Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OMG! Hij maakt het steeds bonter.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen dat hij het ook waarmaakt, wat ik betwijfel.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij belooft al 3 jaar dingen. Ze kunnen nogeens geen 2vs2 (online) implementeren! 8)

4. cassie

cassie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oehw op die blog van PES 2008 staan de playerstats van de Primera Division. Die Henry hebben ze echt verschrikkelijk goed gemaakt. Die gast heeft 96 bij attack. Van Nistelrooij heeft trouwens ook 96 bij attack maar is op andere punten minder dan Henry.

Sneijder hadden ze trouwens wel wat beter mogen maken. Ik denk dat Barcelona het beste team heeft. Met Thuram en Puyol als centrale verdedigers en Eto'o en Henry als spitsen, die lui hebben echt goede stats.

5. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd de stats van henry en van nistelrooy vallen zeker niet tegen nee...

hier... de afbeeldingen (stats) waar cassie op doelt O-)

6. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat echt nergens meer over, ik vind die stats sowiezo niet kloppen. Zoveel moeite is het toch niet, om de stats een beetje kloppend te maken ? Het gaat natuurlijk om de stats van de 'echte' toppers, om voetballers van Exselsior geeft niemand iets. Als je 1 seizoen lang de prestaties bekijkt van alle toppers, kom je al snel tot de conclusie dat de stats van 'n Ronaldinho, Eto'o, Henry en Adriano al weer veel te hoog zijn, en dat terwijl spelers die een goed seizoen hebben gespeelt zoals Agger, Alves etc. nou ook niet echt stats hebben om over naar huis te schrijven. Is het nou echt zo moeilijk ?

7. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien kijken se alleen naar de namen

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    adriano speelt niet eens bij inter dus waarom heeft hij zulke hoge stats? bij pes 6 was hij ook veel te goed.

9. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan dat ook niet helemaal begrijpen, er was zoveel kritiek op het feit dat sommige stats veel meer onvloed hadden op het niveau van een speler (als een speler bijvoorbeeld veel body balance heeft is ie al bijna niet meer van de bal te krijgen) en alsnog doen ze er niets aan. Op zulk soort moment lijkt het echt alsof Konami langs hun consumenten heenleeft.

Iets anders, is het mogelijk om foto's vanaf je USB-stick op je 360 op te slaan ? Want als dat zo zou zijn, dan kan je ze natuurlijk ook gebruiken voor PES, en dan heb je helemaal geen option files meer nodig.

10. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het valt allemaal wel mee hoor die stats van adriano... zeker vergeleken met het vorige deel!!! deze stats zijn meer de stats van een "goede" spits ipv een "top" spits..... het enige dat overdreven is is zijn body balance, deze is wel extreem

hier de stats van adriano.....

11. victorvs

victorvs Guest

Heb er echt zin in lekker met feyenoord over Xbox live

12. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo feyenoord:lol: pak dan psv O-)

13. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NOG MAAR 6 DAAGIES.

14. victorvs

victorvs Guest

Hoezo feyenoord...Roy Makaay en gio !!!!!!!!

Het lied van Feyenoord...:9

15. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja en vooral sneijder, die is nu ook wel bekend toch ?..
    mogen ze dan ook beter maken,

met ajax online :D

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Leren lezen makker. Seabass heeft uitgelegd waarom dit zo is!

In KOrt, ze gaan pas 2vs2 doen als het echt goed werkt (oftwel hij ziet niets in een brakke 5vs5)

Beetje hetzelfde als waarom en gee coop in Bioshock zit, die dev wil ook alleen maar het goed doen of helemaal niet

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Doe even normaal aub... :{

Ontopic weer.

18. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik een bullshit reden, 'als het echt goed werkt.' Waarom implementeren ze het wel altijd dan in single play? Met zijn tweeen tegen de CPU of offline 2 vs 2. Snap niet echt waar het aan zou moeten liggen. Bij FIFA kan het ook prima zonder enige lag, dus dat excuus mag ook niet gebruikt worden.

Gewoon fokkin luiheid van Konami, de laatste jaren komen ze in mijn ogen met veels te weinig vernieuwing. Maar ja toch zal ik het spel ook dit jaar halen, bij gebrek aan beter zeg maar. Maar ik ben echt niet tevreden met het werk dat Konami de laatste tijd levert en hier spreekt iemand die de serie al vanaf het begin volgt inc. de japanse delen. (zelfs SNES speelde ik ISS en geen FIFA, vervolgens psx, ps2 etc.)

19. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg weer zin in feyenoord - Ajax :thumbs: :emo:

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Er is maar een gepaste manier om dit aan Konami duidelijk te maken ... NIET KOPEN PES2008 ... jou keuze.

Hmmm, als ik dev was en iemand zou mij uitmaken voor lui, dan zou ik hem de game niet eens willen verkopen.

Waarom solliciteer je niet ff bij Konami. Een gast die het ff voor ze regelt, ach daar leggen ze zo 100k per jaar voor neer hoor:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina