1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat lees je goed ;)
    De transfer-update is nog niet uit voor de Xbox trouwens.
     
  2. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan dat als ik het al heb? bijv. ik zocht ff snel of huntelaar bij real ws en dat is idd zo.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Spreekt elkaar een beetje tegen... ik kan het niet volgen in ieder geval...:{

    Die van october heb ik al maanden geleden gedownload.
     
  4. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat vond ik ook raar er staat data update oct 08 en die deed ik... kreeg ik gwn alle transfers enz. probeer het anders ff
    je moet denk weer die oude downen dan maar via pes en dan system settings
     
  5. 360pwns

    360pwns Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou indir heeft gelijk.

    Ik heb dus al maanden geleden de OCT '08 update gedownload. Werkte verder prima. Nu zag ik nergens de zogenaamde nieuwe update staan, dus heb dan maar via de System Settings -> Download (dus in het spel zelf) opnieuw de OCT'08 - update gedownload. En ja hoor - ineens Huntelaar bij Real, Given Bellamy en De Jong bij Man City, etc etc. Die gasten bij komani weten dus echt niet hoe het online allemaal werkt, ze kunnen geen eens een patch/update ff normaal erop zetten.

    Maar goed, zodat iedereen het dus weet: gewoon weer de OCT '08 update downloaden, dit is namelijk gewoon de nieuwe update. (of je het trouwens per se in-game moet downloaden weet ik niet, maar zo werkt het iig wel. Misschien kan iemand anders het via de marketplace proberen?)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand een linkje voor de tenues van de bundesliga teams?
     
  7. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    en is de pets al uit?
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, niet te geloven, maar de october-update is de nieuwe update!
    Als je die wilt downloaden zegt hij eerst dat je die al hebt en als je dan toch re-download doet, installeert-ie inderdaad de nieuwe!
    Ongelofelijk zoals konami dit weer gedaan heeft! Dan hoor je toch een update onder een nieuwe naam te zien met een nieuwe datum?
    Maar inderdaad, daarna is Huntelaar bij Real en op je on-line-profiel staat dat het vesie 10.003 is...
     
  9. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het online spelen nu ook een stuk verbeterd of is er nog veel lag. Heb hem daarom niet aangeschaft en als het nu gewoon goed werkt dan ga ik het misschien nog overwegen.
    Speel nu fifa 09, maar dat voelt toch nog steeds niet zo lekker als pes altijd was. Moet wel zeggen dat ze een grote stap voorwaarts hebben gemaakt en daar kan konami nog wat van leren.
     
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand?
     
  11. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij draait hier al een heletijd probleemloos , heel af en toe een beetje lag maar het is tedoen. 100% beter dan vorig jaar ( hetonline gedeelte)
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan aan mij liggen, maar ik vind het Online erger geworden. Tis nu helemaal onspeelbaar.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zou best kunnen hoor, het is nu eenmaal zo dat het voor de ene goed speelt en de andere zware lag heeft. Voor mij een bewijs dat er niets veranderd is.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    oke t is niet het juiste topic ervoor.

    Maar wees eens eerlijk wat vind je fijner speler/leuker spelen?

    Of ben je gewoon net als ik. dat we het even volhouden met fifa(omdat er ff geen betere is)
    En we gewoon weer wachten op de nieuwe pes!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind vooral de Club-mode erg leuk. Verder is de passing van FIFA beter en totaal de on-line-zaken.
    Als PES on-line eindelijk ècht in orde krijgt en ze sleutelen aan de passing dan ben ik weer helemaal terug bij PES.
    Nu speel ik eigenlijk alleen FIFA, want PES 2009 is samen met PES 2008 de zwakste van de PES-reeks.
    Wil Konami overleven in de voetbalspellen-business dan moet de komende PES echt op bovengenoemde zaken 100% verbeteren, anders is er binnenkort geen PES meer :mad:
     
  16. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees ik dit goed?? Hanterp die Fifa verkiest boven Pes... De wonderen zijn de wereld nog niet uit! ;)
    Nenee Hanterp, ik kan je begrijpen... Heb zeer lange tijd fifa09 gespeeld, en nog maar net overgeschakeld naar Pes09.
    Na het spelen van de demo (welke mij niet kon bekoren) en het lezen van de vele slechte commentaren toch maar de game gekocht.

    En gelukkig maar.. :thumbs: Het oude Pes- gevoel leeft weer in mij op... begin terug mooie goals te maken en lekker- spannende "on the edge of the seat" wedstrijden te spelen.

    Ik denk persoonlijk dat je Fifa binnen een maand of 2 beu begint te worden, en eens je dan Pes insteekt... Ben je terug vertrokken! Laat het me weten, grtz!
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In PES is the Become a legend-mode het best en het leukst speelbaar, al heb ik die ook een tijdje niet meer gespeeld door de FIFA-Club-mode.
    Ik zal me zeker melden als ik weer bij PES terug ben. Dan zal er wel minimaal een on-line-patch voor aan te pas moeten komen.
     
  18. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon PES langzaam zat te worden doordat het bijna de enige game was die ik speelde. Nu m'n xbox gerepareerd wordt begin ik langzaam weer zin in PES te hebben.
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    die patches verkloten ze toch altijd. De laatste patch heeft me het gevoel gegeven dat de mannetjes nog sneller bewegen en alles nog slomer reageerd, vooral de verdedigers staan er als zandzakken bij en reageren vaak 1 seconde later op je invoer.=(
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Had ook stiekem gehoopt dat ze het een keer zou aanpassen dat als je een corner of een vrijetrap hebt genomen.
    De persoon die dat gedaan heeft altijd een paar seconden stokstijf stil blijft staan.
    Zó vervelend! En dat moet toch makkelijk aan te passen zijn.

    Wel goed dat ze eindelijk de transfers doorvoeren. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina