1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai ai ai, dat is gewoon niet grappig meer....
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar dan moet je wel mee ;)

    Ach, valt meestal wel wat te lachen in de kuip zoals vorige week zondag ;)
     
  3. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar was hij ook alweer in Amsterdam te krijgen? Moeilijke keuze, ben al hardcore PES speler, geen enkel deel gemist, ook de Japanse niet. Zelfs vanaf de SNES al actief en nu neig ik toch naar FIFA. Dilemma 70€ maar to spend, dus 1 van de 2 moet maar wat later komen :{
     
  4. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft niemand gezegd dat hij al te krijgen is in Amsterdam, anders had ik al in de trein gezeten namelijk...
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen in Amersfoort gespot op dit moment ;)
    Niet zo gek ver van Amsterdam vandaan.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee man, ben vroeger eens meegeweest met mijn vader (= kakkerlak). Wedstrijd kakkerlakken - Go Ahead ( 3 - 3 ). Ik kon mijn lachen niet inhouden toen :p

    Maar das dus echt al lang geleden. Heb er nog een trauma van. Laatste keer dat ik in de Kuip ben geweest was de Bekerfinale tegen Utrecht.

    Meters meters meters buitenspeeeeééél! :D
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    :D

    Vriend van mij was naar Ajax - AZ finale geweest, ook een erg mooie ervaring lijkt me!
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Maat van mij is in '95 in Wenen geweest. Dat is pas een mooie ervaring :D Hij heeft het vlaggetje en het kaartje nog. Kostte hem destijds 400 gulden. Geloof dat hij toen 14 was ofzo :D

    Zijn buurman had kaarten en had er eentje over. Toen mocht hij mee met zijn buurman. Magoed... Zit nu alweer bijna 12 jaar in vakkie 127 :D
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  9. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Jows een hooligan? :cool:

    Ik zit pas 3 jaar in 408, daarvoor speelde ik zelf nog.

    Maar goed, Pes2009 dus ;)
     
  10. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb dit jaar ook Fifa weer een kans gegeven,maar ik ga hem zeker weten ruilen tegen PES.

    Fifa is zeer uitgebreid,ziet er allemaal prima uit,maar bij een voetbalgame gaat het mij uiteindelijk toch om de gameplay,en die vind ik bij PES gewoon vele malen beter!
    Ik heb bij Fifa niet het gevoel dat ik echt controle heb over wat er op het veld gebeurt,wat ik bij PES wel heb.Bovendien vind ik de bal nog altijd te zweverig en de spelers reageren traag heb ik het idee.

    Dus,qua compleet spel is Fifa zeker verder dan PES,maar puur qua gameplay staat PES voor mij nog altijd ver boven Fifa,en de gameplay daar gaat het me nu juist om.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    :x
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wamberto :lol:
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    BTW, Option files zijn vertraagd en het was niet om negatieve redenen. Gerucht gaat dat er een roster update komt deze week.

    WENB en PESFAN werken blijkbaar nauwer samen met Konami dan ik oorspronkelijk dacht.
     
  14. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die option files he? Kan je dat bij de 360 nou ook via USB doen? :confused:.
    Vind het een btje lomp dat je daar een ander apparaat voor moet kopen, geen id waar ik em moet kopen ook. Iemand info hierover?
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    KORT ANTWOORD ... NEE!!!! Microsoft is Micorsoft en die laten je niet prutsen

    (Lang antwoord ... Ja, als je gaat 'hobbyen' met Xport/Xsata ... maar dit gaat al liggen tegen modding ... Laat je 360 dan modden, gaa NIET online en je kan 'alles')

    Edit: Kortom, als je het perse wilt, en je hebt daarvoor het doorzettingsvermogen, dan kan het ... maar voor de casual gamer is het letterlijk 'no option'
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10

    Zit die winkel, Next level, op loopafstand van station amersfoort?

    Edit: lees net dat iemand hem heeft gehaald bij de Futurezone in Rotterdam.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
  18. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, van modden moet ik verder niks hebben. Speel voor me xbox alles legaal af, maar ik zou toch wel erg graag zo'n Option File willen hebben met alle teams/logo's enz. Maar goed, weet niet wat de eravringen zijn met een Xport, iig kan ik em nergens vinden op internet om te kopen, play-asia en consoleshop hebben hem niet meer. Ah well, kijk zometeen nog wel ff in de winkels.

    Ik neem trouwens aan dat Xport/Xsata gewoon legaal zijn toch?
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ja:)

    (hoewel ik wel eens 'iets' had gelezen over gerommel met save games i.c.m. achievements, dat MS daar actie tegen ondernam ... anyway, ik heb dat verder niet onderzocht aangezien ik geen modded 360 heb en geen xport/xsata ... moet je zelf ff verder google'n)
     
  20. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ga wel ff op onderzoek uit. Bedankt voor de snelle reacties;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina