1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik zal zeker niet voor fifa kiezen, dit jaar niet en volgend jaar ook niet. ook al word pes nog 50% slechter dan vind ik het nog steeds beter spelen dan fifa. maar aan de andere kant vind ik het wel jammer dat konami van pes meer arcade maakt dan een sim ik heb veel liever het laatste.
     
  2. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het ultieme voetbalspel heeft zowel iets van fifa als van pes in zich.

    70% PES
    20% Football manager (ipv masterleague)
    10% FIFA (met name grafisch)

    Dat lijkt me wel wat!!

    Bij gebrek aan dat, is het voor mij toch echt PES...
     
  3. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo gespeeld, begint een beetje arcade voetbal te lijken
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil met PES en FIFA is dat PES zich verder ontwikkelt en echte veranderingen aanbrengt, waardoor ze langzaam maar zeker FIFA verslaan op de markt. Ik denk dat vooral met dit nieuwe deel van PES de FIFA gamers moeten toegeven.

    (FIFA verandert ook hier en daar wat, maar moeten het meer hebben van de licenties en dat soort zooi, bovendien willen zij ieder jaar een nieuw deel uitbrengen terwijl PES de tijd neemt om echt een nieuw spel neer te zetten)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb het gespeeld. Grafisch een stuk van FIFA weg, al zien de gezichten van sommige spelers er wel heel mooi uit. Grasmat vind ik maar niks, hopelijk zullen er ook andere grasmatten zijn. Ik vind het nog steeds iets groots missen en dat is Sfeer, FIFA zit bomvol met sfeer bij PES dacht ik soms wel dat ik gewoon op het trainingsveld zat te voetballen. M'n laatste PES was 5 en die heb ik dood gespeeld, als ik dit nu speel kan ik niet echt verschil zien tussen toen en nu, daarmee bedoel ik dat er niet echt veel veranderd is. Even als haat ik die Arcade Geluidjes en mogen ze wel is wat grafische aanpassingen erbij doen, alleen de tijd neerzetten en een vlag van je team en dan een - ertussen en die andere vlag vind ik niet echt Next Gen Footie. Even als vind ik het wel erg Arcade dit jaar.

    Mischien dat ik PES koop dit jaar, het blijft gewoon goed. Al denk ik dat ik dit jaar maar geen footie koop, vind ze allebei tegenvallen.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Speel jij de demo's nog maar even want fifa is toch duidelijk een andere koers ingeslagen hoor.
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar er zit natuurlijk ook geen commetaar in de demo, dat is al een stukje sfeer dat je mist. en grafisch heb ik nog goede hoop dat het wel scherper word allemaal anders zou pes 6 er beter uit zien en dat lijkt me niet.
     
  8. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zal even mijn mening geven, ik vind het in 1 woord GEWELDIG het is nog beter en nu voelt het helemaal of dat je aan het voetballen bent. De meeste PES spelers maakt de graphics niet zo erg uit het gaat om de gameplay en die is in deze versie echt geweldig gemaakt. Oftwel ik moet PES gelijk hebben als die uit is:9
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Fifa heeft ook geen commentaar maar wel heerlijke spreekkoren vanaf de tribunes! Echte liedjes die je herkent. Bij PES gaat alleen het volume omhoog van het publiek als je dicht bij de goal komt.

    Scheelt dat ik áltijd eigen muziek op heb staan tijdens voetbal, dus ik hoor dat dan niet.

    /edit: Wat ik net meemaakte! 8)

    [yt]DrR3mpTD9A4[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    haha, dat is wel erg slecht ja, maar ik heb ook gehoord dat het zogenaamde "team vision" nog niet in de demo zit. dat zou kunnen betekenen dat uiteindelijk de ai nog wel iets beter word.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Van het WinningElevenBlog.com
    Dit geeft toch wel wat vertrouwen.
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Grootste onzinpost van de dag, zo vroeg op de ochtend al.

    Het is juist PES dat stilstaat sinds PES4. Sindsdien zijn er alleen nog maar kleine dingen veranderd.

    Fifa heeft een totaal nieuwe engine sinds Fifa 07 en die is nu weer enorm verbeterd.
     
  13. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we over deze discussie maar stoppen? Iedereen heeft een anderen mening daarover ... Ik vind PES gewoon goed omdat je echt voetbal speeld en niet van die voorgeprogrameerde goals enzo en nu zal jij wel weer iets zoeken wat je slecht vind aan PES en zo kan je nog lang doorgaan ...
     
  14. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    De swalbe is wel goed uitgewerkt, want als je Vieira laat vallen, krijg je altijd geel:p

    Maar het is niet dat je 4 penalty's kan krijgen in 1 wedstrijd, soms lukt het wel andere x geel en dan kijk je wel uit. Maar met Messi vlieg je erover:D
     
  15. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mogelijk om in de demo player vs player te spelen? 2e controller staat wel in beeld maar kan geen kant kiezen.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Onzin! Ik ben een groot PES fan, speel het al sinds deel 3. Maar wat me gewon zorgen baart is dat ze qua vooruitgang bijna geen resultaat boeken! PES2008 zou dé Next-Gen footie moeten worden. Nou, dat is ie absoluut niet. Qua graphics niet en qua gameplay ook niet. Fifa ziet er véél gelikter uit en speelt ook vele malen realistischer.

    PES is gewoon veel te snel en heeft té weinig veranderd t.o.v. PES6. Nu schijnt de demo absoluut niet representatief te zijn van de Final Build, dus misschien..héél misschien komt het nog goed.
     
  17. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vroeg ik me ook af, wel in beeld, maar tis me niet gelukt met zn 2en te spelen.
     
  18. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    In de fifa demo heb ik nog geen 1 keer gescoord. In de pes 2008 demo scoor op de ingestelde moeilijkheidsgraad heel gemakkelijk 5 a 6 keer per wedstrijd? En dat is realistisch? De goals vond ik alleen wat mooier. Maar voor de rest is fifa dit jaar sterk verbeterd. Voor mij geen pes dit jaar. Het voelt allemaal een beetje arcade man. Vooral die menu's e.d. Blegh kom op dit is absoluut geen next gen. Ik sluit me volledig aan bij Rivaniov Grtz Jackal
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    FIFA had ook geen commetaar en toch heeft het meer sfeer dan PES.

    Het mist gewoon iets, PES08 is niet de Next Gen Footie waar ik gehoopd op had. PES5 op de PS2 was gewoon top en kon niet wachten tot er een PES op de nieuwe consoles kwamen, PES6 op de 360 vond ik een hele grote stap terug op de 360 vergeleken met PES5 op de PS2. En nu speel ik PES08 en dat is nog steeds niet wat ik wou, PES5 is nog steeds beter. Jammer, :{

    Trouwens vind het wel leuk dat je tegenstanders ook schwalbes maken, Puyol deed dat en kreeg een penalty! Vond trouwens wel vervelend hoe de camera werkt bij de penaltys.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop dat dat bericht van rivanov waar is, want opzich speelt het best aardig de demo, maar de bal snelheid ligt veel te hoog. waardoor het spel te snel gaat. als ze gewoon alleen al de bal een stuk langzamer laten gaan is het al vele malen beter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina