Bang in de zin dat de woorden van Konami loze woorden zijn en er dus weinig vooruitgang wordt geboekt. De gameplay blijf ik heerlijk vinden, maar als er weinig wijzigt ben ik genoodzaakt om over te stappen op FIFA, dat de afgelopen jaren wel significant is verbeterd. Toegegeven, ook EA heeft jarenlang geen ene fuck uitgevoerd. Ik ben blij dat de FIFA franchise weer lekker begint te lopen, want hierdoor is Konami genoodzaakt om meer werk te leveren en een beter product af te leveren. Iets dat de afgelopen jaren niet echt nodig was, omdat de gameplay toch mijlenver voorliep op FIFA.
Ben ik helemaal mee eens. Toch vond ik PES 2008 veel lekkerder spelen dan FIFA 08. Euro 2008 is m.i. alweer een hele grote vooruitgang. Daarom ben ik heel erg benieuwd naar FIFA 09. Grafisch wordt hij steeds sterker (minder donker, geen zombies meer)
Daarom zeg ik dus dat ik bang ben dat het weer loze woorden zijn....
Sterker nog, ik weet zeker dat de basis van het spel niet ontwikkeld wordt middels een nieuwe engine. Alleen de stadions zijn voor de 360/PS3 versie gemaakt met een nieuwe "engine". De rest is en blijft bestaande code.
Ik ben zogezegd benieuwd naar het zogenaamde nieuwe animatiesysteem. Want de animaties waren eerlijk gezegd houterig (vooral het rennen), al blijft het realistisch gezien het grote aantal animaties.
Laatst bewerkt: 24 jun 2008