1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Las ik het nou goed?? Zit de la liga er niet in?? Dus geen barca en real enz?? Of zitten ze er wel inj maar dan niet officieel?? Wat een poepzooi weer zeg.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt Jows :)
    Ik ben aan het downloaden...
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    @geertbargeman
    Het kwam misschien een beetje verkeerd over, maar ik bedoel dat iedereen zegt dat de een veel beter is dan de andere zonder het gespeeld te hebben. Ik vind ook dat Pes te weinig heeft vernieuwd maar ik heb de laatste 2 jaar iedere versie gehaald van Fifa en Pes maar iedere keer kwam het erop neer dat ik eigenlijk alleen maar Pes speel. Fifa zal ook dit jaar met vernieuwende dingen komen qua sfeer en dergelijke maar met de fun factor heb ik toch altijd maar fun gehad met Pes.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Fun factor bij mij is er totaal uit, doordat online zo slecht is geregeld :) Ik denk dat ik pes2008 maximaal 5 uur ofzo gespeeld heb.

    Anyway, ik word een beetje moe van het soort opmerking dat jij maakte (niets persoonlijks obv. ;)) Als Pes 2009 hier de hemel in wordt geprezen is er niets aan de hand, maar wanneer iemand zegt dat het er niet goed uitziet (lees: niet veel anders dan pes2008 ) dan komen direct van die compleet zinloze opmerkingen.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Online speel ik met Pes eigenlijk nooit maar wat ik gehoord heb is dat het kut was. ;)

    Qua graphics vind ik het nog wel meevallen dat het lelijk is, het ziet er meer kiddy uit ja, maar waar ik me een beetje aan stoor bij Fifa is dat iedereen daar zo belachelijk groot en gespierd is ( ik hoop dat dat veranderd is bij 09) en qua menu en stadions is Fifa de koning, maar als ik die cutscenes zie van een gele kaart enzo dan druk ik snel door omdat ik het er gewoon erg "vies" vind uitzien.

    En het is een Pes topic dus de kans is groot dat dat iemand snel op is teentjes getrapt.
    ( ik ook, dat heeft te maken dat ik het al van ISS gespeeld hebt.) ;)
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Graphics geef ik niets om. Licenties ook erg weinig. Speel sinds enkele dagen weer met enorm veel plezier deel 5. Puur omdat de gameplay van dat deel briljant is. Volgens mij kan konami al een grote stap vooruit maken door de (bal)snelheid te veranderen.

    Anyway, hopelijk dat pes2009 wel zo goed wordt als deel 5 (en beter) maar ik blijf sceptisch.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Oke, maar je weet niet hoe het dit jaar online is. Dat moeten we nog even afwachten.

    Filmpjes zijn btw allemaal geupload.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De eerste verhalen zijn dat de balsnelheid weer terug is gegaan richting 5.
    Maar ik begrijp het wel eerst zien dan geloven.

    Edit:

    Bedankt Jows.
     
  9. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is er uit. Poepzooi inderdaad.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, blijkbaar is EA eerder bereid om met geld te smijten.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb ik ook. Heb een tijdje bij een vriend van me (die nog geen PS3 had) op de PS2 gespeeld en eigenlijk is dat qua gameplay nog steeds het leukste.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Na een uur sloot hij af in winrar, maar kon ik 'm niet uitpakken in de gekozen plaats. Toen was-ie foetsie :mad:
    Ik heb echter nog de helft van je vorige upload en ik vond het erg scherp. Het leek er inderdaad op dat het een beetje sneller gaat dan wat ik op de achtergrond van dat Seabass-interview zag, dus dat lijkt wel te bevestigen dat er verschil is in de versies. Heel veel bedankt voor al het werk om je filmpje te uploaden :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het nadeel is ik heb net part 1 gedownload en die duurde een uur en nu kan ik hem niet kijken omdat ik die andere parts ook moet hebben, maar maar als free user mag ik er niet meer downloaden, moet ik maar tot morgen wachten.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    @jows:
    Kan je het filmpje niet uploaden op XBW server?
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar krijgen we dan het net zoals de engelse comp?? Gewoon nepnamen van teams of zitten de spaanse teams er gewoon niet in?? Als die laatste waar is dan bestaat er kans dat ik pes gewoon laat liggen.

    Shit voor het eerst sinds jaren heb ik er gewoon echt een naar gevoel over. Dit kan toch gewoon niet joh. En ik zag ook dat er een become a legend mode inzat. Die hebben ze gewoon gestolen van Fifa??!! Pes speelt leentje buur bij fifa het moet niet gekker worden......
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Neem aan dat ze "valse" namen gebruiken. Lijkt mij meest voor de hand liggend. Dan kan de creatieve pesfan aan de slag met de editmode.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat denk ik eigenlijk ook. Maar zeker is het allerminst. Helemaal aangezien de duitse comp er ook niet meer is......
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, het is 1,2 gig...... Beetje veel om op een normale server te zetten. Na een paar downloads heb je bijna gelijk je datalimiet te pakken.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als Konami nou slim is, maken ze alle teams alvast na (van alle competities, incl. sponsoren en emblemen), zorgen ze ervoor dat teamdata van andere gebruikers kan worden opgehaald, zorgt een gebruiker ervoor dat het na de release verspreid wordt en binnen no-time is het de hele wereld over gegaan.

    Hoppa, vervolgens heb je alles wat je nodig hebt? Volgens mij is dit niet strafbaar, omdat het niet in de release ingebakken zit? Er staat nergens dat je de edit-mode immers niet mag gebruiken om zelf teams te maken?

    Snap het gezeur dus niet zo om de licenties. Konami moet gewoon een andere (slimme) manier bedenken om het voor elkaar te krijgen ;)

    Zei ook al zo vaak dat ze in plaats van AEGON gewoon NOAGE op het shirt kunnen zetten? Van veraf ziet het er dan prima uit.
     
  20. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het editen uit als je het online niet kunt gebruiken..

    Best kansloos ook eigenlijk, beetje wanhopig aan het editen gaan. Bedankt Konami, nu kan ik me op Fifa richten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina