1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nogmaals, het zou best kunnen dat je extreem goed bent.... Ik ben ook zeker niet slecht, maar ik win zeker niet al mijn wedstrijden op Top Player. Ik vraag me derhalve wel af of je daadwerkelijk op Top Player speelt... Neem eens een filmpje op ;)
     
  2. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje eigendunk :p :9

    ik wil hem ook binnen krijgen maja,
    weet iemand trouwens een winkel in Tilburg die hem al heeft ?
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is ook wel een beetje gemakkelijk, maar je verliest echt ook wel eens een wedstrijd op topplayer. Ik speel PES ook al toen het nog ISS heette (en niet IIS) en ik ben iemand die ook nog weleens met toernooien meespeelt. Ik weet niet of jij dat ook doet, maar de jongens die daar komen laten jou waarschijnlijk kansloos en ook die verliezen op topplayer ook weleens een wedstrijdje. Dat komt vooral omdat de A.I. in PES bekend staat op scripted play van de CPU. Dat betekent dat als de CPU vind dat ze moeten scoren, ze vaak ook scoren. Ook bij jou.

    Dit spel is tegen de CPU niet moeilijker dan bij voorgaande delen, het is altijd redelijk gemakkelijk geweest, zeker als je tegen goede menselijke tegenstanders speelt op hoog niveau. Dan is een wedstrijdje tegen de CPU vaak peanuts maar echt niet elke wedstrijd. En als je echt zo goed bent zou je eens met een minder team moeten spelen. Of win je dan ook?
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Joh, het maakt niet uit welke game ik koop. Er is altijd wel weer iemand die zegt/beweert 'het is too f*cking easy'.

    Of het nou Pes, Bioshock, Ace Combat, Halo3, Forza2, Cod4:MW of Operation FLashpoint 2: Dragon Rising is/wordt ... er is altijd wel iemand die dat zegt, zoals er ook altijd gasten zijn die de game (hoe goed ook) toch 'bagger' weten te vinden.

    Er is maar 1 oplossing ... ga a.u.b. een andere game halen en laat ons lekker verder gamen (wij zijn nog niet zo 'goed' namelijk:)
     
  5. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand al een oplossing gevonden om in de master league met teams te kunnen spelen uit "The Other Leagues C"? :confused:

    Zou namelijk graag een ML beginnen met wat duitse en belgische ploegen erin die ik zelf gemaakt heb, maar kan deze niet toevoegen....

    Als KONAMI dit over het hoofd gezien heeft... :x
     
  6. PESFEYENOORD

    PESFEYENOORD Guest

  7. Achillias

    Achillias Guest

    OMG ligt het aan mij of kun je de duur van de contracten van je eigen spelers in ML niet zien??
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Precies mijn punt. VWTDIGT speelde met AC Milan en dat is simpelweg een van de beste clubs in de game (ik kan verder niet weten of hij altijd met grote clubs speelt). Ik speel eerst enkele weken/maanden op regular/professional en dan switch ik naar top player om met een subtopper een League/Master League te winnen. Dan verlies ik met enige regelmaat en doe ik bovenin niet eens serieus mee. Die uitdagingen doe ik al sinds PES3 en het is me nooit gelukt om met alle kleine clubs in één keer kampioen te worden. Dat zal dit jaar niet anders zijn, denk ik.
    Ik hoop hem vanmiddag te scoren.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Waarom zou hetgeen wat VWGDIGT zegt niet waar kunnen zijn? Ik vond de demo op top player ook al erg makkelijk hoor. Was bijna constant in balbezit en kon aardig wat kansen creeren.
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over offline Han, ik kan daar m'n team niet vinden. Daarom nogmaals :9 hoe kan je met je zelfgemaakte team een offline Master League beginnen ?
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed;) haal je hem een keer op de PS3 ;)
     
  12. Achillias

    Achillias Guest


    Iemand die al ML doet en dit weet?
     
  13. Achillias

    Achillias Guest

    Kom maar op tegen mij, mijn PSN is Achillias alleen moeten we wel wachten tot 25 oktober voordat wij online kunnen :emo:
     
  14. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik spelers transfereren zonder ze te 'ruilen'?
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb eigenlijk nog weinig gehoord over het "revolutionaire" teamvission. Werkt het nou echt, of was het marketing gelul?
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Bovenin staat "+add" dat zag ik eerst ook niet. :)
     
  17. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar register player, kies een team waar je de speler naar wil transfere en kies dan ADD. kies dan vervolgens de speler die je wil transfere!
     
  18. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie wel!
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je hebt veel balbezit, maar één foutje wordt vaak afgestraft....
     
  20. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina