1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    eh 2008 ja 8)

ze weten inmiddels wel dat de balans niet klopt en ze zouden het gaan verbeteren... we zullen het gaan zien...

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Jammer om te horen dat 2009 wederom op de oude engine is gebaseerd :mad:

'Jammer' is eigenlijk niet het juiste woord: 'schandalig' is het juiste woord.
    Blijkbaar NOG maar een jaar lang Pro Evo 5 blijven spelen. =(

Ik hoop echt dat ze 2009 nu ECHT goed gaan maken, het 'cheaten' van de CPU aanpakken, de AI van je eigen team ook echt 'I' (intelligence) geven, en dat de keepers nu gewoon ballen pakken die ze horen te pakken.

Daarnaast wil ik gewoon dat de vrije trappen weer normaal worden, het schieten weer normaal wordt, en hopelijk gewoon kleine dingetjes zoals een coin-toss en gewoon meer sfeer en betere graphics etc.

Maar na de teleurstelling van PES6 en 2008, durf ik eigenlijk niet echt meer optimistisch te zijn.

En hoewel ik vrouwelijke landenteams best grappig vind hoor (editboob-size :D) , had ik toch liever de J-League, en de USA league etc erin gezien, en uiteraard de Spaanse league.

En waarom zat Shinji Ono niet in 2008!?

Ben benieuwd. In Fifa heb ik eigenlijk ook helemaal geen zin, maar als Konami zo door blijft gaan met de PES serie, dan zit er niets anders op vrees ik =(

3. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    word maar wachten op demos :D
    en meer info :)

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zit te zeuren om het feit dat dezelfde engine wordt gebruikt. Dit is bij heel veel games het geval (dat er steeds dezelfde engine wordt gebruikt), toch vinden er steeds verbeteringen plaats. Vind het dus een beetje te vroeg om er nu al over te oordelen.

Als de eerste gameplaybeelden binnenkomen, valt het misschien allemaal reuze mee.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vrij logisch omdat het al een oude engine is en op een gegeven moment heb je de top van die engine bereikt. Qua graphics vond ik PES 2008 niet echt geweldig en animaties waren ook al niet super dus ja logisch dat er dan over geklaagd wordt..

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't Klinkt misschien raar, maar de coach mode lijkt me erg leuk!

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    De graphics vind ik 110x niks. Op de ps2 vind ik de graphics vele malen beter. Tuurlijk zijn die op de ps2 kwa textures en scherpte slechter maar als ik naar het totaal plaatje kijk dan vind ik de ps2 graphics veel meer sfeer overbrengen. En ook realistischer kwa animaties. Dus ik snap niet wat konami aan het doen is. Ze hebben/hadden goud in hadden met de ps2 code(gameplay), waarom niet gewoon overzetten naar de ps3? En voor graphics moeten ze les krijgen van het konami team dat metal gear heeft gefixt.

Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  8. Achillias

Achillias Guest

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet lelijk maar ook niet super mooi.

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik het begrijp gaan ze zich onder andere richten nieuwe opties, betere besturing en nieuwe online elementen. Ook gaan ze de graphics en animaties verbeteren. Klinkt goed, we shall see.

11. Achillias

Achillias Guest

''Verbeteren'' is eigenlijk niet echt het woord wat bij PES dit jaar past.

Het is overleven of verzuipen, er moet echt grondig wat veranderd worden willen ze door blijven gaan met het produceren van dit spel.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat komt omdat de engine in de basis nog steeds dezelfde is als die van de PS2. Lijkt me duidelijk waarom mensen daar dus over klagen. Die engine is al 3 jaar lang leeg en er is niets meer uit te halen.

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    'Grafisch aufpolieren', dus nog niet leeg ;)

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dan heb ik liever Football Manager :).

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    waarom draagt ie bouwvakkershandschoenen:eek:

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb zo'n idee dat het grafisch net zo goed/slecht is als PES 2008

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    rofl :lol:

maarja de graphics zien er gewoon hetzelfde uit vind ik :{
    Niet dat het een ramp is, alhoewel ik die prehistorie graphics nu echt zat ben, maar ik hoop dat ze de gameplay helemaal gaan omgooien.
    Dit gezien hebbende heb ik echter geen goeie hoop.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als dit in-game beelden zijn dan ziet het er echt niet hetzelfde uit als PES 2008. Het is veel scherper en gedetaileerder dan PES 2008. Niet dat ik ervan onder de indruk ben, ook ik heb Fifa 2008 gespeeld 8).

Het gaat mij vooral om de balans in de gameplay en het online gedeelte van het spel.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wat ziet de layout er weer goedkoop uit zeg, die vlaggen van die landen is zo PS1. Het zal niet veel mensen uitmaken denk ik, maar toch. =(

Het ziet er tot nu toe wat scherper uit en wat beter, maarja nu maar wachten op de gamplay.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina