1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    PES 2008 is volgens Europees kampioen Rob Mclean echt wel stukken sneller dan pes 6 (dus niet een 'beetje' sneller zoals sommigen hier ons willen doen geloven). Hij vindt het een tof spel, maar is wel een beetje bezorgd dat het niet de arcade kant op gaat... zoals ik al vreesde afgaande op de beelden op het internet de laatste maand.

    "I have probably played PES 2008 enough to make a judgement now. This is the first PES i have immediately been able to pick up and do what i want with. It is very different from what i am used to, very fast with dynamic end to end attacking. I have reservations over whether the blinding speed will be a good thing or a bad thing but after some time playing the game, you learn the ins and outs of it and it is the PES you know and love.

    The shooting is superb, the goalkeepers are realistic and it is much easier to build attacks quickly from the back. This will definitely appeal to the casual gamer and hopefully with time, it will seem the perfect football game. It seems great just now but the sheer speed of the game is making me worried it could turn out to be a bit too arcadey. However, don't think i am being negative. PES6 was marred with some bad flaws and this game is a huge step up from PES6 and the latest Fifa. If you are a football fan, like i am, it is essential to own this game."
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik denk dat de snelheid tov. de demo gewoon hetzelfde is. Vond de demo wel erg snel spelen. Jammer, maar helaas. Toch raar om te zien hoeveel invloed de snelheid heeft, op het gevoel van realisme :eek:
     
  3. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb bij pes 6 al dat ping pong gevoel. Krijg al rillingen als ik zie hoe die poppetjes over het scherm racen en makkelijk van het eigen helft naar de 16 van de tegenstander dribbelt (toch HET bezwaar van pes spelers tov fifa in vroegere tijden).
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vind dat je gelijk hebt :) De balsnlheid in de demo vond ik goed. Goed de mogelijkheid om lekker strak en hard te passen. Maar de snelheid van de spelers zelf was echt veel te hoog.
    Desondanks zal ik hem wel grijs spelen. Als de aanvallers maar goed te verdedigen zijn.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Snel hè? Dat dácht je maar ;)
    Ik heb vanaf het eerste moment al geroepen dat RobMcLean een beta had, omdat hij er eentje kreeg zonder doosje en zonder manual. Alleen een DVD in een plastic hoesje met een handtekening van Seabass erop.

    En wat blijkt? In Griekenland schijnt PES 2008 al door sommige zaken verkocht zijn en twee van die gasten die 'm hebben zitten op Evo-Web.
    Aan eentje, Polakis, vroeg ik naar de snelheid en wat zei hij? De game speelt SLOW!!.
    Lees hier maar:
    ( post#17105)
    http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?p=1137626#post1137626
     
  6. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Achja, we zullen zien :) Weet nog wel dat de graphics van Forza 2 veel beter waren dan die in de demo. Bleek dat er ook geen enkel verschil inzat. Nouja.. ik koop hem toch wel, en speel hem tot ik erbij neerval :9
     
  8. Achillias

    Achillias Guest

    OMG OMG, grote kans dus dat ik hem maandag al kan spelen :)
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, dat denk ik niet; ze houden zich hier in Nederland meer aan de regeltjes dan in Griekenland ;)
     
  10. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop eigenlijk toch dat die pas donderdag te verkrijgen is.. heb aankomende week toetsweek:+ en voor vrijdag hoef ik nix te leren.. dus dat zou wat beter uitkomenO-)
     
  11. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou goed zijn als ik hem dinsdag heb..

    heb toch vakantie :D

    ik ben benieuwt hoe het speeld
    de demo vind ik ook snel..
     
  12. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    en ons om jou langer te laten w88 :p, ben idd benieuwd naar snelheid, die gasten op evo web zijn meestal wel goed in in beeld brengen van hoe het speelt etc.
     
  13. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed nieuws. Als dit klopt.
     
  14. Achillias

    Achillias Guest

    Check dit jongens ;)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. Drogba

    Drogba Guest

    Dat is de spaanse versie voor degene die dat niet weten. Vreemd dat ze dan geen Raúl of zo erop zetten ipv Buffon en Ronaldo
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    Dit betekent dus dat het spel in Nederland inmiddels zou moeten zijn, ergens in warenhuizen of opslagruimtes van grote winkelketen.

    Morgen ga ik dus de stad in om een poging te wagen.

    Succes allen met het smeken ;)
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt dan heb je hem nog pas woensdag of donderdag.het beste is winkels afgaan.ik hoop op woensdag of vroeger
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dinsdag zeker\o/

    nog ff paar daagjes wachten moet lukken :)
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Eindelijk is het dan bijna zover... :) Dit weekend nog lekker Socializen op stap, en volgende week op vakantie lekker PES spelen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina