1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Naah, ik heb nog altijd wel veel speelplezier van het spel hoor. Master league blijft leuk, en become a legend is heel erg vet. Alleen het pasen irriteert me soms een beetje, maar zal wel ff wennen zijn.

    Laat ik daar nog even aan toe voegen dat het muziek bij pes09 echt heel vet is =)
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2009
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Nou, dit jaar valt het dan nog wel mee, maar over het algemeen vind ik de muziek in PES klote. Van die stomme zoete liedjes zoals 'we're gonna play football! (soccer), football! (soccer).
    Gek word ik daarvan.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Van irritant, gekmakend en op je zenuwen werkende geluidjes naar daadwerkelijk muziek zie ik als een goede vooruitgang.

    Dan nog, PES '09 doe ik zelden met geluid.
    Zet meestal gewoon eigen muziek op. :)
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Weet iemand waar ik de tracklist kan vinden van pes 2009?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ergens in de system settings dacht ik.
     
  6. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is precies de rede waarom ik dit topic op ging zoeken. Passing gaat echt vaak verkeerd en ik erger me er kapot aan. Het loopt voor geen meter en in de Be a Legend Mode lijkt het wel of je met 10 debielen aan het voetballen bent. Aan het begin was ik erg enthousiast, maar na wat vaker spelen kom ik steeds meer minpunten tegen|:-
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Jaaa, ik erger me ook aan de foutieve passes. Agh. Wat ook moet worden gezegd, je kunt niet verwachten dat elke pass goed aankomt, je moet wel echt kunnen passen.

    Waar ik me erger aan stoor is het feit dat ik soms met een ventje loop en opeens een andere verdediger (DIE IK DUS NIET BESTUUR!), met een sliding komt inzetten, wat leidt tot een rode kaart/strafschop. Dan is je wedstrijd gelijk verpest ><.
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is idd een groot irritatiepunt waar ik ook last van heb. Het gebeurt bij mij ook wel eens dat de speler die ik ben uit zichzelf een sliding inzet wat resulteert op een strafschop. Ik zit dan echt van WTF ik drukte vol niet op het sliding-maken-knopje. Het is goed dat konami het slidings maken enigzins heeft verbeterd, maar jammer dat er niet zo goed mee wordt omgegaan. Zo kan je beter een bal afpakken of binnenhouden met een sliding dan voorheen. Helaas klopt de beslissing van de scheidsrechter niet of de sliding dan wel niet op de bal was.

    Ik kan trouwens nog steeds niet fatsoenlijk online spelen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  9. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook bijna elke overtreding die je maakt is bijna een kaart. Want is slide hem van voren op de bal alsnog een gele kaart :confused:
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij moet je een sliding van opzij maken hoor...en dan schuin vóór de speler op de bal.
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    scheids zijn sowieso heel slecht deze versie. Ik heb vaak veel vraagtekens bij rode kaarten. Soms maak je een overtreding op de helft van de tegenstander, waarvan je denkt dat het heel misschien geel is en dan krijg je oppeens rood :confused:
    Ook fluit de scheids heel vaak voor tackles op de bal. Check je dan de replay dan zie je dat er duidelijk op de bal getackled wordt en daarna pas de man wordt meegenomen.
    Daarnaast wordt de voordeelregel niet of nauwelijks toegepast, wat heel irritant is.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Ik heb zelf niet zo heel veel problemen met de tackles en de scheids in 2009. Vond 2008 iets vervelend, want daar floot ie echt voor iedere iets te harde schouderduw/tackle.

    PES2009 vind ik iets beter dan 2008, maar het is nog steeds gewoon frustrerend, omdat de game tevaak iets doet wat je niet probeert te doen.

    Ik ben nu overgestapt op FIFA09 op de PS3, en hoewel die game ook wel zijn minpuntjes heeft, is het qua gameplay gewoon een heel stuk minder frustrerend en zijn tegengoals meestal gewoon je eigen domme fout, ipv dat je de AI van medespelers of 'vals-spelen' de schuld kunt geven. Bij PES overheerst toch telkens het gevoel alsof de computer al een beetje besloten heeft dat het NU een goal gaat maken, en dan kun je er verdomd weinig tegen doen (je eigen passing is opeens ruk, en opeens speelt (bij wijze van spreke) RKC Waalwijk (CPU) jouw Arsenal helemaal zoek met als gevolg een tegengoal)

    Ik vind het helemaal niet erg om te verliezen, maar ik moet wel het gevoel hebben dat het aan MIJ lag. Bij FIFA klopt dat nu gewoon een heel stuk beter dan bij Pro Evo (IMHO)

    PES5 vond ik fantastisch, maar daarna is het snel bergafwaarts gegaan... :N En dat is verdomd zonde.
     
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    de kaarten kloppen bij mij meestal wel maar de slidings niet. ik ben juist blij dat de scheids eens wat vaker rood trekt. Vroeger kon de CPU nooit een rode kaart krijgen wat vooral bij doorgebroken speler irritant was. De scheids is in ieder geval niet meer partijdig. Verder wel een beetje raar dat er minder goed voordeel gegeven wordt dan in PES08.
     
  14. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Die scoutlist bij masterleague is ook wel een leuke toevoeging.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nooit problemen met slidings, je moet gewoon goed je tegenstander volgen en op het moment dat je naast hem loopt (of voor hem staat) de sliding inzetten. Dan voert hij een correcte sliding uit waarbij de bal veroverd, niet heel raar hé!
    Daarnaast zijn de gele en rode kaarten gewoon conform de regels, dat de arbitrage teveel wensen overlaat in Nederland wil niet zeggen dat het bij PES ook zo is ;) Slidings van achter zijn gewoon rood namelijk.
     
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik naast hem loop en een sliding maak op de bal dan raak ik meestal ook een been waardoor ik alsnog een vrij trap tegen krijg. Ik maak dan ook alleen een sliding als ik net iets dichter bij de bal ben.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik speel nu Become A Legend, ik zit nog een super slecht team. Zit ik te kijken wie in het team zitten, zie ik opeens KAKA' staan. 8)

    Kijk je naar die stats van die spelers, iedereen heel slecht, heel klein rondje. Kom je bij KAKA' alle stats bijna max XD

    je team spelers zijn wel dom vaak, als je laag wilt doen ze hoog en andersom ook.. en zijn vieze egos :D
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  18. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk man. Heb ik ook vaak. Das wel een beetje jammer, maar mischien helpt het als je transfer frequentie lager zet
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    De passing is ook droevig, maar dat is sowieso de AI van elk team waar je in komt. Als je tegen teams speelt hebben ze alleen maar Ronaldinho's die niet van de bal te krijgen zijn, maar kom je bij dat team lopen ze tegen tegenstanders aan, kunnen ze geen voorzet meer geven etc etc. Het is jammer dat ze de goede AI van PES niet kunnen laten werken als je maar 1 mannetje bestuurd.|:-
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is er eigenlijk al wat bekend over een soort van winter update met betrekking op de transfers?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina