1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo komt ook 11 september lees ik
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, mooi. Over een weekje al :)
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk juist dat die CL niet in de Master League zit. Is dat zo erg? Denk dat het al mooi is als je on-line de Champions League zou kunnen spelen. Dat zou de organisatie van toernooien ook wat makkelijker en echter maken. Of het on-line kan weet ik echter niet.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigenlijk dat ze het in de ML mode doen en ook gewoon als los toernooi speelbaar. Tenminste, dat lijkt me het meest logisch.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat denk ik ook ja.

    Het is overigens dezelfde demo die in Leipzig was te zien.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus het verhaal dat er een andere versie is is dus bullshit.

    Of ben ik te voorbarig?
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat is wel degelijk waar. De demo is van mindere kwaliteit omdat ze daar alle functies uitgelaten hebben en ook nog een oudere build is.
    Ik had natuurlijk ook een demo van de nieuwste build gehad, maar ja, je weet hoe dat gaat hè? De final build ( het spel dat in de winkel komt ) moet natuurlijk wel beter zijn dan de demo: Ze willen wèl verkopen... ;)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie daar een marketing foutje van Konami. ;)
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgensmij is die demo bedoeld om aan te tonen hoe PES speelt etc. Als ie tegenvalt, zullen mensen het volledige spel ook niet kopen en er dus ook niet achter komen dat ie beter is.. 8)
     
  10. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou voor het eerst dat ik iets goeds hoor over PES09.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar je ziet het vaak met demo's hè? Ik herinner me ook dat bijvoorbeeld de snelheid van EURO 2008 anders was dan in de echte versie en ook de demo van PES 2008 was anders dan het spel zelf, al kon je dat niet als een verbetering zien.
     
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Weet je, het is allemaal geweldig met dat FIFA, het ziet er absoluut geweldig uit (graphics, menu's, opties) maar als ik die video's van fifa 09 zie dan zie ik nog steeds die voorgeprogameerde gecurvde passes en schoten... het is moeilijk uit te leggen, maar het kan qua gameplay gewoon niet tippen aan PES. Dat Konami weinig vooruitgang boekt en weinig innoveert, mag zo zijn, maar dat laat onverlet dat als ik FIFA zie dat akelige gevoel over de gameplay, blijf houden, al verbetert het wel (enigzins)
     
  13. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, die ballen dat valt idd meteen op, ziet er onnatuurlijk uit en zelfde geld voor die aannamens
     
  14. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen gameplay wil hoef je het nieuwe deeltje toch niet te kopen? Speel dan lekker PES5, scheelt je 60 euro. Altijd maar gameplay, als er een reden is waarom pessers dit blijven is het gameplay, gameplay gameplay gameplay en nog eens gameplay.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat heb je goed begrepen :)
     
  16. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is natuurlijk wel 1 van de belangrijkste dingen in een spel
     
  17. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    En natuurlijk Who ate all the pies spandoeken!
     
  18. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, als Konami die eruit had gehaald had ik het wel heel absurd gevonden.
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dan snap je echt niets van pes. Bij iedere PES ( behalve sucking 2008 ) wordt die GAMEPLAY steeds ietsje beter en dat is zoveeeeeeel waard. Maar goed, jij hebt gewoon dat gevoel niet. En dat is helemaal niet erg hoor ACDC, daarom speel jij fifa.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    CL Mode klinkt goed. Beter dus dat er wat meer teams een licentie hebben. Ben erug benieuwd naar de demo. Maar weet toch wel dat ik Pes sowieso wel haal. Of Fifa moet zo veel lekkerder spelen......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina