1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat komt met name dus door het veld. Erg slechte keus van Konami. Ook het feit dat je niet 1vs1 in de demo kunt spelen is matig.

    Als je de HD video met gameplay ziet (met normaal veld) dan ziet het er meteen veel beter uit.
     
  2. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, die moet ik dan maar es bekijken, maar ik ben dus niet de enige die het een kutveld vind. Niet 1vs1 kunnen spelen is idd ook slecht van Konami, hopen dat het met de uiteindelijke versie wel kan:p
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Niet 1vs1 kunnen spelen is idd ook slecht van Konami, hopen dat het met de uiteindelijke versie wel kan""

    Wat denk je nou zelf.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, anders zou bijna niemand het spel meer kopen.

    Ik hoor veel mensen klagen over de demo, maar voor de demo's was ik van plan om Fifa 08 te kopen. Maar ik vond de demo van PES 2008 veel leuker dan Fifa 08. Maar ik wacht wel even met het kopen van het spel. Zo'n spel als dit koop ik alleen om online te spelen. Vorig jaar toen PES 6 uitkwam, waren er veel problemen met het online gamen. Zodra ik lees dat het online prima loopt, dan zal ik vroeg of laat dit spel in huis halen. Wel hopelijk met Engels commentaar, want wat EA heeft gedaan is werkelijk onbegrijpelijk
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind de Demo ook gewoon heerlijk spelen :)
    Zelf ben ik echt een fanatieke Pro Evolution Soccer speler, maar heb ik de Demo van Fifa '08 een eerlijke kans gegeven.

    Toch blijf ik erbij dat ik PES 2008 demo prettiger vind spelen dan de Demo van Fifa '08 !
    Als ik dan lees dat deze demo maar 75% af is of iets dergelijks kijk ik erg uit naar het volledige spel :) !
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb net ff ARG-BRA gespeeld op TopPlayer (wel vaker gedaan maar toch) ... mijn god zeg, die 5 minuten meer lol dan in tig andere 13 in een dozijn spellen.

    Jij zegt 'De demo overtuigd niet' ... ik zeg, ik heb ongelooflijke bewondering voor Konami. Ik heb net een skrimmich gezien (en zit nu nog te bedenken hoe ze dat in hemels naam hebben kunnen proggen).

    Als ik moest kiezen tussen Halo3 gratis of PES2008 voor 60 Euries ?? Dan koos ik nog 10 van de 10 keer voor Pes ... mijn god wat wordt dit een fabeltastische game. (Ja en Konami is bezig met PES2009, ik had niet anders verwacht, klasse!)
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    - Commentaar is gewoon Engels en vele malen beter dan hiervoor (het haalt het echter nog niet bij het Engelse commentaar van FIFA).
    - Online schijnt de code nu echt goed te zijn. Je merkt nu bijna geen verschil met een offline wedstrijd
    - Kopen dus ;)
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik speel het spel idd ook op Top Player. De lol is er anders snel af. Ik vond PES6 op Top Player best pittig, omdat het moeilijk was om je score vast te houden. Nu is het sowieso lastiger, omdat de CPU goed kan dribbelen en het spel goed kort houdt.
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    nou dat vond ik totaal niet pittig, Ik vond het nog iets te makkelijk..
    Proffessional is hier al in de demo best moeilijk laat staan top player,
    ik heb er zo zin in , als ik lekker vakantie heb en dan komt me game binnen \o/
    Nog 9 Dagen :D (Als je van Woensdag uitgaat) \o/\o/
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik hoop echter echt dat Top Player in de volledige versie nog moeilijker is....
    Ik win nu namelijk alweer bijna alle wedstrijden in de Demo!
    (Speel hem dan ook erg vaakO-) )

    Maar vind de Master League geweldig om altijd te doen, en ik hoop dus op een lastige CPU zodat de uitdaging blijft!
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    De enige remedie is online spelen tegen iemand die net zo goed is lijkt me
     
  12. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik vind het op top player, of proffssional best moeilijk hoor, win niet altijd het is altijd 1-0, 1-1 0-0 2-1 ofzo.. echt leuke potjes.

    je merkt ook dat de kyper sneller handeld als je een counter wild inzetten., en er zit gewoon heel veel vrijheid in het spel, de computer is niet makkelijk hoor, hun weten waar je paast en hoe je speeld enzo (Teamvision),
    en bijvoorbeeld als hun voorstaan gaan ze ook tijd rekken enz.
    en als je meestal voor staat gaan ze altijd heel veel druk zetten en dat is toch irritand om daar makkelijk uit te komen.

    bij fifa rold de bal niet lekker soepel over het gras, want dan denk je hij gaat uit blijftie daar op de lijn liggen :confused:
    pes gaat het gewoon vloeiend :)
     
  13. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PES 2008 te makkelijk, misschien dat ik het spel nog wel ga halen later, maar ik denk het niet...Ze hebben het spel erg goed verbeterd, animations, collisions, graphics, etc. Maar ik vind de gameplay best wel makkelijk, soms heb ik het idee dat het makkelijker is dan PES 6. Er moet eigenlijk nog een niveau bij dat moeilijker is. En soms heb ik het idee dat de bal gewoon te zwaar is. Maar ik moet zeggen; het geluid is zeker ook erg verbeterd.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Te makkelijk wil ik het spel niet noemen!
    Tuurlijk verlies ik wel eens, maar dit is af en toe als ik ook niet helemaal gefocust ben.
    Maar om daarom het spel niet te gaan halen 8)
    Je hebt zoals maxqubit al aangeeft natuurlijk nog de menselijke tegenstanders!

    Dit spel word gewoon weer top en zeer verslavend om te spelen tegen vrienden!
    Volgende weekDonderdag, Vrijdag, Zaterdag én Zondag zijn al volgepland met vrienden :cool:

    Volle bak PES 2008, met een tussenpauze op Zaterdag avond aangezien ik dan moet draaien!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wil je niet vergeten dat in de demo de TeamVision nog niet werkt?
    Teamvision slaat namelijk jouw statistieken en manier van spelen op en gaat daarna taktisch veranderingen in zijn opstelling aanbrengen, zodat hij je beter kan bestrijden. De full version zal dus veel lastiger zijn, zeker in de ML en de andere leagues. Ik weet namelijk niet of in de full version TeamVision alleen in de leagues werkt of ook in exhibition mode.
    Dus hoe sterk de CPU speelt kan je nu nog niet zeggen.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het rondtikken is niet lastig. Ook het scoren opzich niet. Maar als je 0-0 stond, dan was het wel HEEL erg vaak zo dat je in de 85e minuut een goal tegenkreeg.... Beetje apart vond ik dat.

    Nu is er meer balans. Het is iets moeilijker om goed rond te tikken en de tegenstander is eerder gevaarlijk.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Speel je op Top Player niveau? Als je goed tikt is het niet zo'n probleem, maar één foutje en ze counteren er direct op los. Ik vind PES6 na het spelen van PES 2008 veel makkelijker....
     
  18. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het engelse commentaar in FIFA is wel goed, maar heeft ook wat aanmerkingen.

    Ik speel met Chelsea een seizoen en heb nu al ongeveer 20 keer gehoord dat ze een nieuw stadion in de planning hebben. Dat is 3 keer leuk, maar begint daarna best te irriteren.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Han Terp

    Daar ben ik dus echt erg benieuwd naar :) !
    Dit zou in de Master League heerlijk kunnen werken... Het gaat namelijk inhouden dat je je speel stijl zult moeten aanpassen wanneer dit nodig is.

    @ M@cer

    Dat soort teksten word je inderdaad niet vrolijk van na tig keer :9
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, daarom zei ik ook dat c.ronaldo7 niet te vroeg moest beslissen om het spel niet te kopen, want hij heeft dan een heel interessant punt gemist.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina