1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    De PES6 demo was destijds behoorlijk lastig ... duurde tijden voordat ik eens een doelpunt maakte, laat staan een potje winnend kon afsluiten.

Ik hoor graag de eerste impressies:)

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is PES, dat is gewoon zo realistisch dat het nu eenmaal moeilijk is om te scoren! :cool:

3. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dat ook dat de demo af en toe wat hapert?

4. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gespeeld
    en het spreekt me erg aan..

ik vind het goed,... je moet echt meer tikken ( heb het op top player gespeeld )

5. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand demo nu al kunnen testen? Had graag wat feedback gekregen. :eek:

6. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit op 4%

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Alles wat er valt te zeggen vind je in de handson, dit is nl precies dezelfde demo als in Leipzig!

EN DIE WAS GEWOON VET!

8. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem goed. Op het eerste zicht vind ik dat hij er beter uitziet en dat het vooral veel soepelder speelt datn PES 6. Ik heb al enkele keren de schwalbe geprobeerd, maar het is me nog niet gelukt zo een fout af te dwingen.

Ik vind hem veel beter dan de demo van fifa 08. Na 3 wedstrijden fifa, heb ik de demo al gedeleted. Het speelt zo sloom en veel veranderingen zijn er niet. PES 2008 daarentegen speelt zo lekker:).

Het enige minpunt is dat hij bij mij enkele keren heeft gehaperd, maar ik moet zeggen hoe meer ik het speel, hoe minder ik het voor heb....

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik had op Pesonly al een eerste impressie gemaakt, maar die zal ik hier wel even kopieren:

Eerst even wat dat haperen betreft: Nergens last van! Misschien iets met je notifications die aanstaan of zo?
    Ik heb twee potjes gespeeld op regular ( hogere levels komen later wel ) en de eerste werd 0-0 en ik won de tweede met 2-0, waarvan de eerste goal ooit op PES 2008 door mij een schoonheid van een lob was :)
    We hebben al veel gehoord over de gameplay en ik moet zeggen dat het speelt als een rolls-royce :) Het is zeker NIET waar dat het spel sneller gaat dan de PES 6, eerder langzamer! Abosoluut iets langzamer.
    De snelheid zit in tussen PES 6 en PES 5 schat ik.
    Wel viel me op dat de keepers soms rare capriolen maken. Een niet eens zo goed geplaatst afstandsschot was voor de Argentijse keeper heel moeilijk onder controle te houden; hij leek zich er op te verkijken. Wel frommelde hij de bal naar de zijkant dus waar die veilig is. Mijn tweede goal met Brazilie tegen Turkije was ook een keepersfout, die de bal weliswaar keihard van dichtbij op zich zag worden gekopt, maar hij sloeg hem via de paal in eigen goal.
    Ik heb wel even geprobeerd een schwalbe te maken maar daar reageerde hij niet op, mogelijk gebruikte ik de verkeerde knoppen ( RB+RT+LT deed ik ). EDIT: Ik lees van Jeltoo nu dat dit fout is ...
    Dat was de eerste impressie.

10. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net hele tijd tegen de CPU gespeeld heb nu een vriend uitgenodigd, blijkt dat je niet tegen elkaar kan :confused: Beetje minder

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zit geen Multiplayer ondersteuning in.

12. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je je de 2e controller aandoet verschijnt ie wel in beeld, en je kan zelfs de button configuration regelen voor controller 2. Wat heb je daaraan als je controller 2 (3 en zelfs 4) toch niet kan gebruiken. |:-

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Heb er nu ook een paar potjes op top player op zitten, zal even een paar negatieve en positieve punten opnoemen:

positief:

als je tegen een andere speler aanloopt ziet dat er veel beter uit, niet dat je dan opeens still staat en dan je speler een paar seconde nodig heeft om bij te komen.

afstands schoten zijn weer beter geworden.

je hebt meer beweegvrijheid op het veld

negatief:

ik vind het er een beetje onscherp uitzien, ook als je op start drukt en je ziet de reserve bank dan is het niet al te scherp allemaal.

maar ik ga nu nog een paar potjes spelen, als ik nog meer punten tegen kom laat ik het wel weten.

14. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige bij wie het veld in PES 2008 demo er gaar uitziet? Het lijkt soms alsof er 2 textures over elkaar heen lopen ofzo..

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Vraag: Hoe lang is een demo potje???? (en welke teams?)

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Kan je wel met z'n 2-en tegen de CPU? Kan iemand dat ff voor mij checken?

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    5 min, en je kan teminste wel 2 helften spelen. je kan met brazilie, argentinie, portugal, frankrijk, turkije en spanje.

ik ben het wel eens dat het er niet super uit ziet, vooral de textures zijn twijfelachtig idd.

en persoonlijk vind ik dat het wel sneller gaat dan pes 6, maar misschien komt dat omdat de passes/schoten harder zijn. van mij had het over het algemeen wel iets langzamer gemogen. ook is het dribbelen makkelijker, waar ik in pes 6 heel af en toe het gevoel had dat de cpu wist wat ik ging doen, daar heb ik nu geen last van aangezien ik op top player toch een aantal keer tussen een paar mannetjes door ben gerent.

edit: ik snap nu ook wel wat mensen met vertragingen bedoelen, maar ik heb daar alleen soms last van tijdens herhalingen.

edit2: en ik vind de animaties ook echt goed, er gebeuren bijna nooit meer dingen die er on natuurlijk of vreemd uit zien. en ik ben ook echt blij dat het schieten weer lekker gaat. ookal hebben de keepers wel veel als je van buiten de 16 schiet je kan teminste wel weer lekker gericht en hard OP het goal schieten in plaats van erover heen.

edit3: de scheidsrechter is ook echt een object, was daarnet aan het dribbelen en toen liep ik tegen de scheids op waardoor zowel de scheids als mijn speler uit balans raakte.

edit4: de steekpasses zijn ook weer beter uitgewerkt want nu kan je ze echt goed in de loop/diepte geven in plaats van dat ze meer naar de man worden gepassed.

edit5: 1-2tjes zijn ook stuk beter uitgewerkt, zo word de pass gewoon hard ingespeeld en zie je daarna de desbetreffende speler echt een sprintje maken om goed de diepte in te lopen.

Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  18. Fox

Fox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yiiihaaa, hij is aan het downloaden... ben zeer benieuwd, zal ook mijn bevindingen hier plaatsen als ik effe geprobeerd heb...

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    net even pes 6 erin gestoken, en moet zeggen dat het me echt verbaasd dat de textures bij pes 6 een stuk beter zijn, echt een stuk scherper, hopenlijk word daar bij 2008 nog wel iets aan gedaan anders ziet 2008 er minder uit dan pes 6

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wat voor TV heb jij? HDTV?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina