1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Daar is een reden voor: Veel mensen vinden nu dat FIFA minstens gelijkwaardig is aan PES en ze hebben behoefte aan een vergelijking. Over PES' kwaliteiten hebben we het hier al vaak gehad en dus ook een FIFA-beoordeling, zodat er een keus kan worden gemaakt tussen PES en FIFA.

Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zwaar irritant dat de scheidsrechter al zéér snel fluit. Het lijkt wel (en volgens mij is dat ook zo) dat er al op het fluitje geblazen wordt als de bal nog niet eens over de lijn is voor bijvoorbeeld een doelpunt of corner. Ook voor overtredingen wordt er snel gefloten, voordat de spelers het gras aanraakt.

Zwaar irritant en het verpest de spanning bij een schot. Hoop dat het straks aangepast is.

3. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt volgens mij gewoon omdat in het filmpje het geluid voorloopt op het beeld, moet je maar eens op letten.

4. berenscheet

berenscheet Guest

en aan het filmpje te zien zit saven er gewoon in..aangezien bij de demo X leeg staat en er nu Save staat.

5. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik had de demo van fifa gespeeld, en daarna de demo van pes.

pes is echt sneller,..

maar fifa die lange ballen zijn daar echt iritand,
    en het is lang nog niet zo vrij spel als bij pes
    en als je kijkt bij fifa draaien ze de heletijd op de zelfde manier open.

als fifa nu de gameplay van pes had, en dan normale snelheid, dan zou het gewoon perfect zijn :)

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind de snel heid veel te hoog! ook ziet het er niet uit als echt voetbal, waar de bal rond gespeeld word!Ook grafish stelt hij erg teleur vind ik.

ik sla deze dit jaar gewoon over

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En ik word in wedstrijden gewoon meegesleurd bij PES. Fifa heeft dat niet, iig niet bij mij. Begrijp best dat mensen hem goed vinden. Ik ruil Fifa 2008 binnenkort wel voor iets anders :)

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    De full-version zal zeker trager zijn dan de demo. Dat heeft Adam van WENB al aangegeven; die heeft van de week de 99% versie gespeeld en die is veel langzamer!

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Demo is inderdaad te snel. En daarom lijkt Fifa momenteel realistischer, en meer op voetbal. Hopelijk is de snelheid in full version inderdaad minder snel.
    Ook al is de snelheid niet zo goed als in fifa, toch weet ik zeker dat ik veel plezier aan pes ga beleven :)

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja die mannetjes sprinten veel te snel. Lijkt wel fast forward!
    maar voor de rest ziet het er goed uit.

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

Appie, spelers (lichaam en gezichten) zien er bij PES veel natuurlijker en mooier uit. Alleen de stadions en het publiek zijn bij FIFA mooier. Allebij hebben ze dus hun plus en minpunten op grafisch gebied.

Zelfde geldt op gameplay gebied, al heb ik net weer een paar potjes met veel meer plezier PES 2008 gespeeld (de demo zelfs). De potjes zijn gewoon veel spannender en de bal gaat er gewoon altijd heerlijk in.... Net nog een goal achter mijn standbeen langs gescoord. Dat kan gewoon allemaal nog niet met FIFA.

FIFA is zeker flink verbeterd, vind hem ook leuk om te spelen, maar het is gewoon net ff te traag allemaal.

12. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0

ik ben het helemaal met je eens !

Hanterp : Hoe kan hij de 99 % full versie spelen ?

13. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Spelers draaien bij Fifa niet op dezelfde manier open, dat heb je helemaal zelf in de hand met je rechterstick.

Hopelijk wordt PES2008 beter dan zn voorganger, dan ga ik deze zeker kopen!
    Wat betreft de edit-functie: geen verandering van boots mogelijk dus? Wel jammer, eerder kon je altijd ( tot PES6 ) figuurtjes er op aan brengen, waardoor je ook het Nike-teken maken bijvoorbeeld.
    Nu heb je dus alleen de Adidas F50 & Adidas Predators, mocht dit verder niet te edit-ten zijn..

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Bij mensen van Konami...

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Achter het standbeen langs kan met fifa wel or :p mja ik ga pes 2008 ook kopen hoop dat ie goed word:D

16. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan inderdaad ook met FIFA achter je standbeen schieten (wedstrijd) of scoren (arena).

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goh wat is Fifa toch realistisch :+ :p

En wat ziet Ronaldinho er niet uit in Fifa...

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    die skills van fifa zijn wel vet. Alleen moet niet elke speler dat zomaar kunnen uitvoeren. Bijv Jaap Stam die al die truukjes uit de kast kan halen is niet realistisch. En volgens mij kan dat bij fifa wel, weet het niet zeker hoor.

19. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee kan niet :p en die gozer in die filmpjes is echt super goed

20. Achillias

Achillias Guest

Ik heb zo'n gevoel dat PES2008 alle critici de monden doet snoeren..

Nog 20 dagen jongens ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina