1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Inderdaad. En het is een voetbalgame, die kun je niet elk jaar grondig vernieuwen.
    Wat is er nu verbeterd aan FIFA 09 t.o.v. EURO 2008? Helemaal niets!
     
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    De basis gameplay is belangrijker. Zoals de hoge snelheid en het counter op counter voetbal (gebrek aan middenveld).
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is echt een kutargument, als je game naar jouw mening nog niet goed is, dan hoef je niet als uitgever elk jaar een game uit te brengen. Dan zie ik liever dat ze de tijden nemen, een paar maanden langer, of misschien zelfs een jaartje, doorwerken, en dan de game uitbrengen waar je zelf tevreden over kan zijn.

    Overigens was Euro 2008 heel anders dan Fifa 08, die op zijn beurt weer erg anders was dan 07, die was anders dan 06, enz. Zéker als je vergelijkt met PES heeft Fifa de grootste verandering doorgemaakt. Nouja, PES is ook wel erg verandert, maar dan de verkeerde kant op...
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570

    Wat een slechte post.
    Ik zeg toch niet dat de game SLECHT is? Ik weerleg alleen het argument dat TSquares beweert dat de game te weinig vernieuwing heeft. Wat ik in dit geval helemaal niet erg vind (zoals ik al zei, aan een voetbalgame valt weinig te vernieuwen).
    Leer eerst even begrijpend te lezen voordat je begint te schelden.
     
  5. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit jaar heb ik zeer weinig vertrouwen in PES, omdat ieder jaar wordt verteld dat het spel zo veel beter is geworden. Alleen in mijn ogen is het na pes 5 niet beter geworden en met als dieptepun toch pes 2008.
    Online was een drama terwiijl ze zeiden dat het beter zou zijn dan in pes 6.
    Ik wacht dit jaar met kopen tot ik genoeg revieuws heb gelezen en dat er genoeg positieve reacties zijn van andere spelers, zodat ik zeker weet dat het een verbetering zal zijn ten opzichte van de voorgaande delen.
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, dat artikel van pesfan.com stemt mij positief. Naast de jouw genoemde dingen een stabiele framerate, champions leauge mode en de mogelijkheid om clubliederen te importeren. Hoe gaaf is het als je met Liverpool speelt en dan you'll never walk alone hoort!? _O_

    Ik weet nu al weer dat ik hem meteen haal zodra hij in de winkel ligt.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij vond PES 2008 goed?

    Ik studeer Nederlands, dus kan echt wel lezen. Wat scheld ik dan? Bedoel je dat ik zeg dat het een kutargument is? Sorry hoor, dan is het een slecht argument. Beter? :):
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vond PES2008 een vermakelijke game ja, dat lijkt me logisch. Ik heb me er mee vermaakt. En als je gelijk met kut dit en kut dat begint klinkt het een beetje alsof je gefrustreerd aan het discussiëren bent, ik neem aan dat je wel niveau genoeg hebt om normaal te discussiëren met je studie Nederlands.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zit je me nou op één woord te vangen, ik mag graag kut zeggen ipv slecht, daar heb ik me voor verontschuldigd dus dat is nu klaar. PES 2008 vond ik slecht (eigenlijk vond ik hem kut, maar dat mag niet), omdat ondanks alle beloftes van Seabass het eigenlijk nog steeds niet het niveau van 5 had bereikt.

    Dat is ook wat mij het meest steekt aan de PES serie: ze hebben al bewezen dat ze het beter kunnen, met de fantastische delen die voor 6 uitkwamen. Nu lees ik in een preview dat de nieuwe versie nog steeds niet net zo goed is als de PS2 versie, en dan denk ik bij mezelf: waar slaat dat op? Het team van Seabass heeft kennelijk niet genoeg aan een jaar om een goed spel in elkaar te zetten, laat ze dan asjeblieft wat langer eraan werken.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond PES2008 ook goed, vooral met vrienden was het gewoon ouderwets genieten. en al die argumenten zoals de speelsnelheid, te sterke spelers etc. schijnt nu verbeterd te zijn, terwijl ik me daar totaal niet aan stoorde...

    Ben benieuwd naar de eerste filmpjes.
     
  11. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, jij geeft blijkbaar de voorkeur aan een minder realistische voetbalgame. Daar heb ik niks op tegen, maar op basis van de previews lijkt het erop alsof er op dat gebied weinig veranderd is.

    Tyrant: Er is weer veel veranderd hoor in Fifa 09 hoor. Lees dit maar eens: http://www.fifasoccerblog.com/2008/07/new-king-fifa-09-next-gen-preview.html
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vidcast van WENB.

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8cAK_XLEOoU&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8cAK_XLEOoU&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dan heb jij de previews niet gelezen, want er staat duidelijk dat vooral de individuele kwaliteiten van spelers niet meer bepalend hoeven te zijn. Schoten vanaf de corner vlag en dribbels van 60 meter zitten er niet meer in.
    Speelsnelheid wordt meer zoals PES5/6, dus weer tikkie terug tov 2008.
    Ik ga sowieso alle twee de demo's spelen, hopelijk gaat PES2009 echt beter worden als 2008.
     
  14. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens, op forums.pesfan.com schreef TheBoss (hij was uitgenodigd door Konami om PES te komen spelen) het volgende:

     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Helaas ja.

     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10

    Fifa klinkt ook veelbelovend, komt dit artikel van een 'fansite' of valt dat wel mee? Ik vond Uefa 2008 al erg lekker spelen.

    Misschien koop ik wel PES 2009 en Fifa 09...
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Screens!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk snel wat gameplay filmpjes te zien
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm wat krijg ik er toch weer zin in zeg :D

    alleen jammer van de LFP, hopelijk is het een onzin bericht of wordt het gewoon opgelost zoals ze al jaren bij de Premier League doen. Kans op option files worden dit jaar groter lijkt me?
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff nou is de spaanse competitie niet meer gelicenseerd? Ja leuk dat je alles zelf kan aanpassen in de Edit Mode maar als je online speelt heb je daar dus geen zak aan. Wat een deceptie. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina