1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn die vrije trappen nog steeds zo verschrikkelijk moeilijk? Moeilijkheidsgraad mag best hoog liggen, maar ik heb in een jaar tijd maar 2 vrije trappen gescoord in PES 6, dit terwijl ik er toch best veel op heb geoefend in de training-mode + ervaring uit vorige delen. Dit mag van mij wel ietsie makkelijker, maar ook niet té. Fifa 2003 en Fifa 2004 zijn dus een slecht voorbeeld hehe:+

    En de penalty's hebben ze nog steeds niet veranderd las ik? Wordt wel eens tijd, This is Football op de Playstation 2 kunnen ze daarin als voorbeeld gebruiken, dat was echt genieten als je een penalty kreeg*)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nou, Deco schoot tegen mij een fantastische vrije trap vol in de kruising! Dat terwijl ik in PES6 vaak genoeg een vrije trap tegen kreeg, maar ook die gingen er niet in (CPU).
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Wat ik graag wil weten is of je weer zo snel een vrije trap tegen krijgt als je al tegen een mannetje aanloopt. Dit was zo in pes5, echt dramatisch. Ik hoop namelijk niet dat ze weer die richting zijn opgegaan.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat was in PES5 misschien, maar inmiddels zijn wel al weer twee delen verder. En het antwoord is nee.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook maar iets van 3 ingeschoten in een jaar tijd waarvan 1 van richting werd veranderd door een verdediger. Dus ik ben er wel benieuwd naar hoe het vrijetrappen-systeem nu is. Nog steeds hetzelfde maar makkelijker of totaal iets anders?
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.845
    Leuk Bevonden:
    2.047
    Ik vond het vrije trappen systeem in PES 5 fantastisch. Ik heb er echt al duizenden ingeschoten intussen, waaronder een paar van 40 meter met Alex (wel stats aangepast om wat realistischer te zijn)

    Ik ben benieuwd of je nu gewoon een omhaal kunt maken. Want in de 2 jaar PES 5 heb ik echt maar zeer zeer zelden een echte overhead kick gezien, en volgens mij waren het dan nog die 'vallende' omhalen...
    Wel veel met volleys en halve omhalen enzo gescored... maar ik wil ook gewoon met een overhead kick kunnen scoren.
     
  7. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier al een penalty tegen gekregen? Jezus wat is de camera dan kut.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    @Yi-Long Ik heb er wel wat gemaakt hoor, maar dat waren vooral halve omhalen inderdaad. Van Nistelrooy heeft er nog wel een hand van om er een paar zo te nemen.
    Heb maar weinig echte omhalen gemaakt. Maar ja, die gebeuren ook haast nooit in het echt. Het zou niet meer realistisch zijn als er om de haverklap iemand een omhaal er inschiet ;)
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is echt zo Fifa 99-achtig:D Hoe vaak zie je ze nog tegenwoordig?
    Huntelaar, Diego en Torres vorige week toevallig...en vorig jaar scoorde Ronaldinho er nog knap uit. Buiten die 4 heb ik in een jaar tijd, waarin alles te hebben gevolgd zo ongeveer, zie je het zelden. Hoeft van mij dus niet perse in de game, halve omhalen mogen er wel weer in:D
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Boukhari voor Sparta afgelopen weekend (al was het meer een halve)
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja inderdaad. Laten we hopen dat je dat kan instellen in de volledige versie...
    Je kan je toch niet voorstellen dat ze bij Konami dit serieus een goede camera-instelling vinden?
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hahaha, ik heb in mijn hele PES6 tijd er 1(!) ingeschoten ... Aan vrije trappen had je dus helemaal niets en dat werd altijd een passje.

    ... maar in de Demo kreeg ik een vrije trap, en op (PES6) gevoel knalde ik die al keihard op de lat, dus is mijn idee dat vrije trappen, net als het gave schieten, een stuk makkelijker/leuker is geworden zonder dat het 'gegarandeerde' doelpunten zijn.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik heb ook al eentje gescoord uit een vrije trap en een paar op de lat geschoten. Normaal ben ik geen goede vrije trappen-nemer. Het zal dus wel makkelijker zijn...
     
  14. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat er tegenwoordig vrij veel mee een omhaal word gescoord of dat ze een omhaal proberen.. Waaronder ik nu denk aan dit weekend diego van W. Bremen die een omhaal probeert maar net overgaat. De halve finale van t EK onder 20 denk waar rigters scoort met een omhaal.. Heb int vorige deel misschien 1 omhaal gedaan die nog geen eens binnen ging. dus vind tog wel dat omhaals vaker in de game mogen voorkomen:) :)
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    In de demo heb ik al best vaak een omhal gemaakt. En 2x miste me speler de bal haha. Zag er gaaf uit
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb nog nooit een omhaal gemaakt! :+
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ohwww dan heb ik denk geluk gehad, in deze demo al 5x waarvan 2x de bal gemist. En de andere 3 mis. Maar het ziet er leuk uit
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op goed geluk op X rammen?
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa, geef meestal een straakke voorzet door 2x B te drukken. En dan druk ik meestal ook nog schuin naar achter zodat ie niet bij de keeper komt. Als ie dan achter de speler komt dan probeerd ie het soms!
     
  20. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik wou dat dit spel woensdag uit zou komen ipv Halo :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina