1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Was de demo van fifa 08 dan ook representatief voor het ganze spel?

    De spelmodi van fifa zijn nu ook niet zo bijzonder. De managermode is nog helemaal hetzelfde als in fifa 06 (zelfs de interviews...). De Be a pro mode is wel erg schriel ( een vriendschappelijke wedstrijd of soms in uitdagingen). De camerastandpunt die men in deze mode gebruikt, is irritant. Het beoordelingssysteem vind ik ook niet super. En de uitdagingenmode is helemaal niet realistisch. bv: een balbezitpercentage van minimaal 90 % en dan nog de wedstrijd winnen...
    Licenties spelen bij mij geen (grote) rol. Bij PES 2008 kan je toch editten, mocht je het nodig vinden.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar ik vind licenties online wel belangrijk, en dat kun je met de Edit mode niet wijzigen! :)
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo , alle troep is weer opgeruimd.....

    stand is 10 posts of zo verwijderd en 1 OW.....

    iedereen graag weer ontopic over de voetbal game , geschillen over echte club vechten jullie maar uit bij het stadion , niet hier.

    Back Ontopic!
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Een 70% score doet niets aan het feit af dat ik PES weer grijs ga spelen. Deel 6 speel ik nog steeds en PES2008 zal ik ongetwijfeld ook tot aan het volgende deel spelen. Heb er zin in, nog maar een week!
     
  5. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Heb hem al over 5 dagen.. Bij sommige winkels verkopen ze hem iets eerder dan de release datum.
     
  6. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    vanwaar heb je hem dan?
     
  7. Sensi 82

    Sensi 82 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al enige idee hoe Konami de features 'shirtje trekken' en 'schwalbe geimplementeerd heeft? Ben benieuwd of dat online ook mogelijk zal zijn. Heb alleen niet zo zin om straks eventueel een spannende pot door een duikeling en strafschop te verliezen....
    Valt nog maar te bezien of dit gaat werken want de boys van Konami hebben de laatste jaren al vaker mislukte experimenten op hun paradepaardje los gelaten.
     
  8. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Manager mode is veel beter dan Master League. Be A Pro vind ik een een geweldige toevoeging, en binnenkort komt er gratis een update dat je online 5vs5 kunt spelen! Camera vind ik juist prachtig, dat soort GOW effect als je dichter bij het doel komt, alleen vind ik het wel onoverzichtelijk als de bal richting eigen doel gaat. Beoordelingssysteem vind ik prima, ik vond het in FIFA 07 altijd kloppen. En Challenge mode ben ik met je eens, soms zitten er absurde challenges tussen. Maar alsnog kun je je daar ook mee vermaken.;)
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het zal ook online kunnen; dat heeft Seabass in een van de interviews verteld.
     
  10. omgpwnsorze

    omgpwnsorze Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    schwalbes zijn fokking moeilijk dus don't worry be happy
     
  11. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij hadden ze het eruit mogen laten, en die kostbare tijd die ze er voor nodig hadden, in iets beters steken. Zoals het merkbaar vernieuwen van het spel.
     
  12. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ditto.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wacht even op het volledige spel... Ik wil dat swalbe systeem wel een kans geven :) !
    Het lijkt mij toch een toegevoegde waarde straks in het spel...
     
  14. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is dan ok dat de manager mode hetzelfde is dan 2 jaar terug?
    Wow 5vs5 online. Niet iedereen speelt online. Wat de camera betreft. Als je versnelt neemt de speler bijna het ganze beeld in beslag en zie je de bal niet meer. Verder geven pijlen aan waar een medespeler of tegenstander loopt, maar je ziet niet hoe diep ze staan. Staan ze net naast je, achter je of voor je.... Wat de beoordelingssysteem betreft, het houdt geen rekening met wat je medespelers doen. Geeft een teammaat een slechte pass in je richting en verlies je daardoor de bal==> krijg je een slechte beoordeling. Geef je een goede pass, maar is je teammaat te lui of te dom om door te lopen==> krijg je een negatieve beoordeling. Soms krijg je bij een goed schot (bv op de kruising) geen positieve beoordeling. En om af te sluiten nog een voorbeeld omtrent de beoordeling qua plaats. Als ik Van Nistelrooy speel dan zou ik, volgens de beoordeling, achter Raul moeten spelen, terwijl dat volgens de opstelling niet het geval is... Be a pro mode is een goed initiatief, maar het moet goed afgewerkt zijn, niet zo half en half...

    Maar bon, we zitten in het PES-topic. Ik heb daarnet PES 6 nog eens gespeeld (na een paar weken fifa 08). Het ging plots wel heel snel (in vergelijking met fifa).
     
  15. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet meer wachtennn !! :p
     
  16. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe als ik nu die reviews lees van vandaag en gister dan word ik ech gek, dan zegge ze op het veld is de 2008 verbeterd maar buiten het veld dan niet, pffffffffff het is tog een voetbal-game ofniet??? dusss ik vind de game modes die pro heeft voldoende en ja de graphics daar kijk ik na 2 keer spelen al niet meer na dus als uiteindelijk het voetbal beter is geworden dan geef ut sowieso geen 7 of schandelijk, want het draait tog om het voetbal!!!
     
  17. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    9,2 door andere site
     
  18. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
  19. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat een oppervlakkige review zeg op gamez.nl
    Dat figuur ook die in het parkje en op het brugje erover staat te vertellen.
    Maar in ieder geval wel mooi dat ie er zo positief over is, "footie van het jaar" volgens hem.
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik snap de redenatie niet van 'Meer game modes is hoger cijfer'??? (Fifa heeft meer game modes ... wtf)

    Meer game modes kan me geen ruk schelen. Wat IK nou een leuke toevoeging zou vinden is bv een '30 minuten online mogelijkheid' ... kijk, dan praten we voetbal, dan gaan kaarten spelen en dan laat je het wel uit je hoofd om een schwalbe te maken (of 2:). Maar ik heb nog niet kunnen ontdekken of 30 minuten online mogelijk is. Wel heb ik volkomen nutteloze info gehad over 9 soorten schoenen en dergelijke. ... Het is een VOETBAL game, geen beauty contest:)

    Ik weet zeker dat de meeste reviewers een 30 minuten online optie niet eens zouden zien/vermelden, terwijl dat voor mij een heel belangrijke toevoeging zou zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina