1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Heb PES 2009 een weekje te leen gehad, maar op basis van de FIFA 2009 demo ben ik overgestapt naar Fifa. Een verademing om eerlijk te zijn. Alhoewel de game me nog niet dat gevoel geeft wat ik destijds bij het spelen van PES 3 en PES 4 kreeg.
     
  2. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    met welke club, welke speler kun je het beste scoren vanaf 35 meter of verder??
     
  3. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen: Wayne Rooney van Manchester United. Hij kan superhard en gericht schieten. Mij is het met hem gelukt van 43 meter. Hier kan je dat zien.

    verder denk ik aan Adriano die ook heel hard kan schieten of C.Ronaldo ofzo.

    succes
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    lol het 3e seizoen Be a Legend afgelopen en Nederland verlaten. Speel nu bij middenmoter R.C.D. Espanyol. Blijkt daar opeens Arshavin te spelen. Zo kom je nog es wat tegen.
     
  5. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff opbumpen.

    Ik zit nu in mn 2e ML seizoen einde van het seizoen. Ik heb status S en ik kan spelers met een A klassering ''kopen''. Alleen elke keer als de club akkoord gaat gaat de speler niet akkoord (zelfs niet met 5000P salaris)

    Iemand de oplossing. Het is bijna bij alle spelers zo :'-(
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Gisteravond de Master League gewonnen, maar die filmpjes worden met het jaar sneuer zeg.
    De transferperiode is nu afgelopen, zal Konami nu ook met een update komen?
     
  7. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel. Maar die update heet PES2010 en daar betaal je 60 euro voor ;)
     
  8. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    become a legend

    Na veel lezen op andere forums, toch maar deze Pes gekocht.
    Hier was veel moed voor nodig, aangezien ik vorig jaar Pes2008 had aangeschaft... |:-
    De eerste indrukken zijn alvast zeer positief (na ongeveer 3 dagen).
    Vooral de "become a legend" mode is erg verslavend.

    Voor mij persoonlijk is deze veel boeiender dan de "Be a pro" mode in Fifa09.

    Het leuke hieraan is dat je bij een klein ploegje moet beginnen, en dat je ook europees voetbal kan spelen met je ploeg (zowel champ league als EUFA cup).
    Dit geeft toch een extra stimulans om met je ploeg zo hoog mogelijk te eindigen.
    Zoals in Fifa09 kun je natuurlijk ook voor het nationale team opgeroepen worden.
    Ervaringspunten en statistieken worden maar traag opgewerkt, wat maakt dat je in 3 seizoenen nog geen "overall 99" mannetje hebt zoals in Fifa09.
    Op dit gebied is het dus realistischer.

    Fifa 09 is dus zeer goed, begrijp me niet verkeerd.
    Maar de "legend mode" van deze pes is gewoon verslavender dan de "be a pro mode" van Fifa!

    En buiten een paar kleine irritaties speelt het nog lekker ook.

    Voila... een update volgt na enkele dagen....
    Cheers! :b:
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja Be a Legend blijft leuk. Vorig seizoen speelde ik al bij Barca op 20 jarige leeftijd. Ik balen dat ze m'n contract niet wilden verlengen, komt opeens Manchester United op de deur kloppen (m'n favo club). Met Neerlandsch elftal gaat het ook wel aardig. Speelde we eerst nog gelijk tegen Polen ofzo, wonnen we de wedstrijd daarna met 10-2 van Denemarken.
    Verslavend voor mij is het beter maken van jezelf. Echt leuk hoe je zelf je kwaliteiten kan sturen en dat langzaam omhoog gaat.
     
  10. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch kijk ik wel uit naar Pes2010, immers slechter dan dit kan niet.. maar dat dachten we bij 2008 ook :mad:
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77

    Tja BaL blijft leuk ja. 2 of 3 seizoenen. Dan wordt het steeds vervelender dat je mannetje geen bal over 3 meter kunnen geven of zich steeds doodlopen en de tegenstander 10 Ronaldo's hebben. Je moet zelf in de verdediging, op het middenveld en voorin al het werk doen want anders krijg je geen bal. Helaas helaas, even leuk maar het moet veel beter. Geld overigens voor heel PES 2009.
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik wel meevallen. Soms maken ze idd zo'n stomme fout, maar echt niet de hele tijd. Ik heb nog steeds wel het gevoel dat ik in een team speel en niet alles zelf doe
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Bij mij maken ze alleen maar domme fouten. Mja ik speel ook maar bij Man Utd, misschien verkeerde team gekozen. Helaas was het bij Inter, Juve, Real etc etc hetzelfde.
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    en dat dachten we ook na pes 6.

    maar ik denk dat ze nu écht hun best gaan doen. Dit kán gewoon niet zo langer. Nu moet het ook een keer doordringen in die botte koppen bij konami, want de klaagzangen over pes zijn nog nooit zo groot en unaniem geweest. En ze moeten nu wel zien dat fifa hun ingehaald hebben.
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ze blijven in ieder geval de game updaten, goed bezig Konami! :cool:
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, da's waar, maar als ik moet kiezen tussen deze uitgebreide update of een goede patch voor on-line, zou ik het wel weten...
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    is iig al een stap in de goede richting.
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dat ze de stats verfijnen is goed nieuws. Ik hoop dat ze de spelers als etoo, rooney, ronaldo etc wat minder snel en sterk maken.
    Zelfde geld voor het hele barca elftal
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou er maar niet teveel op rekenen.
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm barca is op dit moment toch duidelijk het beste team van de wereld, dus ik denk niet dat ze die gaan downgraden, eerder upgraden..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina