1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Een nieuw jaar, en natuurlijk weer een nieuwe PES! In navolging van de FIFA 09 thread, tijd voor een nieuw PES deeltje...

    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport
    Release: Oktober 2009
    Platform: Multi

    Dit jaar is Konami alweer druk bezig met de nieuwe PES, zijn een hoop verbeteringen in aantocht! Ze weten dat PES2008 matig werd ontvangen, wat begrijpelijk is en de meeste PES aanhangers zullen nu het gevoel hebben dat deze PES een alles-of-niets Game gaat worden. Wordt het weer een matige game, zullen de meeste toch echt gaan overstappen naar ViVa of lost Konami alle problemen op?

    Enkele Roddels die momenteel al spelen zijn, ingedeeld in positief en negatief:

    +
    PES 09 is voor 35% ontwikkeld, En is gebaseerd op de engine van PES 08

    Nieuwe animaties: "motion capture" en "Live Motion Capture"

    In PES 09 zullen alle teams in het spel gelicencieerd zijn.

    Nieuwe Mods zoals: Coach en Scheids

    Vrouwen landenteams

    EDIT
    +++
    Meer nieuw stadions

    Een geheel nieuwe licentie! ( mogelijk CL )


    Enkele mogelijk PES shots:

    [​IMG]

    [​IMG]


    Tip:http://www.winningelevenblog.com

    heeft vaak als eerste nieuwe informatie op het forum, of via een podcast.

    als afsluiter een mooie quote.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2008
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    PES 2008 was leuk maar ten opzichte van zijn voorganger niet enorm beter geworden. Fifa deed dat wel, alleen wist die game mij niet meer te boeien zoals ie dat vroeger wel heel wat jaartjes deed.

    PES 09 moet van goede huizen komen, en dan doel ik op verbeteringen in graphics en gameplay.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    "PES 09 is voor 35% ontwikkeld, En is gebaseerd op de engine van PES 08"

    Lekker dan, aangezien PES 08 al grafisch crap is. Qua gameplay was het het slechtste deel en over het online gedeelte kunnen we beter geen woorden vuil maken. Ik hecht veel waarde aan een goede online multiplayer. Als ik dus een voetbaltitel koop, dan ga ik 100 procent voor Fifa 09. Want de demo van UEFA Euro 2008 speelde heel lekker naar mijn mening
     
  4. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk er al naar uit hoop dat het wat word ben al blij dat er meer licencies komen jammer van Spanje dan maar hoop toch dat ie er nog bij blijft!
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Engine van PES 2008 was klote, dit kan me echt niet overtuigen.
    Cool :)
    Dus minder teams?
    Ik wil gewoon voetballen jongens...
    Ja leuk :{ Alsof iemand die gaat gebruiken...
    Ok dat is de druppel! Dag PES, Hallo FIFA!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Als dit waar is, dan is het echt over met PES. Tevens op dezelfde Engine van 08, daar word ik niet warm van. PES moet echt met vernieuwing komen, want FIFA heeft langzamerhand de touwtjes in de handen vind ik.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    pes 2008 was de slechste pes ooit.En pes 09 verwacht ik niet beter.Ik zal hem wel kopen maar na 1 week speel ik terug fifa zoals vorig jaar.En ik was zo een pes fan maar elk jaar wordt het meer fifa.
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mee eens pes 2008 is niet veel soeps! en als dit schreens van pes 09 zijn zal hij grafish wederom teleurstellen:mad:

    het had zo mooi kunnen zijn...


    Stopt fifa in zijn Xbox
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent dus dat de Spaanse competitie er niet in zal zitten? Lekker hoor! =( Wordt het dan toch FIFA dit jaar?
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hmm... ik heb PES 2008 toch met veel plezier gespeeld. Vond hem leuker dan Fifa '08. Tot het moment dat ik Uefa euro 2008 ging spelen :)
    Dit spel heeft mij overtuigd, en sindsdien PES ook doen vergeten. Mocht Fifa '09 op dezelfde voet verder gaan, met al zijn licenties en blijft PES achter zal ook ik overstappen sinds de tijd dat ik nog Fifa 2001 speelde...

    *Jammer

    (Toch is het nog heel vroeg om nu al te gaan oordelen, dus ik wacht rustig af tot ik beide games heb gespeeld :) )
     
  11. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal mij benieuwen wat ze er van gaan bakken. Voor mij geldt ook als PES fan dat ik steeds meer onder de indruk raak van Fifa. Enige waar ik altijd nog moeite mee had bij FIFA is het lage tempo en dat de gameplay bij PES toch net wat lekkerder was.

    Ik hoop echt dat ze het online gedeelte gewoon goed maken en de gameplay verder verbeteren. Nieuwe opties (in de richting van een be a pro mode achtig iets) zouden ook niet misstaan, mits goed uitgevoerd.

    Time will tell. Ik ga iig niet meer als een kip zonder kop PES gelijk halen zodra ie uit is, eerst maar ff aan de tand voelen hoe het spel is zodra ie uit is
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    vrouwen landenteams ? voorwa is dat nu goed.Konami wordt weer wakker aub
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me echt af hoe ze daar bij Konami beredeneerd hebben om vrouwenteams erin te doen.

    - We hebben iets nieuws nodig.
    Jaaa! Iets wat EA nog niet heeft.
    - Ok dus niks wat met gameplay te maken heeft.
    Misschien nieuwe licenties.
    - Veel te duur!
    Wat is onze doelgroep?
    - Voetballiefhebbers en gamers. Voornamelijk mannen.
    En waar houden mannen van?
    - Bier en tieten! Laten we bier weggeven bij het spel!
    Of we stoppen er gewoon tieten in...
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ze slaan echt door met konami
     
  15. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL@ pes-team. Rot nou maar helemaal op, zelfde engine. Voor het eerst sla ik een deel over.

    Die seabass heeft het zeker te druk met zijn hentai collectie op chronologische volgorde te zetten ofzo.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik dacht dat ze helemaal terug gingen naar de tekentafel?
    En dat die dit jaar niet zou komen.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn het zijn maar geruchten hoor :{
     
  18. zeme

    zeme None other..

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm.. hopen dat het slechts bij roddels blijft.. hier kun je niet vrolijk van worden.
    Zoals hybridtheory85 al zegt; ik dacht ook dat ze ff een jaartje goed zouden nadenken en dan met goeie shit zouden komen.

    Zie in de screenshots wel het logo van Hamburger SV... we mogen dus wel de Bundesliga verwachten? Als dit weer ten koste gaat van de Primera Division is het weer geen reet waard..
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De engine van PES 2008????? Is dat niet dezelfde engine als die van PES6? En zelfs dezelfde engine als de PES delen op de PS2? Voor zover ik weet is er nooit een nieuwe engine gebouwd voor een PES deel. Hij is wel getweaked voor betere prestatie maar de basis is altijd hetzelfde geweest.

    Anno 2008 kan je niet meer aankomen met een spel met zo'n oude engine. Alles wat echt verbeteringen met zich meebrengt op gameplay niveau en grafisch niveau is er al uitgeperst. Dat betekent dat elke verbetering die in de 2009 versie concessies zullen betekenen voor andere onderdelen. Grafisch is er zeker niets meer van te maken en qua gameplay was 2008 toch echt de slechtse PES ooit uitgebracht.

    De balans in deze game is dermate slecht dat het met recht een arcade voetbalspel genoemd mag worden. De aanvallers zijn altijd in het voordeel, waarom nog steeds niet 360 graden beweging en waarom nog steeds dezelfde bugs die we al jarenlang kennen? Waarom kan ik niet met de keeper uitschieten waar ik dat wil? Waarom is een penalty nog steeds half random? Waarom kan ik niet online spelen zonder gestotter? En waarom kan ik niet met meerdere spelers online een wedstrijd spelen?

    Ze hadden een nieuwe engine moeten bouwen, want Fifa 2009 zal PES 2009 verpletteren als PES 2009 op dezelfde engine blijft draaien. Konami mag lekker verder dromen, al die jaren dat ik dat spel speel is nu voorbij. Dat niveau dat ik in PES heb, zal ik met Fifa nooit halen. PES en ik waren 2 handen op 1 buik. Ik kan alles in dat spel (behalve in 2008 want verdedigen is nep in dat spel) en in Fifa zal ik dat nooit kunnen leren omdat ik al tijden veel minder game en er dus echt niet meer al die tijd in ga stoppen....
     
  20. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de LAG weer zo erg is als PES 08 dan weet ik genoeg :mad: Fifa serie dan maar weer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina