1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bij dat soort filmpjes inderdaad wel ja ;) Maar tijdens het spelen zelf is het publiek wel lelijk, als je ze al ziet natuurlijk!
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Jaja, je bent net bezig met een pracht aanval, zie je in het publiek een mooie chick zitten ... ehhh, weg concentratie:)
     
  3. Fox

    Fox Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even 2 matchkes gespeeld

    Het ziet er allemaal zoveel beter uit als de vorige pes, het menu en de schermen alleen zijn al een pak leuker om in te vertoeven. En eindelijk ook wat verschillende muziekjes, en niet altijd datzelfde deuntje :)

    Het spel zelf, speelt veel lekkerder dan de vorige versie. Heb nog niet veel kunnen uit proberen, maar alles ging zo vlot, het schieten op doel is nu echt een plezier. De mannetjes lopen alleen wel een beetje raar vind ik.

    Heb eergisteren ook even de demo van fifa geprobeerd, ook 2 games gespeeld, en vor mij is al meteen duidelijk dat het ook dit jaar PES zal zijn dat in mijn rek zal liggen, het voelt veel beter aan in die eerste 2 wedstrijdjes alleen al, wat zal dat geven als je het helemaal onder de knie krijgt!!

    Aftellen naar 25 oktober!
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Menu's zien er weer gelikter uit. Je kan uit een redelijk aantal teams kiezen om in de demo mee te spelen. Toen ik begon te spelen vond ik het veld niet mooi. De besturing voelde stroef aan. Maar gelukkig kun je nu beter passen zowel over de grond als steekpasses door de lucht. Alleen jammer dat dieptepasses nu te vaak ACHTER de man wordt gelegd of dat de ontvanger als een idioot over de bal heen stapt terwijl hij juist moet knallen :confused:

    Sommige spellers hebben zo'n versnelling dat ze in no time het halve veld zijn overgestoken. Dat is dan weer minder. Spelers zijn iets moeilijker af te stoppen. De balans tussen verdedigers en aanvallers lijkt ook beter te zijn nu. Het is niet meer er voor kruipen en wegrennen met de bal zoals bij 6. Mooie is dat je in een beweging opeens een andere kant op kan. Bij 6 rende je naar de bal, maar de speler bleef maar rennen en ging de bal vaak onnodig over de lijn. Dat is nu minder dus beter. De keepers zijn nu ook alerter op de bal, alhoewel ik ze bij 1 afstand schot een beetje traag zag reageren, maar kan onder het mom van geblokkeerd zichtsveld door de verdediging. Andere keer was een panna bij de keeper en zag je de bal rustig over de lijn rollen.

    Bal beheersing van de spelers is beter. Heb wat mooie 1touch passes gedaan waarbij Tevez van afstand keihard in knalde. Acties van C. Ronaldo zijn ook makkelijk te doen. Je doet de schaar en halverwege de animatie zeg je welke kant hij op moet en doet dan achter zijn standbeen langs. Ben zo een paar keer het 16 in gesneden en gescoord.

    De spelers zien er ook niet uit. Ze lijken wel strak te staan van de anabole steroiden man alsof er brede krachttrainers over het veld jakkeren ipv atleten. Bij Tevez en Messi is het helemaal erg omdat ze ook nog eens klein van postuur zijn waardoor het nog meer op valt. Sommige gezichten zijn wel goed gedaan. Maar de rest is bagger en irriteer me er aan. Het is niet eens een lichtelijk storen, maar irriteren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2007
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik leesde het juist.ga ik is proberen
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    terwijl ik speel heb ik er niet naar gekeken.Maar het belangrijkste is als er gescoord wordt enzo.
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    schwalbe kan je maken door: lt + lb + rt, staat ook gewoon bij command list onderaan hoe je het moet doen, maar ik had me controls verandert zodat rt sprinten is, dus misschien moet je in plaats van rt rb indrukken om een schalbe te maken.
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    leesde? of las? :b:
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    alle twee_O__O_
     
  10. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nog wat trukjes geprobeert bijvoorbeeld aka en de nieuwere trukjes.
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb die van C. Ronaldo gedaan. is makkelijk om te doen. Gewoon de schaar beweging en halverwege de animatie een richting aangeven waar je heen wilt.
     
  12. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh okey maar in een trailer van pes 2008 zag ik er best wel veel ( trukjes )
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nog een min puntje vind ik trouwens dat je bij de replay niet 360 graden kan draaien met de camera, je kan alleen in en uit zoomen.

    edit: zijn er nieuwe truukjes dan sinds pes 6? want ik heb er wel aantal gedaan die ik in pes 6 ook al had zoals de matthews feint, maar de enige die half nieuw is is dat je bij de dragback hem meteen weer naar voren kan spelen waardoor ik al een paar keer mooi door de benen van tegenstander heb gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  14. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Kwestie van even op Y drukken...



    Enne... de schwalbe zit in de demo, Hakan Sukur deed hem net TEGEN mij, hij kreeg geel...
     
  15. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Jows ik vond de demo in Leipzig er beter uit zien. wat vind jij?
     
  16. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt helemaal blij van de demo, egt leuk":) dit brengt me weer aan het twijfelen. maar hoe doe je shirtje trekken
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben hem nu ook aan het downloaden. ben wel weer toe aan een goede game nadat ik de FIFA 08 demo heb gedaan:p
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Die afstandschoten zijn weer terug... HEERLIJK! Schreeuwde het uit dat je EINDELIJK weer een goed schot kan plaatsen vanuit de 2e lijn..

    Bijvoorbeeld als de bal terugkomt van een cornerbal, kan je hem mooi uit de stuit, met de wreef, op goal schieten! ECHT VET :D
     
  19. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm net portugal-brazil op top player.

    Stond 1-0 achter, laatste minuut een afstandschot van paolo Feirreira (had ik er net ingezet) GOOOOOAAAAALL!!!!!

    Heerlijk gevoel!
     
  20. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mischien hoe je shirtje trekt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina