HEH!! Eindelijk iemand die het met mij eens is dat de regenwedstrijden veel te donker zijn
Misschien, ik weet het niet. Al in de handleiding kunnen vinden?
Ik heb de tekst in de review aangepast:
Als je je speler hebt aangemaakt speel je op 17 jarige leeftijd een wedstrijd in een jeugdelftal en heb je zojuist te horen gekregen dat er scouts voor je op de tribune zitten. Afhankelijk van je prestaties krijg je na afloop van de wedstrijd een contract aangeboden van enkele clubs en begint je carrière.
In tegenstelling tot FIFA is de intelligentie van de door de CPU bestuurde tegenstander en medespelers veel beter uitgewerkt. De tegenstander tikt de bal gewoon netjes rond en je zult een speler niet onnodig met de bal zien lopen. Vragen om de bal kun je doen met de rechter schouderknop. Hoe vaker je deze indrukt, des te harder jouw 'legend' vraagt om de bal. Bovendien zal de cursor boven je speler gaan knipperen. Wat wel minder is uitgewerkt is het feit dat je geen plus of minpunten krijgt te zien wanneer je wel of niet op de juiste plaats staat, een juiste pass geeft, of op doel schiet. De 'Be a Legend' modus is dus wel uitgebreider, maar minder intuïtief dan de 'Be a Pro' modus van FIFA09 en dat is wat ons betreft toch wel erg jammer.
Laatst bewerkt: 14 okt 2008