1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nee, alles klopt al, dan heb je ook geen editor nodig. Sommige PES fans zien al die ontbrekende licenties bijna als voordeel. Want zo kunnen ze lekker alles editen. Soms raar om te lezen dat mensen daarnaar uitkijken. Net zit ik de wedstrijd te kijken van Barcelona. Op de reclameborden zie je constant PES 2009 voorbij komen. Maar de Primera Division ontbreekt toch in PES 2009?
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Alles klopt al? Wat vind je dan van de gezichten in FIFA? Daar valt wel wat aan te verbeteren :)
    Maar goed, Fifa is off topic hier, dus ik ga gauw weer on-topic:
    Ik heb al allerlei release-datums gehoord voor PES bij allerlei winkels, varierend van 1 oktober tot 31 oktober! Ik wou dat daar wat meer duidelijkheid over kwam, al is 17 oktober de datum die door de meeste betrouwbare bronnen genoemd wordt...
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grappig ik las precies! dezelfde vraag op WENB, ik denk ook dat het 17e wordt al jaren lang komt Pro Evo 2 weken later dan Fifa, maar dat kan zo eens een keer anders zijn.
    Maar de 17e lijkt me prima.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Overal wordt de 17de gezegd.Dus het zal zeker rond die datum worden
     
  5. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Allejezus wat ben jij een fanboy zeg, dat je elk jaar met het "andere versie" verhaal komt aanzetten deed me al hier van verdenken maar nu span je echt de kroon. De gezichten van FIFA waren inderdaad niet al te best maar heb je FIFA09 wel eens gezien? Heb je uberhaupt ooit de moeite genomen om iets over FIFA te lezen voordat je begint met kritiek geven?

    Ow dus FIFA heeft maar een slappe editor omdat de gezichten er niet goed uit zien. Nou dan heeft PES de meest verschrikkelijke editor als je geen mooiere graphics erin kunt editen, want man dat spel ziet er al 3 jaar hetzelfde uit. Je spreekt jezelf weer tegen zoals altijd. Wat doe ik, dit is inderdaad het pes topic maar met deze stupiditeit kun je niet wegkomen. On topic maar weer!
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    AC/DC ik heb al meer van anderen gelezen wat ze zeiden over de manier waarop je je uitdrukt, maar je kan natuurlijk proberen om argumenten aan te dragen zonder woorden als 'stupiditeit' en dergelijke te gebruiken naar mede forum-genoten. Als je je argumenten op zo een manier kracht bij meent te moeten zetten is dat wel een tekortkoming.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Just my 2 cents.

     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Belachelijk he? Hij gaf gewoon kritiek op Fifa.... .Schande..... Was jij niet degene die vond dat je niet kunt discussiëren met die heethoofden in het PES-topic? Die heethoofden hier reageren een stuk normaler dan dat jij doet.

    Zodra je hier in dit topic het woord Fifa ruikt begin je te steigeren. Hanterp is tenminste een fanboy in het juiste topic, kan ik van jou niet zeggen. Je draagt niet bij aan een discussie, je probeert alleen maar een reactie te ontlokken en je reacties zijn regelmatig negatief naar de andere members in dit topic.

    De kritiek die hier gegeven wordt is gebaseerd op PES 2008 en niet de versie van PES 2009. Dit is logisch maar ook vrij vermoeiend. Zodra iemand iets positiefs zegt over PES 2009 dan ben jij er als de kippen bij om negatief te reageren.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax, heb je mijn vraag gelezen over manuele passing die ik je in een PM gesteld heb?
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, maar ik heb dat niet echt veel getest. Een paar keer kwam een pass wel aan en een aantal keer niet. Je hoeft de analoge stick nu niet in te drukken en dan een richting op te duwen om te passen (mits je manual control aanzet natuurlijk). Ik vond het vooralsnog niet lekker werken, maar ik heb dan ook maar 4 of 5 potjes gespeeld. Of het een kwestie van wennen is of een nutteloze feature weet ik dus niet.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, bedankt. Ik vind het qua coordinatie altijd een probleem om met de linker stick ( of d-pad ) de bewegingen van de speler te sturen en met de rechter stick de richting van de pass te sturen.
     
  12. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    :emo: Begin nou niet
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zegt eigenlijk genoeg dat c.ronaldo7 het met hem eens is.
     
  15. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen ruzie maken jongens. Dat kan in het PES vs FIFA topic, nu weer ontopic graag. ;)
     
  16. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, wordt een beetje gestoord van de fanboys.
    speel laatste jaren zelf PES, maar begint me steeds meer tegen te vallen, fifa wordt steeds beter. Ben zelf geen fanboy, wil gewoon de mooiste en beste spel spelen en evt. beide.
    Maar ga a.u.b. niet zeggen dat Fifa grafisch niet goed is en doen alsof PES wel goed is, want sla je de plank toch echt mis.
    Snap ook niet zo goed waarom iedereen zo dol is op al dat pokkewerk van een editten, terwijl in fifa zo goed als alles gewoon klopt en dit jaar zelfs geupdate wordt.
    Maar goed, als je wil editten moet je dat zelf weten natuurlijk, maar sommigen praten echt met een blindoek op hoor. Mijn god.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als ik je goed begrijp:
    - Jij speelt PES
    - Máár PES valt steeds meer tegen
    - Pes goedvinden is de plank misslaan

    Hmmm... Waarom speel je dan PES nog?

    Maakt mij allemaal niet uit hoor en ik heb bewust geen toespelingen gemaakt op FIFA, maar het komt mij wat onduidelijk over wat jouw binding met PES dan is.
    Ik hoop dat ik het netjes gesteld heb ;)
     
  18. james

    james Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet het nog steeds niet! Koop ze misschien allebei wel. Of eerst ff afwachten wat de algemene reviews doen.....
     
  19. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    HanTerp heb je überhaupt ooit FIFA gespeeld? Je komt altijd maar zo kortzinnig over vind ik. Geef een keer toe, het is niet erg.
     
  20. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn laatste FIFA zal wel FIFA 05 zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina