1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg em ook niet gedownload want hij staat niet bij demo's:confused: Zou dit kunnen omdat ik een amerikaans acount heb?
     
  2. omgpwnsorze

    omgpwnsorze Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook volgens mij, maar ik kan nu niet eens op marketplace........
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjezus wat is dat publiek lelijk. Stelletje pixels op een tribune. Het spel is trouwens totaal grafisch onder de maat. Dan kan de gameplay nog zo geweldig zijn, dit moet toch beter kunnen.

    Gameplay heb ik geen verstand van, ik laat voetbal games altijd lekker in de rekken liggen, kvind er geen zak aan.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, het is verschrikkelijk druk met het downloaden van die demo, daarom lukt jullie dat niet.
    Blijven proberen! :)
     
  5. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel op marketplace maar hij staat er gewoon niet bij:confused:
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Net omhaal gelukt uit corner van Xavi, F. Torres maakt hem schitterend af met een halve omhaal, zo'n goal die je in een half jaar pes6 5x lukt, nu mijn 2de potje ak;p
     
  7. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    pes 2008 demo Availability: Not available in Asia or North America

    pffff,,zou je niet op 1 of andere manier je amerikaans acount kunnen veranderen?
     
  8. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch een Nederlandse account aanmaken?
     
  9. berenscheet

    berenscheet Guest

    gewoon ffkuhs een nederlands account aanmaken en je bent klaar.



    Vind de demo/PES 2008 een grote verbetering tov PES 6 maar dat mag ook wel. de schwalbe heb ik gemengde gevoelens over. de 1e x dat ik hem deed was wel gelijk een goede, ik kreeg een penalty mee (schwalbe overigens gemaakt door c. ronaldo, misschien dat dat hielp8)) en meteen dacht ik...nee dit is veelste makkelijk maar de daarop gevolgde schwalbes kreeg ik allemaal tegen waardoor het ook vrij moeilijk werd. wel vind ik dat ze het heel erg hebben overdreven met die kaarten voor schwalbes. bij elke schwalbe een kaart, kom op zeg dat is nooit!! hoop dat ze dit nog veranderen. verder is de gameplay een beetje hetzelfde maar speelt het wel een stuk sneller en vooral het doorpassen is verbeterd. voor mij een must-have dus:)!

    had overigens net een prachtig doelpunt met saviola:)..heerlijk. ook zijn de vrije trappen makkelijker geworden (heb ik gehoord;)) maargoed volgende maand de volledige versie:D!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2007
  10. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen xboxlive maar op gameplay filmpjes vond ik dat als een speler achter de bal aansprint, (dus nog niet de bal aan ze voet heeft of voor zich uit speelt) erg vreemd loopt in pes 6 was dat niet. wat vinden jullie in de demo daarvan?
     
  11. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even gespeeld. Was totaal niet onder de indruk van de ingamegraphics, niet echt next-gen. Ook de tussenrenders niet. Het gras ziet er ook nog steeds niet uit. Verder vind ik de menu buttons en buttons die de spelersnamen aangeven als je de game speelt veel te opvallend met dat zilver. Blauwe bal is ook bagger als standaard (maar dat is alleen voor de demo en kan je straks veranderen gelukkig). Qua gameplay merkte ik wel positieve punten. Het leek of de spelers beter vrij liepen en of het passen soepeler verliep. Vind wel dat je de bal veel sneller kan afpakken, ook als je de sprintbutton inhoud. Dat is niet echt een verbetering in mijn ogen. Verder heb ik me er nog niet in verdiept.
    Begin me wel steeds meer af te vragen of ik zo'n spel nog ieder jaar moet gaan kopen. Eigenlijk doe je dat alleen om de bijgewerkte teams voor het nieuwe voetbal seizoen. Heb Pro Evo 6 nog niet eens uitgespeeld of ze komen alweer met een nieuwe versie die slechts enkele verbeteringen en soms zelfs verslechteringen heeft. Het zou ze spelmakers sieren als ze, desnoods tegen betaling, ook voor het vorige deel de nieuwe spelers per team als download zouden aanbieden. Nu denk ik dat ik het voorlopig bij deetje 6 hou, dan maar niet de nieuwe spelers. Haal hem wel weer als ie 30 euro is.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  12. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al met een swalbe een gele of rode kaart aangesmeerd?
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, net even de demo geprobeerd en ben(nog) helemaal niet overtuigd. De bal lijkt bij hoge ballen wel een pingpongballetje, zo snel stijgt en daalt hij. Afstandschoten gaan er wel erg makkelijk in. En verder lijkt het wel of die spelers soms naar voren worden schoten, zo snel sprinten ze( meestal alleen 1e 2 meter)
    En WTF is dat blauwe achter de reclameborden met stukken gras erin? Waar slaat dat in hemelsnaam op? Het gras en het publiek zit er niet uit, maar in de filmpjes weer wel.
    De scheids fluit wel erg snel dit keer, bij elk klein duwtje krijg je een vrije trap tegen:emo:
    Irritant is ook nog steeds dat mijn spitsen zo vaak(bijna altijd) buitenspel lopen. En dan fluit de scheids ook nog eens enorm laat als dat zo is.

    Al met al, geen next-gen waardig voetbalspel, dat er in mijn ogen alleen maar op achteruit is gegaan.

    Edit: en waarom is de framerate op sommige momenten zo ontzettend laag, bij mij stond ie 1x bijna helemaal stil.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Schwalbes zijn geweldig! Maakte er 3 achterelkaar in de wedstrijd..3x geel!
    Net paar potjes gespeeld, ging lekker. Wat ik wel storend vind, is wanneer de keeper de bal naast tikt..het beeld even stilstaat. Hij hapert nog wel op sommige moment..hopen dat het in de Final Build beter gaat.

    Verder is het gewoon top..grafisch niet overdonderend..maar gewoon netjes.
     
  15. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t ff geprobeerd (eerste keer in mn leven dat ik PES doe) en @%*# wat zijn er veel dingetjes, en knop-combinaties etc. om gek van te worden. Ik heb de xbox dus maar even uitgezet O-)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is alleen wennen toen ik de eerste keer speelde op ps1 lukte het mij ook niet.
    Maar over de demo ik vind het wel een verbetering ten opzichte van pes6 mannetjes zijn bewegelijker geworden want met pes 6 had als je een verdediger was dat je een grote draaicirkel had.
    Ik vind het mooier geworden, wat ook zeer leuk is zijn de verdedigers mee naar voren sturen ik heb al 3 goals gemaakt met verdedigers uit een corner. verder ga ik er verder niet veel meer op in want het blijft een demo die ik denk al 2 maanden geleden is gemaakt ( dat doen ze meestal). Dus nog steeds een must have voor mij in oktober
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En toch vind ik het tempo nog té onrealistisch snel bij vlagen. Maargoed, het is een demo. Hopen dat de Final Build die kleinigheidjes weggepoetst heeft.
     
  18. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goede demo. Ben helemaal geen voetbal-liefhebber (speel eigenlijk altijd alleen), maar dit spel is zeker leuk. Ga hem niet aanschaffen door eerder genoemd punt.

    Vind het hem veel beter spelen dan fifa 2008. Het is stukken sneller. Het spel voelt wel een beetje arcade aan. Maar misschien vind ik dat wel een pluspunt.

    Qua graphics ziet het spel er zeer goed uit vind ik. Snap niet wat sommigen te zeuren hebben.

    Als je een voetbal-liefhebber bent zal ik eerder pes dan fifa kopen.
     
  19. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    In 1 wedstrijd 2 penalty's versierd met Messi:D

    Fantastisch dit:)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Begrijp me goed. Ik ben een gróót PES fan. Ik speel PES al sinds deel 3. Maar wat me altijd heeft ge-ergerd is de onrealistische snelheid. Het was altijd pingpong-voetbal. Dit is bij Fifa 08 vele malen minder. Het voelt stroperiger aan, maar het is wel realistischer.

    PES 2008 is iets trager dan PES6, maar voor m'n gevoel nóg te snel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina