1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Icedwight, reageer ik op alle posts die jij plaatst? Ik ben nu eenmaal een liefhebber van voetbalspellen en in het bijzonder van PES (vroeger van FIFA). Ik geef FIFA 08 alle lof, maar ik heb gewoon nog kritiek. Als je daar niet tegenkunt, of als dit je ergert, wat zoek je dan in hemelsnaam op een forum?

Op een forum kun je meningen verwachten die niet stroken met die van jou. Of meningen die je kinderachtig vindt. Ik zeg niets verkeerd, ik zeg dat de gezichten in PES gemiddeld beter lijken dan bij FIFA. Is dat onzin dan? Ik zeg dat de stadions in FIFA vele malen mooier zijn dan in PES. Geef ik daarom een sneer naar PES toe?

Komop zeg.....

Gisteren was ik overigens in Parijs voor FIFA Street 3 en daar sprak ik een reviewer van een andere site en die heeft PES al een tijdje gespeeld. Vandaag post hij een review. Hij merkt zo nu en dan wat van Teamvision. Als hij regelmatig opkomt via de flank, merkt hij dat de verdediger op den duur rugdekking krijgt van een medespeler (dat soort dingen). Hij had daarentegen niet zoiets van, mmzzz... Het is echt heel anders. Het was wel moeilijker geworden daarentegen.

Het spel was wel een 9 waard zij hij, vanwege de subtiele verbeteringen en toegevoegde animaties. Het enige waar hij niet over te spreken was dat C. Ronaldo volgens hem toch weer te goed was (vooral schotkracht e.d.). Bovendien vond hij de veld- en stadiongraphics toch weer vrij matig en veel minder strak dan bij FIFA. Het wordt weer een spel dat je het komende jaar weer vaak zult spelen.

Sssssttt... mag je niet zeggen ;)

Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  2. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    excuses

3. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Jows

Icedwight, reageer ik op alle posts die jij plaatst? Ik ben nu eenmaal een liefhebber van voetbalspellen en in het bijzonder van PES (vroeger van FIFA). Ik geef FIFA 08 alle lof, maar ik heb gewoon nog kritiek. Als je daar niet tegenkunt, of als dit je ergert, wat zoek je dan in hemelsnaam op een forum?

Op een forum kun je meningen verwachten die niet stroken met die van jou. Of meningen die je kinderachtig vindt. Ik zeg niets verkeerd, ik zeg dat de gezichten in PES gemiddeld beter lijken dan bij FIFA. Is dat onzin dan? Ik zeg dat de stadions in FIFA vele malen mooier zijn dan in PES. Geef ik daarom een sneer naar PES toe?

Komop zeg.....

Dat weet ik dat dat kan, en daar is niets mis mee, anders ben ik alleen maar bezig hiero om op iedere post commentaar te geven.
    maar voor iemand die een review heeft geschreven die er eigelijk boven hoort te staan vind ik het nogmaals beetje kinderlijk.
    Dat je kritiek geeft prima maar een reactie geeft nadat iemand zegt dat de PES hoofden er niet uit zien en dan zeggen die van fifa zien er helemaal niet uit is beetje kinderlijk.
    Nogmaals dat je het vind is niet erg maar de manier waarop.
    Het idee van een reviewer is dat hij objectief zijn toch? je verhaal komt ook gewoon objectief over, maar als je dat soort uitspraken doet, dan heb ik daar vraagtekens bij en bij XBW

Met je voorbeeld over de PES stadions, als iemand in Fifa topic begint te zeuren met een zelfde soort situatie als waar we ons nu in bevinden dan ga ik daar ook mee in discussie.
    iemand die fifa dom vind of niets aan hier in het PES topic daar geef ik geen aandacht aan, behalve als het iemand betreft die een review over Fifa heeft geschreven.
    dan ga ik daar graag mee in discussie.

4. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Hier en daar was er kritiek op de gezichten van PES (die lijkt wel en die lijkt niet). Vandaar dat ik zei dat we blij mogen zijn dat de gezichten gemiddeld iig beter lijken dan die van FIFA. Dat is helemaal niet als sneer bedoeld, dat is meer om te zeggen: komop, andere discussie.

En voor de laatste keer dus, ik vind FIFA helemaal niet dom of stom. Ik vind FIFA zelfs een goede game. Maar elk spel heeft zijn minpunten. PES dus ook..... En ook die minpunten plaats ik >> Objectiviteit. Ik heb FIFA gespeeld en niet alleen de demo.

Er zijn een aantal andere mensen die kritiek hebben op mijn FIFA 08 review omdat ze het niet eens zijn met de minpunten die ik heb aangegeven. Vervolgens blijkt dat ze de definitieve versie nog niet eens hebben. Daar kun je m.i. beter op reageren...

Ik snap dat het wat meer opvalt als ik kritiek geef op FIFA dan wanneer ik kritiek geef op PES. Dat ben ik met je eens, maar geloof me. Ik heb ook zat kritiek op PES. Het is jammer dat de review van PES dit jaar niet van mijn hand zal komen.

5. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb ik het verkeerd gelezen.

edit: heb ook niet gezegd dat je dat vind dat je het stom of dom vind.

6. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Zo vatte ik het op, maar dat boeit ook niet. Kan wel wat hebben hoor ;)

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Offtopic: Ga je daarvan nog een preview schrijven?
    Ontopic: Ikzelf heb Fifa 08, vind het lekker spelen, spannende matches online maar soms is de A.I. wel erg slecht. Dan geef ik een voorzet, en druk ik op B om hem erin te koppen, maar dan doet hij niets. Dus de bal gaat aan zijn neus voorbij. Maar verder vind ik dat Fifa 08, PES 2008 op het gebied van spelmodi het zeker wint. Maar daarintegen is de gameplay van PES 2008 realistischer. Het heeft helaas niet al die tricks die Fifa 08 wel heeft.

Ik ga PES 2008 toch wel een keer kopen, en hopen dat die ook gewoon goed maakt wat hij goed moet maken. Ik kan nu al niet wachten op de nieuwe Pro en Fifa. ;)

8. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik ga er natuurlijk niet voor Jan met de korte achternaam heen......

9. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Na nu heel vaak de demo van PES 2008 gespeeld te hebben, kan ik nu wel zeggen dat hij me zwaar tegenvalt. Waarom? Het tempo is veel te veel omhoog gegooid. Het lijkt wel alsof de spelers peper in hun reet hebben zo snel rennen ze.

Ik heb altijd PES gekocht en zag helemaal niets in FIFA. Echter, dit jaar heb ik eens de gok gewaagd en ik moet zeggen dat n.a.v. de demo ik de juiste keus heb gemaakt. Ik ben zo verbaasd dat PES zo enorm veranderd is in gameplay (naar mijn idee). Het heft gewoon geen realistische factor meer, terwijl dat vroeger DE rede was om PES te spelen. Natuurlijk zal ook deze PES wel lekker wegspelen, maar ik hoop dat de demo geen realistisch beeld geeft van het uiteindelijke spel.

Ik ga nog geen definitief oordeel geven over PES voordat ik het uiteindelijke spel heb gespeeld, dat is niet fair vind ik, maar tot nu toe vind ik het gewoon een beetje een rare move van Konami. Tel daarbij op dat die Seabass steeds zegt dat deze PES niet het verwachte resultaat is, maar dat de nieuwe toevoegingen al uitgewerkt klaarliggen voor het volgende deel. Hmmm, beetje vreemd, is dit niet al het tweede deel op de next/gen consoles....

Naar mijn idee is Konami veel te lui geweest, omdat ze zich superieur voelde t.o.v. FIFA. Maar FIFA kwam opeens met een goede titel en dit hadden ze niet bij konami verwacht. Helemaal niet de positievere reviews. Tel daarbij op dt PES dit jaar, voor wat ik lees, meer van hetzelfde en minder van het verwachte is en je snapt mijn kritiek en de reactie van Seabass.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    op www.winningelevenblog.com
    staat een review van een site en die geven een cijfer van 70% en ze gebruiken de worden shameful.

Maar ik koop hem toch!!!!

11. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Tja en andere sites en bladen geven het minimaal een 8 of 9. De gamesnelheid is trager geworden. Meer a la FIFA (nog wel iets sneller). De demo is in zoverre dus niet echt een goed vergelijkingsmiddel, net zoals de FIFA 08 demo geen eer doet aan de volledige versie van het spel.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zoals Arjan al aangaf, ga ontopic. Dank u. Ruzies of gedrag dat je niet aanstaat regel je maar via MSN of een PM. Hier praten we over Pro Evolution Soccer 2008.

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Wanneer komt i uit? Morgen over morgen ? maandag?

14. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Player stats van Landenteams:

Klik!

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

nederlands elftal ziet er goed uit

16. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ze beoordelen de game misschien wel slechter dan die is, maar mij lijkt FIFA 08 ook uiteindelijk een beter spel.

17. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah jij hebt PES 2008 al? gelukzak ;)

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik blijf fifa kut vinden spelen, dit word gewoon het het voetbalspel voor dit jaar voor mij. Kan een 70 niks aan veranderen. Misschien als iedereen slechte revieuws schrijft dat ze volgend jaar wel echt wat gaan veranderen!

19. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat ook nog zoiets als een demo...
    En ik weet dat er weinig modes/licenties etc. in PES zitten.

20. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik respecteer iedereen
    maar kakkerlakken niet , die doen altijd maar stoer, en het laatste moment ook erg vaak.

maar ontopic :
    nog maar 6 dagen :D

kan niet wachten :D
    als iemand hem eerder heeft,en heeft gespeeld . natuurlijk wel een verslag he :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina