1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 bestellen bij Bol.com? Waarom?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dr Zoidberg, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou 'm bij bol.com bestellen als hij ongeveer 10 euro goedkoper is als bij de goedkoopste internetshop.

2. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik bestel eigenlijk nooit bij gameshop's, ik koop ze liever 2de hands lekker goedkoop.

3. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje commerciele man kan zelf toch wel verzinnen hoe je klanten trekt?

4. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel niet bij bol omdat ik binne 10 minuten bij bijv Dixons en FRS ben, die de spellen vaak 2 a 3 dagen voor release al in rekken leggen en de prijs van xbox 360 spellen zoals Forza 2 bij beide 59,99 is in tegenstelling tot de 62,99 van Bol waar nog verzendkosten bij komt.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ James Bond 007:

Je zegt dat dit een project is en dat je geholpen bent bij reacties, maar wat is hier nou de bedoeling eigenlijk van? En zeg niet dat het een project is of zulke onzin. Werk jij bij bol.com en kijk je wat de gamers er van vinden ofzo? De waarheid graag.

Ontopic:

Goedkoop, goedkoper, nog goedkoper, het allergoedkoopst en een goede levering zijn de belangrijkste punten.

6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is het forum niet voor bedoeld. Bovendien is je vraag te specifiek om te voldoen aan een goed onderzoek. Derhalve sluit ik je thread.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina