Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hmmmm, net weer een paar keer de demo gespeeld (ondanks de 'zoom in' view) en ik begin hem steeds beter te vinden. Je kan gewoon veeeeeeel beter voetballen en doen wat je wilt.

    Het lijkt ook veel meer op echt voetbal, misschien dat het daarom ook 'makkelijker' lijkt omdat je gewoon veel intuitiever te werk gaat (als de knoppen eenmaal weer in je vingers zitten).

    Ik ben zelf helemaal geen dribbelaar maar zelfs ik scoorde toch een paar keer doordat ik toch een soort dribbelbewegibng maakte en me daarmee net de ruimte creerde voor een schot.

    Ook een lange pass komt nu eindelijk eens aan, en steekbal is heftig veel beter, en het schieten ... eindelijk ga je weer eens echt pegelen, iets wat ik in PES6 al heel lang had opgegeven (eigenlijk combineerde ik in PES6 altijd tot aan de zestien of op de flank en voorzetten, zie ook de vid in mijn sig bv)

    Begin er nu toch wel erg veel zin in te hebben, want die 'wide view' mis ik wel.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Er zitten idd veel mooiere grasmatten in het uiteindelijke spel. Dit is vrij basic, waardoor de spelers ook minder scherp worden. Ik denk dat het spel er met een verticaal gemaaid veld stukken beter uitziet.
     
  3. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat een verschrikkelijke camera hebben ze in de demo gebruikt. Veel te ver weg naar mijn gevoel.
    Verder snap ik de standaard buttonconfig ook niet, want de triggers zitten naar mijn idee echt totaal onlogisch verkeerd om, wat mensen die voor de eerste keer spelen kan afschrikken.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik sla ‘m voor het eerst een jaartje over, vind de demo absoluut niet veel beter dan Pro Evo 6, dus ik ga mijn 60 euro aan een andere game uitgeven, misschien zelfs wel Fifa 08, als dat Be A Pro een beetje goed is uitgewerkt.
     
  5. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel juist altiijd met deze buttenconfig, dus wat mij betreft hebben ze hier zeker goed aan gedaan. Heb ondertussen ook paar potjes gespeeld en het enige (relevante) minpuntje wat ik kan ontdekken is de balbekwaamheid van de keepers. Alsof ze geen bal klemvast kunnen pakken; ze 'kaatsen' (boksen kan je het niet noemen) alle ballen weg. Magoed, verder is het spel super!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik verander altijd metéén de buttonconfig. Sprinten op RT en Player-Change op LT!
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik ben het ook wel eens met M@cer over die buttonconfiguration.
    Wat de camera betreft had die van mij echter juist op wide gemoeten, dan had ook het spel niet zo snel aangevoeld.
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij is dit dezelfde controller layout als in 6

    Yep ik ook.
     
  9. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Vooral de linkerkant is echt totaal onlogisch. Tatics gebruik je als het goed is veel minder dan player/change en een 1-2.

    Mensen die geen ervaring hebben met het spel lopen zo echt belangrijke dingen mis, kan de trigger is veel makkelijker te bereiken dan de button.

    Wat camera betreft, ik weet niet met welke camera ik speel in PES6, maar in ieder geval niet met deze verschrikkelijke stand. Ik denk dat ik ook op Wide speel.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wide camerstandpunt is verder weg dan het camerastandpunt wat in de demo gebruikt wordt...

     
  11. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist dat je de RB en LB makkelijker kan bereiken. De bal verder voor je uit spelen als je sprint gaat naar mijn idee makkelijker met rapid fire RB dan met RT. En als je sprint met RB kan je ook makkelijker bij RT om die bal ver voor je uit te spelen (RB + diagonaal + RT) dan andersom.

    De meningen verschillen hierover dus wel.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Naja ik speel ook liever omgedraaid. Want dat is een manier die ik me heb aangeleerd met deel 5. BW op de 360. En anders is echt te verwarrend voor mij.
     
  13. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de cancel kick ongelofelijk goed uitgewerkt. In PES 6 had ik er meer nadeel dan voorbaat bij als ik het uitvoerde.
    Met welk team spelen jullie eigenlijk? Ik speel meestal met Argentinië ( ik kan er het best mee overweg). Normaal zet ik Diego Milito en Saviola samen in de spits en vervang ik Lucho Gonzalez door Messi.
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm ... ik ga PES2008 dus zeker wel kopen. Het is simpel, ik scoorde gister in de demo een prachtig doelpunt, en ik heb het gevoel dat de game probeert te doen wat ik bedenk ...

    ... dus de beroemde 2-1 van Bergkamp tegen Argentinie, zo'n soort doelpunt is misschien in PES2008 wel mogelijk, terwijl zo'n verre aankomende dieptepass in PES6 (voor mij) in ieder geval godsonmogelijk was.

    In het kort, het lijkt erop dat PES2008 gewoon nog meer het echte voetbal benaderd
     
  15. Kooshiba

    Kooshiba Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om multiplayer te spelen met de demo? Het is mij en mijn broer vooralsnog niet gelukt. Als je dan twee controllers aansluit dan zijn ze bij de settings wel zichtbaar maar je kan dan niet home of away kiezen, hij blijft altijd in het midden staan.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee dit kan niet.
     
  17. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt in demo wel iets uitzoomen (dus soort van wide spelen) met system settings en screen adj. ik heb het net voor elkaar gekregen. misschien tip voor diegenen die willen proberen

    en ja voelt veel beter dan, minder snel, meer pes6 snelheid
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Lijkt het dan ook langzamer te spelen?

    Trouwens, hebben jullie al iets gehoord over de PC-demo?
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Huh, dat heeft daar toch niets mee te maken. Ik heb zelf ook ff gekeken, maar die setting is gewoon om je beeld te centreren e.d. maar WAT je ziet (het perspectief), dat verandert niet.
     
  20. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    dat d8 ik dus ook, maar hij is toch echt uitgezoomed en nog steeds zelfde volle beeld, kan ook me tv zijn dan haha, maar iswel gelukt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina