1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ahum....volgens mij gaven ze vorig jaar pes2008 een 8,6 als cijfer (yeah right :lol: ) ....en kan ik me nog goed herinneren dat ze zelfs reclame in pes2008 hadden van IGN....hoe bedoel je, lekker objectief allemaal ...not!
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zat volgens mij IGN reclame in pes 2008 inderdaad, we moeten maar gewoon afwachten. Als het niks is hebben we de xbazar nog ;)

    Overigens vind ik een CL mode belangrijker dan de Primera division, liefst natuurlijk beide.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb iets ondekt dat op een bewijs lijkt...
    Ik heb het geplaatst op http://forum.pesonly.nl/showthread.php?p=26751#post26751 , post 411... ;)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat viel me ook al op.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. IGN heeft weinig kaas gegeten van voetbalspellen.
     
  7. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zielige mensen toch, dat ze elk jaar weer het verhaal verspreiden dat dit een oudere of andere versie is. Face it, PES is gewoon slecht en probeer niet andere mensen voor de gek te houden.

    Btw, leuke preview op InsideGamer.
    http://www.insidegamer.nl/pc/pes2009/impressies/21972
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.583
    Wat zielig dat jij mij probeert over te halen om PES niet te kopen :/
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem ook niet serieus nemen. Vorig jaar nam hij eerst PES, riep ie de hele tijd "FIFA is kut", vervolgens ruilde hij hem om, riep ie "PES is kut" en daarna ging ie weer terug naar PES om te roepen "FIFA is kut"! :+

    Anyways, ik vond die filmpjes uit Leipzig er al goed uit zien. Als de uiteindelijke versie nog veel beter blijkt te zijn zit ik helemaal goed! :)
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind juist dat het er daar sneller uitziet dan hoe ik het speelde. Anywayz, ik pak nu beide filmpjes in en ga ze zometeen uploaden. Zal ongeveer 1gig zijn. +- 20 min aan video.

    Twee volledige wedstrijden van zowel PES 2009 als FIFA 09. Ik hoop dat jullie zien wat ik bedoel met het minder dynamisch zijn van FIFA09. Je zoekt daar vaak dezelfde oplossing, omdat daar nu eenmaal de ruimte ligt. Bij PES 2009 heb ik dat gevoel veel minder.

    Verder blijft Konami kneuzig als het om Marketing en PR gaat. Ik kon verdomme zo goed als de hele versie van FIFA 09 spelen. Alle teams en competities zaten erin en ik kon alle stadions kiezen. Waarom laat Konami niet het (volgens WENB) prachtige regeneffect zien dan?

    Blijf het vaag vinden. Anywayz, PES09 speelt zeker niet verkeerd. Het is alleen (dat zegt WENB ook) geen revolutie, maar evolutie t.o.v. PES5 en 6.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Fable lijkt mij ook niet leuk dus ik ben daar niet te vinden. :)

    Edit:

    @ Jows wat is er precies veranderd aan het schietsysteem?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zeker niet! Ik heb filmpjes gezien waar het veel sneller ging. Filmpjes gaan sowieso vaak sneller omdat in de frames van het filmpje wordt gesneden voor de download-snelheid. Tenzij je niets in de filmpjes snijdt, wat natuurlijk resulteert in grote bestanden.
    Ik ben dan ook zeer benieuwd naar jouw filmpjes ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  13. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje op de achtergrond ziet er stukken beter uit als de filmpjes die ik gezien heb. Misschien zijn dat wel al beelden van PES 2010 :p haha joke.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik heb ook net een mailtje van WENB teruggekregen dat dit inderdaad om de versie gaat die zij gespeeld hadden, dus in tegenstelling tot wat in Leipzig te zien is...
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi nieuws, maar waarom doet Konami dat?
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mss per ongeluk de verkeerde versie gestuurd naar Leipzig. 8) Lijkt me wel wat voor Konami.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorig jaar ook al? ;)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Omdat ze dramatisch in hun PR zijn.
    Ik weet wel dat in Leipzig een gestripte versie is, waar alle functies uitgehaald zijn omdat ze nog een aantal dingen niet bekend willen maken, maar zorg dan dat het spel hetzelfde speelt als het origineel. Maar ja, dat schijnt erbij te horen. Vorig jaar was dat hetzelfde en ook met EURO 2008 was de demo anders dan het spel zelf.
     
  19. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij weet alles HanTerp, vooral als het om PES gaat dan weet jij het allang al van tevoren.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Was het maar waar :D
    Het probleem van Konami is dat het een zo gesloten bedrijf is waar je maar moeilijk in doordringt. We moeten het in deze dagen van een heleboel bronnen hebben en dan kijken of we iets kunnen combineren. Nu is dat gelukt met die gameplay op de achtergrond van seabass' interview, maar hadden we dat niet gehad, zouden we een volkomen verkeerd beeld van het spel hebben gehad.
    Klein succesje, zullen we maar zeggen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina