij kijkt naar je statistieken, of je het goed doet, je tips geeft als je net begint en tijdens de wedstrijd aanwijzingen.
     
  16. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dat dan? Omdat hij liever Ferguson ziet dan een neger?
    Dus liever realistisch dan niet realistisch??
    Wat is daar racistisch aan? Kom op zeg, hij scheld toch niet, hij zegt toch niks raars? Heb een hekel aan dat overdreven politiek correct gedoe terwijl er niks verkeerds wordt gezegd.
    Verder, belachelijk dat ze nog steeds niks aan de lag hebben gedaan..eerder haal ik hem niet. Als ze dat niet op orde hebben verdienen ze het niet wat mij betreft.
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb echt amper tot geen last van lag. :)

    Vanavond ging het wel slecht trouwens, amper gewonnen.
    Ik kan die super bewegelijke en snelle spelers maar niet stoppen.
    Iemand een tip hoe je die spelers het beste kunt afstoppen?

    En met welk team spelen jullie voornamelijk online?
    Aangezien ik alleen Barcelona en Manchester United tegenkom.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je dat niet begrijpt is dat een beetje dom van je.
    Waarom moet hij specifiek vermelden dat het om "zo'n grote neger" ging? Waarom niet gewoon 'een andere onechte manager'? Hij herhaalde dat van die neger een paar maal en gaf daarmee aan dat het hem dus blijkbaar niet ging om het feit dat het Ferguson niet was, maar een neger. Daarin zit het racistische.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Kom op zeg... :{
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    moraalridder , dit gaat echt tever hij bedoelt het toch nie verkeert
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina