1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    naarmate ik pes langer speel, des te meer valt het op hoe dom de AI wel niet is.. pes leverde altijd grappige situaties op maar je medespelers lopen nu echt overal heen behalve de goede kant op!
    spitsen die richting de eigen doel lopen bij een aanval
    flank spelers die stilstaan terwijl ze ontzettende veel ruimte hebben
    verdedigers begin ik niet eens over...
    En naast dat: die afschuwelijke richting van de passes. ik heb nog nooit meegemaakt dat er zoveel ballen naar de verkeerde mannetjes gaan, af en toe is niet erg, maar het is nu echt schrikwekkend hoog.. en vreselijk irritant als je daardoor een doelpunt tegen krijg.
    Ook het commentaar is dit jaar erop achteruitgegaan, ik wist niet eens dat het mogelijk was... Als het bijna rust is en ze schreeuwen dat de wedstrijd bijna afgelopen is en iedereen zogenaamd op zn puntje van zn stoel zit ging bij mij meteen het geluid uit.. wat een onzinpeoppraat zeg...

    Verder zien de hoofden er wel goed uit en is fifa gewoon kut, dus ik ga weer ff verder spelen...
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En Messi dan? 8)
     
  3. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    oke Ronaldo is natuurlijk de beste, maar het dollen van verdedigers is gewoon te makkelijk. Zeg nou zelf, als je online tegen Man Utd speelt dan schijt je toch gewoon in je broek als Ronaldo wordt aangespeelt, want dat dribbelen is gewoon niet leuk meer zo snel gaat het.

    Lol, ik eergisteren speelden we wat voetbal voor het uitgaan op de PS3. We begonnen met Fifa09, maar eigenlijk waren de meeste PES-fan. Fifa voelde ook wel meer als een echte wedstrijd aan, maar die gameplay van PES doet het hem gewoon. Ik heb volgens mij geen enkele keer gescoord. Eerdere keer als ik alleen op de keeper af liep wilde ik er voorbij rennen. Vraag niet waarom, maar als je eenmaal bij de keeper bent stopt ie vanzelf met rennen en ben je de bal kwijt. Ook moet je een kwartier voordat je wilt schieten op de schietknop drukken anders ben je te laat. Het mooie was nog dat we op een gegeven moment over gingen naar de PES09-demo. Het echte spel hadden we niet, maar de demo van PES was gewoon al veel leuker dan Fifa09.

    Ondanks de weinige verbeteringen en enkele verslechteringen blijft de PES gameplay vertrouwt en kan ik niet overstappen naar Fifa.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    moet je ook zeker neit doen, ik ben van PES 2008 overgestapt naar fifa 09 en van fifa 09 weer naar PES 2009, een beslissing waar ik héél blij mee ben. Mensen die zeggen dat fifa niet scripted is hebben totaal ongelijk, er zijn zoveel situaties bij fifa die altijd hetzelfde zijn, met als gevolg dat je vaak maar op de zelfde manieren scoort en aanvalt. Bij PES is alles lekker spontaan.

    hebben mensen trouwens zin om binnenkort Legends te gaan doen met elkaar?
     
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    legends met elkaar?
     
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ook natuurlijk maar dat mag ik niet zeggen ben een fan van Barca en dan wordt het meteen weer afgedaan met fanboy gedrag. ps hebben jullie al gespeelt met pato van ac milan vindt hem in het echt namelijk heel goed maar heb er nog niet meegespeelt
     
  7. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee eens, heb zo ongeveer hetzelfde gepost in deze topic 3 weken terug. Idd is het echt belachelijk dat je 5 van de 10 keer niet de richting in pas't die je indrukt: de AI pas't voor je en dit is zo ****ing frustrerend. Het begint zo'n beetje het thema van dit spel te worden: de uitdaging is niet het spel zelf te maken, nee, de uitdaging is nu om zo snel mogelijk te anticiperen op wat voor een verrassing de AI nu weer voor je in petto heeft en waar de ****ing bal nou daadwerkelijk beland.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren nog een filmpje gemaakt van een zieke goal die me de Long Ranger achievement opleverde. Niks keeper ver uit z'n goal, gewoon simpel knallen met Rooney.

     
  9. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    super doelpunt
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Pato, is net als Krkic, veels te klein en te licht. Dat maakt hem redelijk zinloos. Ben meer gecharmeerd van Benzema en Garcia.
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb ook een paar wedstrijden met Lyon gevoetbald.
    En die Benzema is echt goed, misschien wel een tikkeltje té goed.

    *Tyrant goed als ik je toevoeg, kunnen we een keer een wedstrijdje doen. :)
     
  12. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de ouwe maar betrouwbare Ardiano altijd goed vioor een paar doelpunten per seizoen . Is die trouwens nog steeds overrated? , heb nog niet naar zijn stats gekeken
     
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    adriano kan er mee door. uiteraard weer shotpower heel hoog en hij is ook redelijk sterk, dribbelen en snelheid niet te hoog en niet te laag.
     
  14. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry alvast als de vraag al eerder gesteld is, of dat het antwoord algemeen bekend is...
    Ik kon het iig niet vinden met de zoekfunctie.

    Ik heb net PES '09 gekocht, maar als ik bij de Engelse of Italiaanse competitie kijkt, kloppen die namen van de clubs totaal niet... shirts ook niet.

    Wie weet hoe ik dat kan oplossen?

    Thnx
     
  15. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Amen to that. Erg frustrerend en ik speel het spel wel, maar na 2 wedstrijden heb ik er genoeg van. Dit was totaal niet het geval met PES 2008, wat ik uren achter elkaar kon spelen.
     
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    is bij de Engelse Premier League zo. Het klopt dat de namen van clubs en shirts niet kloppen :'-( Ik heb de namen zelf even aangepast in edit-mode. De shirts heb ik zo gelaten. Soms is er ergens op internet een patch te downloaden ofzo maar ik heb geen idee hoe dat werkt. Ik was dan ook al tevreden met juiste namen van de clubs.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  17. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm ik kan me herinneren dat ik in PES 4 wel de juiste namen/shirts had.
    Maar ik zou echt niet meer weten hoe ik dat gedaan heb. Niet handmatig iig.
     
  18. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf heb ik nooit PES4 gespeelt maar het kan zijn dat Konami daar wel licensies had voor de Premier League.
     
  19. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hadden ze niet, 100% zeker.
    Kan het zijn dat je een soort ''savegame'' van internet moest downloaden, en die vervolgens op je harde schijf zetten dmv een memory stick?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Je kan inderdaad een option file op internet downloaden, maar die moet je met een Xport op je Xbox zetten, dit gaat (dacht ik) niet met een memory stick.

    Maarre, ik ga een nieuwe ML beginnen, heeft iemand een site/lijstje met alle supertalenten? Ik heb iig al een paar spelers gesigned die ik vorige keer ook altijd had bij PES2008 en PES6.
    En een paar nieuwe. Zo staat Piet Velthuizen nu in m'n doel, hij is echt goooeeed!
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina