1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn bijna allemaal (voorronde) CL teams, lijkt er toch sterk op dat ze die licentie toch hebben weten te bemachtigen.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Goed punt, ja...
     
  3. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    even iets anders...

    hoe ze pes nog vloeiender zouden kunnen maken is dat bij inworpen/uittrappen de bal naar de speler/keeper gegooit wordt door een ballenjongen en je zo sneller in kan gooien zonder dat het beeld even stopt en iedereen alweer op z'n plek staat. Zo heb je en meer variatie, is het geheel vloeiender en realistischer. Oke, het zal wel moeilijk gaan worden dit te realiseren, maar je moet het toch een keer overwegen want uiteindelijk zullen de voetbalspellen dit toch moeten gaan krijgen, strevend naar ultime realisme.
    En niet alleen bij voetbal maar vooral ook bij Tennis en andere sportspellen, als je bedenkt dat die ballenjongens op de grond bij het net ook maar voor jan lul zitten in TS3 terwijl ze het daar over de meest realistische tennisgame hebben. Zo moet het een extra aspect krijgen buiten de wedstrijd wat bij MotoGP al kwam met beelden van voor de race als de teams bij de motoren staan.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay met een mooie goal op het einde.

    [gt]39068[/gt]
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    In dat topic met die nieuwe screenshots zie je ook het nationale team van Berbatov, spelend bij Tottenham. Kijk wat er op z'n achterkant van zijn shirt staat. :x
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat wordt editten, maar het is beter dan Bebrerator.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik zie alweer dat de korte vrije trappen weer niet verbeterd zijn en het weer even moeilijk is om een simpele bal zo bij je medespeler te krijgen..
     
  8. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, altijd al met HJK Helsinki willen spelen!8)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  10. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er inderdaad toch niet echt verkeerd uit. Ik heb wel het gevoel dat dit gewoon PES2008 had moeten zijn.
    Wel erg jammer van de keeper hoe hij reageert op een schot vanaf 40 meter.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond ik ook maar toen dacht ik hij zette hem in het begin wel op Amateur.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan nog, zo'n schot moet er nevernooit in kunnen =(
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    lijkt heel erg hetzelfde als PES2008 maar dan mooier. Hopelijk speelt ie wel lekker en dan haal ik hem wel denk ik.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Grafisch is hij grotendeels hetzelfde, op het veld na (die is echt erg goed gelukt > veel diepte).

    Hij speelt daarentegen helemaal niet zoals PES2008. Ik moest echt een flink aantal potjes spelen om weer ff te wennen. Je moet echt weer voetballen, om tot scoren te komen, in plaats van te rennen.

    Veel gebalanceerder! Vond de gameplay echt erg goed, alleen is het voor de rest nauwelijks een vooruitgang tov vorig jaar. Naja, op de Be A Legend modus na.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat de gameplay weer terug is en dat de balans weer goed is, is goed om te horen. Hoor dat liever dan dat Konami de licenties van de Duitse competitie weer terug heeft.
    Desalnietemin ga ik dit deel niet pre-orderen. Ik wacht dit jaar eerst op reacties van de echte pes fans.
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Filmpje is wel ok. Heb er best zin in, alleen die 60E ... misschien dat ik toch nog ff wacht.

    Keeper blundert idd, maar ja, dat gebeurt in het echt ook wel eens, moet hier dus ook 'soms' kunnen, maar niet te vaak:)
     
  17. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst maar eens afwachten hoe het online gedeelte dit keer gaat, is wel iets wat ik graag en veel speel..leuker dan tegen de computer..maar goed, dat vind ik voor mezelf in elk geval een belangrijke overweging.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  19. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vraag je het aan Jows? Er staat toch bij dat het 60 fps is? Beoordeel eens zelf in plaats van dat je het een iemand vraagt die er ook gewoon subjectief over is..
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bepaal zelf wel of ik iets vraag aan iemand daar heb ik jou niet voor nodig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina