1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ff naar marktplace gaan en daar zoeken op content voor pes2009 daar staat een file op als je die downt heb je wel die 4 clubs
     
  2. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu juist het probleem ik heb die al gedownload:'-(

    Alvast bedankt_0/
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ook de update gedownload die onder, volgens mij, de System Settings staat?
     
  4. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook al gedaan.;)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je die update geprobeerd terwijl je PES al op je harddisk van de Xbox had geinstalleerd?
    Dan doet-ie het niet. Je kan het beste PES er even helemaal afgooien en dan opnieuw erop zetten. Dan zegt-ie dat er een update is die hij automatisch via LIVE installeert en vervolgend moet je in PES via system settings-->download de update october 2008 installeren.
     
  6. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem verwijderd maar hij zegt niet dat er een update is:confused: ?
    maar wel bedankt voor je hulp or:D
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vreemd. Als je binnen PES naar system settings gaat, staat er dan onderaan in het menu de optie DOWNLOAD? Zo wel, dan moet daarvandaan de october upgrade opgehaald worden. Zo niet, dan moet je maar kijken of de Konami helpdesk je verder kan helpen: 0900-2040404
    Of de helpdesk van Xbox: 0800 023 3894
     
  8. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0


    Ja hij staat er wel ik heb hem ook via daar gedownload, maar als ik hem heb gedownload werkt het niet, dan heb ik die 4 clubs ook niet. En iedere keer als ik online ga staat er er is een nieuwe update ga naar system settings om te downloaden, maar die heb ik dan al gedownload:confused:

    Maar in ieder geval voor je hulp:thumbs:

    Edit:het is opgelost or, moest ff de xbox helpdesk bellen, moest me gamertag ff op nieuw recoveren en zo is het goed gekomen
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik las op de Network site van Konami dat er tijdens de Kerstdagen een emergency-update is geweest:
    Kan iemand me vertellen of dit een verbetering on-line heeft opgeleverd?
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inderdaad wel een update gekregen, maar kan niets zeggen over online.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, het toeval wil dat ik na die mededeling zelf wel op de gedachte gekomen was om PES even aan te zetten en te kijken naar eventuele updates.
    Die had ik dus niet, dus vermoed ik dat je lijdt aan een te grote fantasie, vriendelijk uitgedrukt :D
    Spelen on-line had ik geen tijd voor.
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kan het wellicht zijn dat ik opnieuw een oudere update moest installeren omdat er niet genoeg ruimte was?

    Moest hem toch echt updaten...

    En mijn fantasiewereld staat hierbuiten, die heeft al genoeg problemen.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Geen idee eigenlijk...
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    waarschijnlijk is die emergency maintenance gewoon een verstopte toilet in het konami kantoor.
     
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, geniale opmerking :lol:
     
  17. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey nog ff 2 vraagjes. Als je nieuwe master league start, staat er altijd : reset prevention feauture.. Wie weet wat dat inhoudt?

    En vroeger had je dat als je bij negotiations keek dat als je naar rechts drukte je een pijltje kon zien of die dus nog beter werd, of slechter of op het niveau bleef. Is dit verdwenen? want ik kan het niet echt vinden

    Bvd\o/


    Woow , moet echt ff iets over die pasing zeggen. Soms paast die gwn ergens heen waar ik hem niet heen wil hebben. Echt zwaar irritant, verlies er gwn wedstrijden door. Zelfs de steekpaas is compleet waardeloos geworden.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  18. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig ben ik niet de enige die dit opvalt, deze passes, samen met de ongelovelijke slechte kwaliteit van de AI... dit is niet 1 van de slechtste, maar DE slechtste PESdeel tot nu toe, 2008 was beter dan dit.
    Verbeter punten zijn er niet: het grootste heikelpunt, offline is nog steeds niet optimaal...
    gameplay lijkt verbeterd, maar je heb na een paar wedstrijden spelen gewoon je iritatielevel bereikt omdat er zoveel passes fout gaan, je eigen mannetjes je in de weg lopen, er totaal geen structuur in je formatie zit, en nog het allerergste! Je kan er niks aan doen! je kan er niet beter in worden! Je kan het niet verminderen, je kan je er alleen maar aan ergeren.
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    grappig dat ik daar niet zoveel last van heb die verkeerde passes. Alleen af en toe een steekpasje.

    verbeterdpunten zijn er wel degelijk, en als je deze game niet alleen negatief benaderd maar ook positief dan kan je die zo vinden.

    ik vind het erg moeilijk om te zeggen of ik bij deze game meer plezier heb of bij de vorige. Dit omdat ik de stap maakte van PES5 naar PES08 en die was in mijn ogen groot. Hierdoor heb ik ongeloofelijk veel plezier aan PES08 beleeft. Ik bleef het spelen tot PES09 uitkwam. Alhoewel ik het meestal wel naar m'n zin heb, heb ik het idee dat PES08 leuker vond, maar dit komt omdat dat m'n eerste voetbalspel voor de 360 was (en op HD) en PES09 de opvolger van een al fantastisch voetbalspel in mijn ogen.
    Anyway, ik vind het qua speelplezier moeilijk te vergelijken.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2008
  20. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon wat teruggaan in de pes 09 topics en je ziet er genoeg die dit opvalt hoor. Zwaar klote idd. Speel hem ook al lang niet meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina