1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Wow ja nee sorry zonder de game (goed) gespeeld te hebben kan jij ook echt al objectief beoordelen.
    En de spelers reageren nog steeds vele malen trager dan de spelers bij pro evo.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Uploaden was vanacht wederom niet goed gegaan.... Ze zijn nu weer een uur bezig. Heb zowel de PES als FIFA footage in één rarretje gegooid en deze opgesplistst in 185mb p/s.

    Doe het nu via Rapidshare, dat zal hoogstwaarschijnlijk beter gaan....
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister na een paar weken weer eens PES2008 gespeeld met een vriend.
    Weet ook dat ik gewoon weer voor PES ga dit jaar.
    Het heerlijke chaotische voetbal op zijn tijd(wie zei hier in godsnaam dat dat niet realistisch is? Ooit voetbal gezien knul) de scrimmages, het gevoel als je scoort in de blessure tijd etc.
    Als ik dan lees dat het allemaal weer zoals PES5 wordt, dus zoeken naar openingen, geen onmogelijke dribbel acties meer en het nieuwe schietsysteem wordt dit gewoon weer het voetbal spel voor mij!

    Grafisch, opties etc. zijn misschien minder(ook al vind ik de spelers modellen bij PES mooier dan bij Fifa) maar het gaat mij toch echt om het voetbal gevoel.

    Ik respecteer de mensen die overstappen op Fifa en hoop vurig dat Konami ooit Seabass meer mogelijkheden geeft qua geld etc. om Fifa bij te benen op alle overige punten.
     
  4. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dit ook want ondertussen zijn het heel wat punten geworden waar Konami zich moet herpakken/inhalen. Zoals ik al schreef in topic Fifa, EA heeft op quasi één jaar tijd hun achterstand ingehaald waar PES 8 jaar lang beter was.

    Is en blijft mijn persoonlijke mening natuurlijk ;)
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ook zeker, alleen op gameplay gebied nog steeds niet. Dynamiek vind ik het belangrijkste in een voetbal spel en dat is bij PES gewoon veel beter.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Typisch Konami dat gaat echt al jaren zo, ik weet als ik mijn studie marketing heb afgerond bij welk bedrijf ik ga solliciteren, ze kunnen wel wat hulp gebruiken. ;)
     
  8. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom :'-(.?????
    Wat maakt het nou uit dat de 1 beter wordt dan de ander.
    Gaat ons, consumenten, er toch om dat je een heerlijk voetbalspel kan spelen met het liefst zo mooi mogelijk en lekker mogelijk.
    Wat maakt het jou nou uit of Fifa dat doet of bij Konami of wat dan ook.
    Zal mij worst zijn wie het beste spel levert, gaat mij er gewoon om dat ik het lekkerste en beste spel wil spelen.:)
    Is dat dit jaar Fifa dan ga ik voor Fifa, is het PES dan is het PES..
    Of heb je aandelen in Konami? ;)
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan het ook zó bekijken:
    Sommige mensen zijn voor Ajax en anderen voor Feyenoord.
    Die mensen weten soms niet eens hoe ze nu fan zijn geworden; het team sprak ze op een of andere manier gewoon meer aan dan het andere. Gewoon historisch zo gegroeid.
    Hetzelfde zie je ook tussen FIFA-fans en PES-fans :)
     
  10. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou je ook kunnen doen inderdaad, maar om nou echt fan te worden van een bepaalde spel gaat mij ietwat te ver, maar kan me een beetje voorstellen dat sommigen wel kunnen. Bedankt voor deze wijze inzicht HanTerp:b:
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Begrijp ik nu goed dat de versie waar Jows het over heeft een oudere versie schijnt te zijn dan die waar jij het over hebt, dus dat die 'Jows' versie niet 100% representatief is???

    En in wat voor opzicht zouden we dan nog 'verbeteringen' kunnen verwachten?

    (probeerde wel de thread door te ploegen, maar het duizelt me nu een beetje waar we het over hebben)
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    oudere versie of nieuwe versie. ik denk niet dat het veel zal verschillen hoor. De core gameplay zal hetzelfde zijn, misschien zal de snelheid alleen verschillen.
    Als er echt zo een groot verschil zou zitten dan zou konami wel de beste versie in leipzig laten zien
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zou je denken, maar dat heeft Konami dus niet gedaan net zoals vorig jaar.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh, dus vorig jaar hebben ze ook de verkeerde versie in de winkels gelegd? Beetje raar verhaal allemaal. Het zal heus niet zoveel van elkaar verschillen, want dan is het loos om een versie in Leipzig te tonen die helemaal ruk is. Daar krijgen ze kritiek op en ineens hebben ze een hele andere versie. Rare gang van zaken, weet niet wat ik ervan moet denken. Ik ben geheel objectief als het gaat om PES en FIFA, maar EA pakt op dit gebied hun zaakjes een stuk beter aan. Ik geloof al die verhalen over die geweldige 'nieuwe' versie niet. Vorig jaar vroeg ik ook hoe de online gameplay zal gaan. Toen kwamen er verhalen over een geheel nieuwe netcode waardoor het net leek alsof je naast elkaar op de bank zou zitten. En we weten allemaal hoe het online liep bij PES 2008. Ik sta dus wat sceptisch tegenover de verhalen.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad :{ Met name de snelheid is lager en de balans tussen verdedigers en aanvallers is beter bij die nieuwere versie.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, we hebben het over de versie zoals die in leipzig te zien was, dat die minder was dan de testversie van sommige gamers-magazins. De versie die op de markt kwam was vorig jaar sowieso niet goed.
     
  17. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, PES is compleet overtroeft. Het spel is compleet hetzelfde, dezelfde graphics ; FIFA heerst gewoon dit jaar.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En jij hebt beide volledige versies gespeeld?
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    http://rapidshare.com/files/139279858/FIFAvsPES.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/139280012/FIFAvsPES.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/139290570/FIFAvsPES.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/139305167/FIFAvsPES.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/139305270/FIFAvsPES.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/139324556/FIFAvsPES.part6.rar
    http://rapidshare.com/files/139324503/FIFAvsPES.part7.rar
    http://rapidshare.com/files/139101810/FIFAvsPES.part8.rar

    Het zijn zogezegd twee filmpjes. Een volledige wedstrijd van FIFA09 (Ajax tegen Bayern Munchen) en een wedstrijd van PES 2009 (Brazilie tegen Argentinie).

    Ik ben benieuwd of jullie snappen wat ik bedoelde met het feit dat ik het gevoel heb dat je bij FIFA een beetje gedwongen wordt om steeds hetzelfde spelletje te spelen. Ook kun je zien dat er zo nu en dan nog steeds iets vertraging optreedt bij sommige animaties.

    Neemt niet weg dat ik FIFA09 erg leuk vond om te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hou toch op met dit soort onzinnige opmerkingen. Fifa heeft de laatste jaren een goede ontwikkeling doorgemaakt, waar PES is blijven steken bij deel 5.
    Face it. Konami moet gewoon wat nieuws laten zien en dat is tot op heden nog niet gebeurd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina