1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    LB/RB 3x A en 5x B. Dan een rondje om je as, je controller in de lucht gooien en als het goed is maak je dan een omhaal. Ik weet niet of je dan ook nog een slok cola moet nemen tijdens het gooien van je controller. En ik raad je aan om de wireless controller te gebruiken als je gaat gooien.:thumbs:
     
  2. Nutterd

    Nutterd Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een humor
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan niemand hier een (fatsoenlijke) recording van de gameplay maken? Kunnen we iig een indruk krijgen van de snelheid.
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hahaha, jij noemt hem een 'schaap' maar echt, van de rest van die zin van jou kan ik helemaal geen chocola maken hoor ... 'je moet van jezelf kiezen tussen 2 slechte games'????? heb je geld teveel? maak maak over op mijn giro, no prob:)

    Jou gamen lijkt wel 'werk', zo van 'ik MOET een voetbalspel spelen, hoe slecht ook' ... bizar.

    (ik ken het wel van GRAW2, toen had ik het ook helemaal gehad met die serie, maar dan speel ik um ook niet meer, maar ik ga niet tegen mijn zin in spelen, daar is mijn tijd te kostbaar voor)
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    :9
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee dat is gewoon zoals het is. Er is geen combi voor een omhaal. Je maakt een omhaal wanneer het spel wil dat jij een omhaal maakt.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Jammer... Dat je geen chocolade kan maken. Had er wel zin in.

    Als je hier goed leest zou je weten dat ik een die-hard PES gamer ben, dus ja, deze versie 'moet' ik spelen. En na een tijdje ga ik het ook wel weer leuk vinden en verslaafd raken. Ben ik nu al en ik vind het nu nog niet eens echt leuk :thumbs:
     
  8. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    De snelheid ligt best wel hoog, als je eenmaal begint te sprinten (geloof me dat zal je echt veel doen als je ziet hoe makkelijk het gaat) als je gewoon rustig een aanval op wil zetten kan dat maar gedeeltelijk, na een tijdje ga het ook weer (onrealistisch) snel.
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Btw, ik heb gehoord dat de versie die OP RELEASEDATUM in de winkel ligt 'een tikkeltje langzamer speelt'










    geintje;)
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ahh, ok, volgens mij is dat de essentie van een 'goede' game ... die wordt steeds leuker:)
     
  11. Achillias

    Achillias Guest

    Iemand die het weet want ik kan dit niet vinden in ML :'-( nu weet ik dus niet welke contracten aflopen voor het verlengen ervan, aub iemand die het weet?
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt daar toch een notitie van aan het einde v/h seizoen.
     
  13. Achillias

    Achillias Guest

    Dacht mij te kunnen herinneren dan je in de vorige versies altijd kon bekijken wat de stand van zaken was met de duur van de contracten van je spelers.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2007
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Morgen maar s bij de vrolijke vrienden van E-Plaza kijken of ze hem al hebben :p Is onderdeel van Bart Smit dus het zal vast wel
     
  15. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een notitie als iemand met pensioen gaat, of als je contracten van je eigen spelers moet verlengen. Bij transfers kon je door ik dacht RB of RT te drukken bladeren, totdat je te zien krijgt over hoeveel jaar zijn contract afloopt. In PES 6 was dit zo, anders moet je dit even proberen. Kijk maar of het lukt...;)
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    Dat is het hem juist, zit niet in het spel =( weer een slordigheidje ontdekt?=(
     
  17. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    denk het niet.. in Goes ligt ie niet meer in de Eplaza.. aangezien je uit Borssele komt ;)
    Hij ligt ook niet in de MM.. morgen maar weer s kijke bij de FRS ofzo..
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  18. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    heb aardig wat wedstrijden erop zitten nu, de snelheid is een stuk minder snel als je op wide speelt met je camera maar het ligt wel een stukie hoger dan in pes6, het schieten gaat lekker, heb wel het idee dat de bal soms wat zwaar lijkt, de animaties zien er leuk uit, zoals een speler die achter een bal aan gaat die over de lijn rolt en vervolgens even ze sokken goed doet en dan gaat ingooien, master league is gwn hetzelfde ong, alleen in een nieuw jasje en met als toevoeging de populariteit van je team, het editten met foto's nemen heb ik gedaan en lukt soms aardig goed (de hoofden dan) de camera gebruiken voor shirts heb ik nog niet gedaan, ik denk eerlijk gezegd dat dat ook niet echt gaat werken maar de indruk tot nu toe is goed :) zeker vermakelijk spel
     
  19. Kruimeldief

    Kruimeldief AFCA CBS

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vanmiddag Bart smit bellen om te vragen of ze een hadden en die konden weg leggen
    Ok dat konden ze \o/

    Ik net naar Bart smit wil ik mijn spelletje ophalen
    *MAG NIET MEER MENEER WE KREGEN VANMIDDAG NOG TELEFOON DAT WE HEM NIET MEER MOGEN VERKOPEN TOT DONDERDAG*

    go fuck your self :mad::mad:

    Het zelfde geld natuurlijk bij Eplaza

    FRS had hem wel voor alle andere systemen behalve voor 360 die hadden ze nog niet binnen

    Dixons had hem niet net als Media markt

    :r

    Dit was dus mijn jacht naar PES in Heerlen
     
  20. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina