1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zie mijn laatste post ( #616 )
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    vraagje: Nemen ze die penalties nog steeds allemaal zoals Kaka in het filmpje? Of kunnen ze ook beheerst met hun binnenkant schieten?
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad! Online krijg je mensen die alleen maar winnen doordat ze penaltys bij elkaar "schwalben". Vind het ook een functie die ik liever niet zie.
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat dat wel mee zal vallen, in de demo krijg ik 9 van de 10 keer geel voor een schwalbe (een slecht uitgevoerde). Ik vind het wel wat toevoegen aan de gameplay, het is nu eenmaal iets wat je steeds meer ziet.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind het ziek, het hoort niet bij het voetbal; het is er ingeslopen, maar het is iets kwalijks. Wel vind ik het in een game iets hilarisch...
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat Han zegt :)
    Daarbij komen er echt wel mensen die het gaan perfectioneren! Die zullen dan 9 v/d 10 keer wel een penalty krijgen.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het hoort bij het voetbal idd, het is niet anders. Tevens kunnen we nog niet goed beoordelen of het goed uitgewerkt is. Vooralsnog lijkt het wel zo, ik heb het honderd keer geprobeerd en ik kreeg 2x een vrije trap mee. Tuurlijk zullen er gasten zijn die het gaan perfectioneren en die ga je online tegenkomen. Maar dat is met iedere game zo, er zijn er altijd die e.e.a. verpesten. Jammer dan, ik vind het vooralsnog een leuke toevoeging.
     
  8. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker tegen vrienden offline wordt het lachen, dan denk ik dat er aardig wat klappen gaan vallen
     
  9. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    15 stadions deze keer. Toch bijna het dubbele van vorig jaar.

    Is er ook al bekend welke stadions erin zitten dit jaar?
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gelukkig is het niet zoooo eenvoudig ;)
     
  11. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, ik heb ze al gezien. De Arena zit er iig weer in.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nice al die stations! :)
    Die swalbe functie is gewoon nog even afwachten wat het wordt...

    Inderdaad jammer als je straks continue genaaid word op Live omdat iemand deze functie perfectioneert!
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb Fifa 08 tog ook maar gekocht, dat houd me ff warm tot pes 2008 en het schijnt ook een goede game te zijn. dus ik voeg hem graag toe aan mijn lijstje:p
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoop wel dat in de uiteindelijke versie ze iets aan de keepers hebben gedaan want die zijn echt dramatisch in de demo, de ene na de andere stomme actie.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050

    Wellicht kun je een optie aanvinken dat schwalbes niet kunnen als je dan online speelt.

    Ik ben benieuwd naar de keepers inderdaad. Zou ongelooflijk frustrerend zijn als je steeds verliest omdat je keeper een idioot is. En Konami kennende zullen ze dat ook niet achteraf fixen met een patch ofzo :mad:

    Op pcaction.de staan trouwens de hoofden van de spelers van het engelse nationale elftal, en die van Bayern Munchen (Mark van Bommel)

    Sommigen van het engelse elftal lijken erg goed, maar sommige =(
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als die achievement van scoren van meer dan 35 yards in de demo zou zitten dan dan had ik hem al gehad.
    jezus wat een pegel van lucio heerlijk!!!!
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Wat is dat nou weer voor een 'gezeik' van die schwalbe????? Tuurlijk hoort het erin. ALLLEEEEEEN het moet goed gedaan worden (en dat is afwachten)

    Ik weet niet of jullie het weten maar de WK FINALE 1974 (Ned/Cruijff - Duitsland) ging voor ons verloren DOOR EEN SCHWALBE (toen was dat woord nog niet eens uitgevonden) ... hoe kan je dan volhouden dat een schwalbe er niet in moet zitten. PES is toch een simulatie!!!!

    Per definitie moet de schwalbe (en tijdrekken, en fokking alles) er gewoon in ... als het maar realistisch gedaan wordt is er geen vuiltje aan de lucht.
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Datzelfde toernooi speelde Nederland trouwens zijn beste wedstrijd ooit (en voor de 'mooi weer spelers' hiero ... dat was een slachtveld!)

    Nederland - Brazilie : 2 - 0

    http://www.youtube.com/watch?v=ZTs2iwMqVMg

    (Alleen 1998 Nederland-Argentinie 2-1 + Bergkamp-goal kan daaraan tippen, kwa kwaliteit op het allerhoogste niveau)
     
  20. cassie

    cassie Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina