1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Bayeren hoort er natuurlijk in, maar Zenit is zeker geen eendagsvlieg.

Als je weet hoeveel geld daar zit, het Russische voetbal zal de komende jaren alleen nog maar dominanter worden! (helaas)

2. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn punt is ook niet of we zitten te wachten op een stadion als die van VFL Bochum, maar waarom er zo belachelijk weinig stadions inzitten t.o.v. eerdere PES-delen op de xbox en alle Fifa's van de laatste jaren. Dat is mijn punt.

En als je het dan toch hebt over die van Bochum, die zie ik altijd nog liever dan zo'n nepperd als het Konami Stadium:confused:

Magoed, stadions zijn natuurlijk niet het belangrijkste in een voetbalspel. Maar het is wel leuk voor de verandering en dat maakt het minder saai om telkens maar weer in het zelfde te spelen.

Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Doe dan wat verschillende netten, dat is leuker. Ik wil San Siro met die hele korte doeltjes, fantastisch!

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben maar in één ding geïnteresseerd en dat is goede ( online ) gameplay. En of de spelers pimpelpaarse schoenen hebben, of de shirtjes wel of niet uit de broek hangen, dat is totaal onbelangrijk.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Is er geen petitie ofzo;
    Wij als PES spelers en fans, gaan gegarandeerd over naar FIFA als de online mode van PES2009 niet goed geregeld is (en dan int engels) dat zou wel is een hele grote kunnen worden.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja, maar ik mag hopen dat dat allang is doorgedrongen bij Konami dat hun krediet een keertje opraakt wat betreft de Online Mode.

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Toch lijkt het mij geen slecht idee.. We dachten ook dat het bij Konami was doorgedrongen dat PES2008 na een paar maand voor geen meter liep, maar ook dat was niet zo...

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nieuwe info!!

Wooaaa klinkt super! Vooral de nieuwe edit mode! Kan niet wachten tot meer informatie/demo.

\o/

9. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind vooral de become an Legend mode veelbelovend. En zeker het idee dat je met je eigen mannetje op xbox live kan spelen tegen anderen!! Ken iig niet wachten tot ie uitkomt.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig dat je teammaten nu ook slimmer worden, kan voor prachtig combinatiespel zorgen! :thumbs:

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het ziet er naar uit dat PES 2009 een echte vooruitgang is t.o.v. vorig jaar, met veel nieuwe dingen.

Zie ook deze lijst die Konami heeft vrijgegeven:

A bullet point list of all the new, key additions for PES!

Gameplay:
    Close control more intuitive:
    • Manual cursor control
    • Adjusted trick control for easier control – more within natural control parameters than via special movements

Ball movement more realistic:
    • Ball has always been treated as separate entity, but 2009 has new air resistance calculations for trajectory of ball
    • Instant control. Buttons presses are no longer stored, making for a crisper playing style
    • Heavier foot-in tackles, depending on the length X is depressed
    • New friction routines to affect ball movement in terms of ground conditions
    • Backspin routines calculated so ball slows accordingly
    • The bounce of the ball can be used more effectively: players can flick the ball up to tee a shot, or to lift it over a defender’s trailing leg
    • Skills are now integrated more into the game. If a player has the ability, they will be able to perform deft turns others cannot and will be able to feint and shimmy within the confines of the control system
    • Player has to compensate for heaviness of ground when weighting passes in wet conditions or frozen ground

Teamvision enhanced:
    • Tactics change according to situation
    • Better off-the-ball movement – running to receive passes, etc
    • AI recognizes strategies that work and accumulates data on an ongoing basis within Master League and League modes

Visuals:
    Stadiums:
    • Graphic depiction of weather conditions unique to each stadium
    • Much more detailed lighting effects that mimic the time of day more closely
    • Key new grounds like Wembley, in total about 20 stadiums
    • LED boardings (PS3 and 360 versions only)
    Players:
    • All new players models in game: everything reworked for additional detail
    • Specific new animations to make the game flow more: players now stumble, place a hand down so as to keep running
    • More individuality to movement of players: running and kicking styles, for instance: Ronaldo’s stance before a free kick

Camera:
    • New vertical camera, allowing end-to-end view including ‘Player Focus’ zoom, panning in on key one-on-one situations
    • New distance drawing techniques using adjusted chromatic fields

Front End - Menus:
    • All new, clearer menu system
    • Match stats now on sub-menus if required
    • Much improved music choice

Edit:
    Sound:
    • In addition to the importation of graphic data, music and crowd chants can also be added
    Graphics:
    • Pixel Paint function allows users to create team badges from scratch

Game Modes:
    Become a Legend:
    • New long-term mode sees player guiding one player to glory
    • Control the destiny of a midfield/striking star
    • Player works within team structure, akin to popular ‘Fix’ mode – assisting play, scoring goals, etc
    • Default vertical view
    • Dedicated development data for player as game progresses
    • Full range of transfer opportunities: but fail to play well and you will be demoted to bench or even transferred
    • Based on popular Japanese mode, first time in Europe

Legends:
    • Online version of ‘Become a Legend’
    • Use player created in solo mode
    • Play online with other ‘fixed’ position friends
    • Intricate play and teamwork rewarded with PES points
    • Upload finest moments for others to view and rate

Master League
    • More intuitive menus
    • Easier to understand two-tier negotiations: team level and individual terms
    • Loyalty: players unhappy with terms, etc, will not play as well. A happy player will play better

Hopelijk kunnen de pessimisten onder ons hier ook blij van worden ;)

Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik ben benieuwd waar die rare Japanners nou mee komen.

Ik ben benieuwd, kan dit wel gebruiken!

Schitterend, ik zie het al voor me.. Potje PSV - AC Milan: BOERÛÛH!

Dit lijkt me weer irritant.

VOLLEYEN!!

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klinkt zeer veelbelovend... hopelijk wordt de snelheid aangepast dan wordt het weer een jaartje smullen :D

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    @ Tyrant:
    Dit is een default camera, wat wil zeggen dat je die ook naar eigen voorkeur kunt wijzigen

@Kwdtje, de snelheid is aangepast. Het is langzamer :)

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik word pas weer blij wanneer Konami mijn favoriete voetbalgame goed uitwerkt. Niet van gepubliceerde lijstjes met beloftes die vervolgens niet nagekomen worden.
    Pes 5 als basis en die dieper uitwerking. Gameplay, AI, graphics en geluid. Online de boel weer in orde hebben. 2 vs 2 online zonder lag. Dat soort dingen.

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Klinkt errrg goed! Heb echt vette zin in Leipzig volgende week!!! Ben ook erg benieuwd naar het grafische aspect. LED reclameborden e.d. De screens die we hebben gezien tonen eigenlijk alleen vooruitgang in de shirt/textures.

Ik denk overigens dat het voor 360 bezitters niet mogelijk wordt om chants te importeren. Voor de 360 is dat natuurlijk beveiligd. Tenzij ze de MP3 optie van de 360 hiervoor gebruiken???? Dat je "liedjes" kunt selecteren ofzo.....???

17. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nah, ik laat me niet meer gek maken na die aanfluiting van vorig jaar. Heb dat spel hier nog ergens liggen onder een dikke laag stof. Slechts 2 dagen ofzo gespeeld en enkele pogingen gedaan om te kijken of online updates de lag verhielpen enzo. Da's dan 65 euro.

PES 09 opgerot.

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dat is wat hard gesteld, maar ook ik laat me zeker niet gek maken door een 'fraai' lijstje met bullet points.

Een demo, daar kan ik wel enthousiast door raken. 5 minuutjes spelen zegt mij meer dan 50 van die 'bullet points'.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Klinkt goed allemaal. Hopen dat online nou wel goed gaat werken want dat is een grote schande. Ach Pes 2009 is een game die er hoe dan ook komt.

20. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook, ik ga hem zeker halen maar ik ga niet blij doen om een lijstje met beloftes. Als die lag maar weg is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina