Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een N00b vraagje, maar hoe kan ik tegen iemand spelen die IK wil?? Tegen vrienden bijv.?
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoezo niet proberen? en zijn genoeg mensen die hem al sinds zaterdag hebben of die hem vandaag kunnen krijgen.
     
  3. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, of jullie het nou geloven of niet, het is zo... Het maakt me verder ook niet uit. ja, ik heb ook meegedaan aan toernooien, 1tje zelfs in Pathe Eindhoven (Was volgens mij met PES4) en regelmatig met vrienden en bekenden. Ook daarin schop ik het vaak ver, maar dat is niet het punt. Het gaat me er niet om of ik nou zo goed ben of niet, het gaat me erom dat het spel mij GEEN vernieuwende UITDAGING biedt. En ik kan me niet voorstellen dat jullie niet ook dat gevoel hebben... Ik respecteer eenieders mening, maar begrijp niet hoe jullie die stotterende replays, lelijke laadlijn op het veld en magere singleplayer moeilijkheidsgraad voor lief kunnen nemen. 2vs2 online zit er ook al niet in...

    Ik gun iedereen vreselijk veel plezier met de game, echt waar, maar ik vind het raar dat alle kritieken die ik lever hier worden weggeblazen en als 'belachelijk' en 'niet-waar' worden afgedaan... Ik geef gewoon mijn mening over een game, MIJN mening, net als de meesten hier hun mening geven, maar mening is negatief over jullie troetelkindje en dan is het opeens 'niet waar'.

    Geloof me, ik ben enorm teleurgesteld in deze PES, maar vooral in het feit dat mijn favoriete spelserie me laat zitten. Ik ben dus absoluut geen PES hater, maar wel een kritisch gamer.
     
  4. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    VWTDIGT, ik ben het wel deels met je eens hoor. Deze PES kan ik ook niet echt waarderen als ik het bekijk op de demo. Natuurlijk zal het echte spel wel ietsje beter zijn, maar er is gewoon niets extra's toegevoegd. Ik heb hem net ook maar laten liggen, ik blijf voorlopig nog even FIFA spelen, die wel vernieuwend is. Misschien geef ik PES over een tijdje weer een kans.
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat ben ik wel met je eens jah... PES 2008 is niet echt vernieuwend tov PES6. Hij is daarentegen wel beter ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan wel een ML maken met een eigen gemaakt team. Ik heb het even uitgeprobeerd. Edit eerst een team en zorg dat het geen team uit League C is.
    Ik heb uit league B PES united ge-edit.
    Dan start je een nieuwe Master League en je kiest Master League type "Exhibition Mode", dus de middelste.
    Dan mag je een eigen team nemen en dan kies ik dus uit league B PES united, die ik dan ge-edit heb. Ik heb ook de naam van het team ge-edit en dat werkt ook.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net in amersfoort geweest en bij iedere winkel hebben ze hem al maar ze mogen hem niet verkopen eikels, wat maakt het nou uit f je hem een paar dagen eerder verkoopt
     
  8. Drogba

    Drogba Guest

    Wat een klotezooi! Ik heb net 7 km zitten fietsen helemaal naar het andere puntje van Hengelo omdat de Bart Smit de game daar wel verkocht, ik loop naar binnen ik strek mijn arm uit en de medewerkster kaapt alle kopieën voor mijn neus weg, ik vroeg gefrustreerd natuurlijk waar ze mee bezig was, ze zei dat ze een telefoontje heeft gekregen dat de game niet verkocht mag worden.

    Ik heb ong 6 andere Bart Smit filialen gebeld allemaal hetzelfde liedje, de lokale gameshop heeft hem morgen al gelukkig. De FRS geeft trouwens een pes2008 t-shirt weg als je snel bent, prijs: 64,99.
     
  9. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de mesen die hem zaterdag hebben gekocht gewoon geluk hebben gehad want ik heb hem toen ook gekocht in rotterdam maar een vriend van mij wilde hem vandaag daar kopen en opeens was er nisk meer omdat ze hem nog niet mochten verkopen!:confused:
     
  10. Drogba

    Drogba Guest

    Het lelijke is dat de adressen die hem zaterdag al verkochten sowieso een boete op krijgen gelegd. Ik was gewoon een paar minuten te laat, balen gewoon.
     
  11. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is ook wel waar, en het is ook echt geen SLECHTE game, maar hij voldoet ruimschoots niet aan wat ik ervan gehoopt/verwacht had.

    En het meest gekke vind ik dat de meeste PES fans (waaronder ikzelf) vroeger de FIFA serie niet moesten omdat ie te arcade was en je te makkelijk scoorde. Nu is dat in PES nagenoeg hetzelfde, en iedereen vindt het opeens geweldig...? :confused: I don't get it!

    Anyay, ga zo nog een paar potjes PES spelen. Als ik mijn 'wow, dit is PES gevoel' niet terugkrijg, ga ik de game met pijn in het hart omruilen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat maakt het nou uit of ze hem eerder verkopen moeten ze hem maar niet eerder verschepen en moeten ze op 25e aan de winkeliers geven.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanaf 25 oktober is PES 2008 voor 38 euro te koop in de gameshop in Den Haag. Zie www.gameshop.nl voor hun verklaring
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ai, das pech hebben. Ik behoor wel tot de mazzelaars die hem vandaag hebben gehaald!
    Vanochtend gebeld naar E-Plaza, ze legden hen klaar voor me (ook in Amersfoort trouwens), 5 minuten later werden ze gebeld dat ze de game NIET mochten verkopen. Gelukkig had ik er nog wel recht op, maar met de nodige mazzel. Hij mag nu niet eerder dan 25 oktober verkocht worden, vertelden ze me.
     
  15. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    hier in goes, eplaza, lag hij wel maar hij werd er meteen weer uitgehaald toen ik em wou kopen: ''mag pas de 25e'' straks maar s naar de MediaMarkt in middelburg weet iemand oftie daar al wel ligt?
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  16. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ja... maar denk je dat bartsmit een boete krijgt, anders hebben ze vette winst gemaakt!!
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Inderdaad dat vind ik ook, iedereen vroeger altijd: PES Realistisch! Ja alles voor de echte footie fans, nu is zo arcade geworden en niemand die der over zeikt. :+
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien ligt-ie er wel, maar hij mag niet verkocht worden. Ik denk dat je die mededeling krijgt.

    Nu ga ik echt spelen! \o/
     
  19. berenscheet

    berenscheet Guest

    volgend jaar ga ik echt twijfelen tussen Fifa en PES. als Fifa nog meer verandert en PES nog steeds geen reet dan ga ik gewoon voor Fifa. ik ga niet elk jaar 60 euro betalen voor een game met een andere naam want ik vind de gameplay er niet beter op geworden maar juist slechter. het gaat veelste snel en binnen 5 sec ben je van de ene kant naar de andere kant van het veld (aangezien het veld ca. 100 meter is en het record op 100m 9.nogwat is ofzo is dit gewoon NIET realistisch)..
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je hoeveel winst de gameshop nu gaat maken? Zo'n spel kost echt niet veel voor winkels, en iedereen die van plan was hem ergens anders te halen gaat nu naar de gameshop (als dat in de buurt is). Er waren helemaal niet zoveel exemplaren verkocht als dat Gameshop het nu laat lijken. Voor deze prijs wachten de meeste mensen wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina