Icedwight, reageer ik op alle posts die jij plaatst? Ik ben nu eenmaal een liefhebber van voetbalspellen en in het bijzonder van PES (vroeger van FIFA). Ik geef FIFA 08 alle lof, maar ik heb gewoon nog kritiek. Als je daar niet tegenkunt, of als dit je ergert, wat zoek je dan in hemelsnaam op een forum?
Op een forum kun je meningen verwachten die niet stroken met die van jou. Of meningen die je kinderachtig vindt. Ik zeg niets verkeerd, ik zeg dat de gezichten in PES gemiddeld beter lijken dan bij FIFA. Is dat onzin dan? Ik zeg dat de stadions in FIFA vele malen mooier zijn dan in PES. Geef ik daarom een sneer naar PES toe?
Komop zeg.....
Gisteren was ik overigens in Parijs voor FIFA Street 3 en daar sprak ik een reviewer van een andere site en die heeft PES al een tijdje gespeeld. Vandaag post hij een review. Hij merkt zo nu en dan wat van Teamvision. Als hij regelmatig opkomt via de flank, merkt hij dat de verdediger op den duur rugdekking krijgt van een medespeler (dat soort dingen). Hij had daarentegen niet zoiets van, mmzzz... Het is echt heel anders. Het was wel moeilijker geworden daarentegen.
Het spel was wel een 9 waard zij hij, vanwege de subtiele verbeteringen en toegevoegde animaties. Het enige waar hij niet over te spreken was dat C. Ronaldo volgens hem toch weer te goed was (vooral schotkracht e.d.). Bovendien vond hij de veld- en stadiongraphics toch weer vrij matig en veel minder strak dan bij FIFA. Het wordt weer een spel dat je het komende jaar weer vaak zult spelen.
Sssssttt... mag je niet zeggen
Laatst bewerkt: 18 okt 2007