5 min, en je kan teminste wel 2 helften spelen. je kan met brazilie, argentinie, portugal, frankrijk, turkije en spanje.
ik ben het wel eens dat het er niet super uit ziet, vooral de textures zijn twijfelachtig idd.
en persoonlijk vind ik dat het wel sneller gaat dan pes 6, maar misschien komt dat omdat de passes/schoten harder zijn. van mij had het over het algemeen wel iets langzamer gemogen. ook is het dribbelen makkelijker, waar ik in pes 6 heel af en toe het gevoel had dat de cpu wist wat ik ging doen, daar heb ik nu geen last van aangezien ik op top player toch een aantal keer tussen een paar mannetjes door ben gerent.
edit: ik snap nu ook wel wat mensen met vertragingen bedoelen, maar ik heb daar alleen soms last van tijdens herhalingen.
edit2: en ik vind de animaties ook echt goed, er gebeuren bijna nooit meer dingen die er on natuurlijk of vreemd uit zien. en ik ben ook echt blij dat het schieten weer lekker gaat. ookal hebben de keepers wel veel als je van buiten de 16 schiet je kan teminste wel weer lekker gericht en hard OP het goal schieten in plaats van erover heen.
edit3: de scheidsrechter is ook echt een object, was daarnet aan het dribbelen en toen liep ik tegen de scheids op waardoor zowel de scheids als mijn speler uit balans raakte.
edit4: de steekpasses zijn ook weer beter uitgewerkt want nu kan je ze echt goed in de loop/diepte geven in plaats van dat ze meer naar de man worden gepassed.
edit5: 1-2tjes zijn ook stuk beter uitgewerkt, zo word de pass gewoon hard ingespeeld en zie je daarna de desbetreffende speler echt een sprintje maken om goed de diepte in te lopen.
Laatst bewerkt: 21 sep 2007