Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Oost-Europese publiek maakt juist anti Afrikaanse geluiden haha.

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Haha ja, dat is echt een sfeer van 3x niks! Dat zijn vaak mensen die gaan er heen omdat het het land Nederland vertegenwoordigd, maar die vrij weinig met voetbal hebben ( een uitzondering daargelaten )

Dan zingen ze ''hup holland'', echt TE triest voor woorden!

Zing dan: Come on Holland, come on Holland! of zo..

Die sfeer bij de wedstrijden van NL is echt zo dramatisch en droevig, laat ik daar maar verder niet over hebben..

3. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Come on Holland?? dat is pas triest, we zijn geen Engelsen... En de sfeer is altijd geweldig als ik ooit eens naar een wedstrijd ga kijken..

4. berenscheet

berenscheet Guest

Misschien ook spreekkoren zoals:

Deee scheidsss iss, ....

:9.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik neem aan dat je ook gewoon iets als Automatisch kunt instellen?!
    Dat ik bij een Engelse ploeg gewoon engels gezang krijg en bij een Nederlandse ploeg ook de nederlandse teksten zonder dat ik telkens die dingen hoef te veranderen :)

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tiepvout weisneuz.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hei waz anderz besd leuc :D

8. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    haha, nee. de sfeer is ruk bij oranje, behalve met het ek en wk, dan gaat iedereen helemaal los! want als het er echt om gaat.. staan we met zn allen in de kroeg te juichen! :cool:

9. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik, ik bedoel ook geen wedstrijden als nederland-andorra maar bijv. nederland-argentinie etc ;)

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dan nodig ik je bij deze uit, en Go Ahead Eagles vast met mij, voor een voetbalavondje in de Adelaarshorst! :cool:

Mij maakt het commentaar eigenlijk vrij weinig uit.
    Speel PES altijd met het geluid uit en mijn eigen muziek aan. :)

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind dat bandje dat een tijd lang bij het Nederlands elftal speelde wel leuk. Beetje folklore, maar wel op een leuke manier. En inderdaad, waarom 'Come on Holland' ?? Hebben we soms een minderwaardigheids complex naar onze eigen taal?

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als ze het doen, moeten ze het goed doen. Dus geen engelse vertalingen van postieve nederlandse spreekkoren. Dus "Hup Holland Hup" hoor ik graag, en anders gewoon de algemene "ruis" die in bijv. pes 6 zit.

Nederlands elftal aanmoedigen in het Engels.... zou nergens over gaan natuurlijk :9

13. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    De Teletoeters? :x

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Yep, die bedoel ik :D

15. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Zeker weten! De Adelaarshorst is altijd erg sfeervol :thumbs: En er worden zeker mooie liederen gezongen. In het Engels, maar ook in het Nederlands.

Er staat niet voor niets vaak bij een verslag ( bijvoorbeeld in de VI ) dat er altijd een fantastische ambience is in Deventer :)

En wat betreft dat ''hup holland hup'', dat klinkt toch voor geen meter! Dan vraag ik me af of sommigen hier ooit wel is bij een echte competitiewedstrijd zijn geweest ( en dan wel wat aansprekende clubs in de eredivisie of 1e divisie )

Want de sfeer bij het NL Elftal is gewoon zo, ja hoe zeg ik het, niet een voetbalsfeer! Als je alleen naar het geluid luistert dan kun je net zo goed denken dat je na een korfbalwedstrijd zit te kijken...

Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten ze er ook negatieve uitspraken bij doen, dan klopt het helemaal. "Van Basten rot op" en "SPEEL VERDOMME 4-4-2!" :+

17. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Dan heeft het er tenminste wel weer iets van weg dat ze bij een voetbalwedstrijd zitten :9

Of op een synische toon: Van Nistelrooy als back olé olé

Want hoe die kerel het elftal in elkaar zet is gewoon niet te geloven! Een rechtsbenige speler op linksbuiten, en een linksbenige speler op rechtsbuiten... ja, hoe wil je dan ooit aan goede voorzetten komen? Hoe moet Van the Man, dan ooit aan zn doelpunten komen als hij geen fatsoenlijke bal van de zijkant krijgt? En zo kan ik nog wel ff doorgaan... R. van der Vaart bijvoorbeeld......

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Kijk opzich is dat niet zo verkeerd hoor, een rechtsbenige speler op links. Althans, als je dat af en toe doet voor de verrassing. De tegenstander verwacht in dat geval niet dat de speler naar binnentrekt en eventueel een schot op doel lost. Je moet het echter niet elke wedstrijd doen, dan gaat de verrassing weg....

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind van Persie ook wel tot zn recht komen op rechtsbuiten, MAAR bij zijn club speelt hij in een twee-spitsen-systeem, net als van Nistelrooy. Daar komen ze het beste tot hun recht. Ook van der Vaart, Sneijder, de Zeeuw, Seedorf, Babel, Kuijt, Vennegoor, van Bommel etc.. in 4-4-2! Iedereen is ingespeelt in dat systeem en dan og bij Oranje voor 4-3-3 durven te spelen, hoeveel verstand heb je dan? Dat is ook het eerste wat ik aanpas in PES2008:+

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, dat de opstelling vaak zuigt is heel Nederland het wel over eens. Maarja, we hebben ook 15 miljoen bondscoaches heh ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina