1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm...ik wilde zeggen dat dit lastig zou gaan omdat er een bericht op PESGaming.com stond dat de game wellicht is uitgesteld tot februari 2009. Maar ik denk dat de site in de (wellicht) hoax is getrapt. Bericht stond er 20 minuten geleden nog, maar nu niet meer.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het wel zeker. ;)
     
  3. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou geweldig nieuws zijn, want wat ik tot nu toe heb gezien is gewoon de game die pes 2008 had moeten zijn. Zie het als een soort patch dit, die 60e kost. Wat mij betreft mogen ze rustig door gaan met sleutelen tot een nagenoeg perfecte game wordt afgeleverd in februari
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  5. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja denk ook gewoon oktober, ze moeten tenslotte de concurrentie aangaan met EA. En Time = Money, dus ookal is het product tegen die tijd niet af, dan droppen ze em toch in de winkel Konami kennende. Geld boven alles daar :{
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dan heb je de berichten van de personen die hem gespeeld hebben niet goed gelezen; ok, het is geen compleet ander spel geworden, maar je kunt het bezwaarlijk een gepatchte game noemen. Dat het vorig jaar al op dit niveau had moeten zitten, is een andere discussie.

    Overigens is een beetje de algemene deler van alle previews tot dusver (gamesites en fora leden) dat FIFA09 echt super is qua lay-out en opties (moet je dit bijvoorbeeld zien: http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360-hires/7672/FIFA-09-Adidas-Live-Season-Trailer-in-HD/ )
    maar dat PES09 qua gameplay toch nog ietsje beter is.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze alle 2 en zie dan welke ik de beste vind maar ik vind pes 2008 slecht en verwacht pes 2009 niet beter.Van fifa verwacht ik dit jaar veel en dat ziet er goed uit.Als pes terug zo wordt als op de ps2 tijd dan is het goed.Prachtig die gameplay toen
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat maakt Fifa wel ERG aantrekkelijk in 1x trouwens. Ik ben namelijk nogal erg into de Premier League, Primera Division en de Eredivisie. Waardoor ik het wel leuk vind dat je dat ook terug kunt zien in een spel.
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Eredivisie werkt niet met dat Adidas Live. Overigens besteedt Konami meer aandacht aan de Eredivisie (stats en looks van spelers) dan EA, eredivisie (zelfs de topclubs) is niet best im fifa.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zat gister even te denken. Konami heeft dus niet alle rechten van de leagues maar die namen en dergelijke kan je veranderen via de editor, wat als je Konami een van de eerste versies aan WENB geeft en die gaan alles veranderen met de editor en als dat klaar is sturen ze de option file terug naar Konami en die zet het op xbox live, dit heeft dan niks met de rechten te maken want het is door een ander persoon veranderd en het is met de edior gedaan.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, maar dan is het wel Konami die het op Xbox-live zet...
    Ik denk dat het helemaal niet erg is dat sommige divisies er niet in zitten. EVO-web, WENB en PESFan gaan allemaal optiefiles maken.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar die komen niet op de 360 toch?
     
  13. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al komen ze online, online zul je de oude skins blijven zien. Helemaal erg zou het zijn als Van Nistelrooij ineens weer Van Nistelrum heet(waar was dit ook alweer?).
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Da's een goede vraag: Konami vertelde dat je onderling optiefiles kon 'sharen', maar zei niet of dat gebonden is aan een console. Wel hebben ze eerder gezegd dat de 360 en PS3 versies hetzelfde zouden zijn. Daar maak ik dan uit op dat het ook op de 360 kan.
    Maar ja, LIVE heeft zo zijn eigenaardigheden, dus ik ben er ook niet zeker van...
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Met de nieuwe PES kan je in ieder geval alles editten! Of je dat online kan meenemen? Zou je dat willen dan, dat iemand al de spelers van zijn team attribute 99 meegeeft? Want dát is de consequentie.
    In FIFA heb je een veel beperktere editor dus daar heb je on-line helemaal niets aan.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe ging dat dan bij Pes 2008 want daar kon je ook importeren, maar van wat ik hoorde was dat best moeilijk.
     
  17. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je het over?

    Ten eerste bedoel ik met het editen online meenemen zijn de kits, die brutaal zijn weggehaald van de spaanse competitie, de kits van Real Madrid of Barcelona. Zodat je met je mooie bewerkte kit online kunt ipv die neppe. Dat je attributen op 99, hoezo is DAT de consequentie? Ik had het daar niet eens over.

    En waarom moet je er FIFA bij noemen? Is dit zoiets als bij PES kan het heel goed en bij FIFA minder? Ik ben wel benieuwd wat je met FIFA zou willen editten trouwens, want alles zit er nagenoeg perfect in! FIFA hoeft helemaal geen editor :)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat was lastig, maar dat wordt wat makkelijker omdat er een functie op komt. Hoop ik tenminste, zo wat ik er over lees.

    @AC/DC ik heb het idee dat je mijn post niet goed heb gelezen of er niet over hebt nagedacht. Gezien de toon die je aanslaat ga ik er ook verder niet op in.
     
  19. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed zo.
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik geloof er helemaal NIETS van dat dat ook op de 360 komt. MS kennende mag je helemaal niets (als de dood dat iemand een hack vindt of zo) ... dus voor mij (360) 'eerst zien dan geloven'
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina